16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Super Ikke!!!

Hier doe ik thuis bevallen... geen pijnbestrijding dus.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja echt onderkant van mn rug en dan niet echt midden in me rug maar aan beide kanten zeg maar.. en dan gaande de dag gaat het doorstralen naar me bil/ bovenbeen en boven in me rug, maar dat komt denk ik doordat ik geen houding meer weet aan te nemen.. Ja heb me stoel laten aanpassen.. morgen neem ik een kussentje mee om te proberen..
    Fijn dat alles weer goed was hij de VK!

Ikke, mooi dat alles weer goed was..
    Pijn bestrijding, ik moet sowieso in het zkh bevallen.. en denk al ik het nodig vind dat ik wel pijnbestrijding doe...

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik weet het nog niet.
    Wil wel in het ziekenhuis bevallen.
    In oktober ga ik naar een voorlichtingsavond. Ben benieuwd naar de mogelijkheden.

4. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier nog weinig klachten, alleen steken in mijn buik als ik te snel loop of fiets, verder trek ik het nog goed.
    Ik heb me toevallig gisteren ook verdiept in het geboorteland en met mijn vriend het een en ander besproken. Vorige bevalling had ik er geen, en ook niet gemist, maar ben me nu veel meer bewust van wat er allemaal kan gebeuren en evt. Mis kan gaan.

Pijnbestrijding, ik riep bij Teun heel hard dat ik zonder wilde bevallen. Maar toen ik na 2,5 uur slaap en een broodje kaas al 12,5 uur rugweeen had en mijn ontsluiting op 5 cm zat, kon ik niet meer. Ze zeiden dat ik nog zeker moest rekenen op een uur op 6, en ik was kapot! Ik heb toen zo'n morfinepompje gehad.

Met ruggenprik dus geen ervaring.. Ik zou pas tijdens de bevalling beslissen... Kun je echt niet meer, dan kun je er altijd nog voor kiezen. Maar misschien valt het allemaal mee en heb je een topbeveiliging!

5. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik ga ook voor thuisbevalling dus geen pijnstilling... bij eerste alleen pethidine prik gehad.

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Vraagje heh: Chorizo.. staat als liever niet eten.
    Maar ik wil het vanavond graag opbakken en ipv spekkies gebruiken in boerenkool stampot.

Kan dat gewoon??

7. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Denk ook dat ik het erop aan laat komen. En topbeveiliging.....leuke autocorrectie, maar veilig ben ik zeker...hihi...ik heb mn persoonlijke beveiliger altijd dichtbij....mannetje heeft zn eigen beveiligingsbedrijf. Maar hoop ook op een topbevalling hoor

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goed verhitten dan is het geen probleem staat een (*1) achter bij het voedingscentrum, dus goed verhitten of 2 dagen invriezen....smakelijk!

9. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg

Hahaha, stom! Ik had het namelijk al een keer veranderd ;) toch weer die autocorrectie eroverheen. Irritant soms!

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Net toch maar even de gyn gebeld.. want mijn klachten worden niet minder..echt zo'n pijn joh.. Maar ik moet vanmiddag langskomen voor een extra controle...

11. Mama JaDeBo

Vervelend dat je zo'n pijn hebt T84! Goed dat je gebeld hebt, succes vanmiddag!!

Hier vandaag echt rustig dagje... kindjes zijn opschool, kleine boefje gaat zo slapen en dan mama ook maar even. Voel het wel nu dat drukke dagje van gister...

Morgen wordt eindelijk de box omgeruild... had nieuwe besteld, komt ie helemaal beschadigd binnen, dat accepteren we natuurlijk niet! Dus Hebben ze hem nu eerst gecontroleerd op schade en wordt hij morgen hier omgeruild.

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heeft dat niet meer metr bekkeninstabiliteit te maken T?
    Het verweken van het bekken ter voorbereiding op de bevalling? Misschien moet je fysio? Succes iig!

Ik heb gisteren de box ontvangen.
    Heb hem nog niet uitgepakt. Misschien toch maar even doen dan. (Zou hem het liefst al opzetten maar het is toch wel belachelijk vroeg niet?!:):D )
    Waar heb jij hem besteld?

13. Mama JaDeBo

Bij babypark... hihi ik wil hem ook t liefst al neerzetten hoor whaaaa

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    oh ik ook bij babypark!
    Vanavond toch is even kijken!

15. Mama JaDeBo

Hier kwam hij zo binnen

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh dat is niet zo netjes!
    Bij mij was de doos wel binnen.

Ik ga toch is kijken!

17. Mama JaDeBo

Zo kwam bij binnen en van de spijlen zijn splinters af, niet zo veilig dus. Blij dat morgen omgeruild word... want ik betaal niet voor kapotte box.

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo dat is slecht zeg mamajadebo... Groot gelijk dat je hebt teruggestuurd...

Nu in het zkh, moest net bloedprikken en urine inleveren.. en nu wachten tot kwart voor 3...

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik wilde heel binnen tikken. Woord vergeten geloof ik.

Afwachten T!

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Niet meer dan normaal dat je een nieuwe box krijgt mama jadebo!

Weet je al wat T84? Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen.

Hier gaat het goed. Wel beginnende bekkeninstabiliteit en nog steeds regelmatig die vreselijke hoofdpijn. Voor beide ben ik bij een fysio.

Morgen wordt onze dreumes geopereerd. Erg spannend. Ik mag door de zwangerschap er niet bij zijn als hij onder narcose gaat, dus dat doet manlief. Vind ik wel lastig. Heb al een paar nachtmerries gehad over m'n kind in de steek laten. Stom hè?! Die zwangerschapshormonen werken ook niet mee!

Deel Deze Pagina