16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Jeetje Mabe, wat moet je een geduld hebben!! Ik hoop dat je nu ligt te bevallen en anders heel veel succes morgen!!

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mamsam gefeliciteerd en veel geluk!

Mabe, veel sterkte nog even. Hopelijk is het al zover!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Mabe.. je geduld wordt straks dubbel en dwars beloond!!
    Alvast succes morgen...

4. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    zo he mamsam, dat is onze zoon nu 4300gram... poemeltje;) heeft ie iig genoeg reserves! Maar fijn voor jou dat hij er nu toch eindelijk uit is en uiteraard gefeliciteerd met de geboorte!!

Nu dus nog maar 2? Volgens mij zijn er dan toch best een aantal die zich de laatste tijd niet meer gemeld hebben hier?

Ik zei vorige week nog dat ik geen borstontsteking had gehad deze x, nou de dag erna was het raak, do tm za koorts en rode plekken:s ben terughoudend met ab en had het idee dat het iig niet meer werd en dus afgewacht, dat ging goed want zondag voelde ik me weer goed jeeeh:) nu de volgende bump in the road... blaasjes op/ rond 2 paar lippen hiero... plus sinds vandaag baby ook een rood vlekje met kleine hobbeltjes ernaast:$ toch maar even laten zien en overleg gepleegd met kinderarts.. zolang hij goed is, geen koorts en goed drinkt dan hoeft hij niet gezien te worden door KA. Pff vind t wel eng hoor, en ik dus ook blaasjes, wrs koortslip maar echt eeuwen geleden en dan dus nu ineens:( dikke baal...

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Nou het zit jullie ook niet mee dan Sznne! Eng hoor!
    Misschien kun je bij jezelf van die koortslippleisters proberen? Dan blijft het vocht daaronder.

Ik heb de antibiotica kuur klaar sinds gisteren. Staat de volgende ellende voor de deur. Voel me enorm grieperig met keelpijn en oorpijn. Gaan we weer... Sinds mijn zwangerschapsverlof is het een estafette van ziek zijn, ziek zijn, bevallen, borstontsteking en nu weer ziek. Echt heel jammer. Ik hoop ergens toch een goede week te krijgen om nog echt te kunnen genieten

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #1186 RoIn, 12 jan 2015
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
    Nou idd eng szanne! Hopelijk valt t mee! En bevalling kost toch een hoop energie. Kan me best voorstellen dat je weerstand nu niet hoog is waardoor je juist nu de koortslip krijgt.

Cizmo, herkenbaar. Na mijn bevalling zo moe Door het bloedverlies, zijn we samen nog 3 dagen opgenomen geweest op de kinderafdeling, en een dubbele borstontsteking...
    Ik ga de bv afbouwen. In de hoop dat ik wat energie krijg en dan de borstontstekingen uitblijven.

7. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Wauw, dames gefeliciteerd.
    Hier vliegt de tijd. Ons meisje is vandaag alweer 7 weekjes!! Ze slaapt heerlijk s nachts van 23 tot 6!!! Zitten al op het 5 voedingen, dus gaat super.
    Toi toi voor de dames die nog in afwachting zijn, zullen er niet veel meer zijn toch

8. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    cizmo en roin jullie hebben ook genoeg voor de kiezen gehad dan en dus bijna elke vrouw met bv wel een borstontsteking, das dan maar standaard ofzo?;) qua ziek zijn nu kan ik ook wel zeggen dat het wat meer is(dan wel na de bevalling) voel het alleen vooral sochtends, wat last van de keel en hoofdpijn. in de loop van de dag kan ik dan wel gewoon alles wel doen en heb ik dat zieke gevoel niet. En de volgende ochtend is het er gewoon ineens weer. Mja als het daarbij blijft.

Het rode vlekje is bij lars ineens spontaan verdwenen, wel na bijna elke voeding vaseline gesmeerd dus wie weet heeft dat het wat geremd?! Nu is hij vandaag dan wel weer erg huilerig.. mja ben allang blij dat er geen blaasjes bij hem zijn opgekomen..

lijkt mij dat de baby lijst nu ook compleet moet zijn, het is precies op 42 week nu als we uitgaan van de laatste op 31/12 uitgerekend.

9. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg

Deel Deze Pagina