Gefeliciteerd tvt! Ik ben nog steeds niet bevallen. ... lig wel al twee dagen met een ballon in het ziekenhuis. Maar vandaag ben ik er klaar mee. Of inleidingen of keizersnede.
Ach mamsam! Kan het me helemaal voorstellen! Het gaat vast gebeuren vandaag! Sterke hoor! Gefeliciteerd T!
Gefeliciteerd TVT!! Eindelijk genieten! Hier nog steeds niks. Begin het nu wel een beetje zat te worden.. Door de feestdagen vloog de tijd voorbij, nu is het echt wachten op de baby... Gelukkig nog maximaal 5 dagen
Cizmo, hoe voel jij je? Mijn andere borst deed gelukkig ook nog even mee! Voel me sinds gistermiddag pas echt weer wat beter! Mabe! Jij ook sterkte meis! Dat wachten is ook niks hè?
Tvt, mabe hopelijk duurt het voor jullie niet al te lang meer!! Overtijd lopen is idd niet leuk... Hier kwam t meisje 9 dagen na de uitgerekende datum...
Roln, fijn dat het nu wat beter gaat met je! . Ik was er redelijk snel bij met de antibiotica omdat ik het herkende van vorige keer. Bij mij gaat het nu dus ook beter. Eigenlijk doet mijn borst bijna geen pijn meer. Wel bied ik de ontstoken borst nog als eerste aan. Ben dan inderdaad bang voor gezeur met de andere kant. Lastig! Verder heb ik een soort puistje op mijn tepelhof. Super pijnlijk. Ik denk wel dat het samenhangt met de borstontsteking. Hopelijk gaat dat puistje ook weg van de antibiotica. De antibiotica maken me wel duizelig en veroorzaakt hoofdpijn en een branderig gevoel in mijn keel. Ook niet alles. Maar ja!
Nou de baby zit nog heerlijk in mn buik hier... Vandaag naar het ziekenhuis voor ctg. Gelijk ook bespreken voor inleiding. Denk zelf pas echt met 42 weken, dat is maandag. Heb nog steeds hoop dat het spontaan op gang komt...vorige keer ook ingeleid. We wachten maar weer af...
Gefeliciteerd tvt. Geniet ze. Mabe succes met afwachten en de echte laatste loodjes. Hier volop genieten van een super tevreden meisje en haar lieve grote zussen. Ik voel me zelf ook echt top, alsof ik de hele wereld aan kan. Geniet ze allemaal!
Weer even hier om het hoekje kijken... Mamsam hoe is het bij jou? Mabe veel succes! Je moet wel heel lang geduld hebben zeg...
Alle mamma's lekker aan het genieten? Hier nog steeds een baby aan boord.. Dit weekend heerlijk rustig aan en goed uitrusten (en toch een beetje hopen op een spontane bevalling) Maandag mag ik me melden in het ziekenhuis voor het inleiden. Heel fijn weekend voor iedereen!!
hoi hoi, hier ben ik weer! afgelopen maandag heb ik een ballon gekregen. die hebben ze laten zitten tm woensdag ochtend... toen pas 2 cm. toch tot inleiden besloten... om 8.45 vliezen gebroken. rond 12 uur 4 cm. dat ging de goede kant op dachten we.... helaas op 4 cm blijven steken.. en om 19.30 heeft de gyn toch de knoop doorgehakt en is het een ks geworden. op 7 januari om 20.42 is onze zoon Bryce dan eindelijk geboren. met zijn 55cm en 4275 gram een flinke jongen. gelukkig had ik geen maat 50 kleertjes gekocht hihi. maat 56 zit precies goed. we zijn sinds gisteravond lekker thuis en het gaat erg goed. mabe sterkte nog!
Gefeliciteerd Mamsam!!! Dat waren intensieve dagen voor jullie...ik hoop dat jullie nu volop kunnen genieten!
Wat een grote mamsam! Misschien maar goed dat het middels een keizersnee ging! Gefeliciteerd met jullie mannetje! Mabe! Sterke Nog even een jij hebt je baby iig voor dinsdag in je armen!
nou mn beertje was ook nog eens niet goed ingedaald... zat erg hoog. gyn was bang dat hij hem met de eerste incisie had geraakt, zat dus echt met zn hoofd boven mn schaambeen. gyn zei ook, die had je er nooit zelf uitgekregen.
Gefeliciteerd Mamsam en TVT... Mabe wat een geduld meid... sterkte meiden die borst problemen hebben... Beterschap!