16 t/m 31 december 2014 DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door ikke142, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze dachten aan pre eclampsie.. Heb alle symptomen maar mijn bloed en urine zijn goed.. dua nu weten ze het eigenlijk niet.. Moet wel.minder worden anders moet ik terug...

Cizmo, sterkte.morgen!.wat voor operatie krijgt hij?

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ojeetje gelukkig was alles goed, hopelijk wordt het snel minder pijnlijk.

Cizmo sterkte morgen!

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Gelukkig geen pre eclampsie! Ook wel naar dat ze t nu nog niet weten natuurlijk.

Er worden 2 bijoortjes verwijderd en wat kraakbeen uit zijn oor gehaald.

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Cizmo, sterkte vandaag.
    T84 hopelijk vinden ze snel wat jet wel is meid.

Hier een nachtje geslapen als een blok. En ontzettend gedroomd. Dat ons meisje al geboren werd. Letterlijk in een zucht en een puf. Alles helemaal goed, maar hier thuis nog niets klaar.haha.....nesteldrang en psychische voorbereiding......nu klaarwakker, maar blijf nog ff van het feestje in mn buik genieten.

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb juist slecht geslapen. Werd om1 uur wakker in de veronderstelling dat het minstens 4 uur was. Ik vond het warm ook.
    Ook liggen dromen. Niets raars eigenlijk. Gewoon dagelijkse dingen.

Cizmo sterke!

T Jij ook!

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Nou hier ook een slechte slaper hoor!

En ik dacht dat t wel weer ging met lopen... Uiteindelijk M. Maar bij school afgezet ipv naar binnen brengen. Voel me echt heel erg invalide zo. Ben erg benieuwd wat de fysio zegt.

7. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ah vervelend t84.. als je zelf googled dan??

wat rot miracles, als je nou nog 2 weken moest dan was het niet zo erg he.. sterkte lijkt me heel vervelend als je lichaam zo tegenwerkt.

Hier de xxl zak engelse drop naast me liggen... hoezo vreetbui.. dat merk ik trouwens de laatste tijd vaak, na elke maaltijd heb ik trek in iets ongezonds als snoep of koek ofzo. Hoop dat het een beetje afneemt binnenkort aangezien de kilo's er niet allemaal afvliegen zo ergens aan het einde van het jaar...

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ik kook expres helemaal geen snoep meer en heel weinig koek.
    Ik kan me normaal al moeilijk beheersen maar het lukt wel. Nu niet. Ik vreet maar door als ik niet uitkijk.
    Nu over de hele week 1 klein stukje taart van jarige collega en in totaal 2 speculaasjes.
    Verder zorg ik echt voor veel fruit in huis en snoeptomaatjes. Die pak ik dan bij gebrek aan snoep/koek.
    Maar begrijp je probleem, met zo'n zak naast je die schreeuwt om opgegeten te worden!

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen in totaal?

9. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier ook wel goed geslapen 1x wakker om 5 uur toen toch weer in slaap gevallen tot kwart voor 7. Toen ben ik er uit gegaan, en had ineens een enrgiespurt en heb gelijk het huis schoongemaakt wat nu al klaar is :D

10. Mama JaDeBo

#170 Mama JaDeBo, 19 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2014
    Goedemorgen

Alhoewel laat dat goede maar weg... weer iemand die mijn leven probeert te verzieken.

Aangekomen: in totaal nu +4 dus wel netjes...

Vreetbuien: herkenbaar, geef er soms ook maar gewoon aan toe, daarna is het weer tijdje normaal.

Vannacht onrustig geslapen, veel gedraaid... nu emotioneel wrak (althans zo voelt het)! Vanmiddag komt de box en denk dat ik maar ff lekker babyspulletjes ga wassen (boxkleed, lakentjes etc.), even iets positiefs!

11. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    Ik reageer niet zo vaak maar lees wel altijd mee.
    Hier gaat alles goed, op wat rugklachten na.

Wilde even laten weten dat 23 tm 28 september de mama mazzeldagen bij prenatal zijn!

12. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥ afsprakenlijst ♥

19 september
    Giggle, pretecho

22 september
    Mama JaDeBo, 3/4D echo

23 september
    Tammie87, 3d echo

24 September
    Riette89, Controle

29 september
    Maaiike, groeiecho

30 September
    T84, controle gyn

9 oktober
    Noid, groeiecho

8 oktober
    Mama JaDeBo, controle VK

13 oktober
    RoIn, groeiecho/placentalokalisatie

21 oktober
    Mama JaDeBo, echo placenta lokalisatie

31 oktober
    Noid, groeiecho

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mamajadebo.. wat vervelend..
    Laat het idd maar lekker los en ga lekker met je gezinnetje aan de slag! Jullie zijn belangrijk!

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier ook wel meer eetbuien nu. Hoewel ik de eerste weken niets was aangekomen, zit on nu toch al op 6 kilo erbij. Maar wel 2 avonden gebbqed deze week. Nu weer gewoon gezond eten en snoepen en dan zal het uiteindelijk allemaal wel meevallen, hoop ik.

Mamajadebo vervelend. Maak je niet gek, sommige mensen zijn nu eenmaal zo. Zegt alleen wat over die persoon en wat voor mens het is. Niets over jou!

15. Mama JaDeBo

Net maar ff de commode leeggehaald, zometeen ff goed inrichten met de spulletjes en dan lijstje maken wat er nodig is... dan van de week ff shoppen! Eerst de commode maar eens zilvervisjes vrijmaken... bah wat vieze beestjes zeg! Hopelijk helpt de antizilvervisjes spray...

Eerste wasje hydrofiele luiers/washandjes zitten erin... straks ff beddengoed wassen.

Heb alles weer geblokt schijnbaar moet dat wil het rustig worden...

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Je ex mama jadebo??

Hier gaat t gelukkig n stuk beter, ja heb strikte leef regels mee van de fysio... Om de zoveel tijd houding veranderen, elke dag even liggen min 30 min, enz enz. Heb ook een bekkenband en ik moet zeggen dat werkt!! Echt heel blij mee!

17. Mama JaDeBo

Jep Miracles!

Vanmiddag aardig wat harde buiken gehad, blegh! Gelukkig zijn ze nu weer gezakt... maar ff rustig aan doen!

Vanochtend werd de box geleverd... vanmiddag inelkaar gezet e jawel ontbreken weer 2 schroefdraden waar de wieltjes in moeten... dus die zaten maar aan een kant. Worden nu opgestuurd... pffff wat een gedoe!

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm wat een rot box hihihi. Hier net weer goed gekeurd voor drie weken. Wel de papieren mee gekregen voor de suiker test. Ze wilde dat ik het volgende week ging doen. Maar dat gaat gewoon echt niet lukken met mn werk enzo. Dus die week erna op dinsdag dan maar. Ze was er niet blij mee maar dan hadden ze de papieren maar de vorige ronde mee moeten geven hoor. Ze vroeg of ik kraamzorg al had geregeld. Dus vertelt dat de ha de controles kwam doen. Zei ze ja maar je weet nooit wie weet ks. Zei ja en? Had ik de vorige keer ook en voelde me prima. En ik heb het met mn ha overlegt en dat was geen probleem.

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou ja, die suikertest doe je niet voor haar maar voor je eigen gezondheid en die van de baby.
    Dus in die zin begrijp ik je vk.
    Wel jammer dat ze het niet eerder meegegeven heeft idd.

De kraam maak je zelf wel uit!
    Had je die de vorige keer ook niet?

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat klote mama jadebo.
    Ik ben vanochtend bij de ha geweest, heb een ontstoken traanbuis, heel irritant en pijnlijk!
    Verder veel bezig met m'n kleine mannetje, die heeft afgelopen week zijn prikken gehad en hij kan hier na een week last van krijgen, maar heb het idee dat hij wat jengeliger is dan normaal.

Kilo's erbij? Morgenvroeg waag ik me weer aan de Weegschaal, maar ben bang dat mijn chocolade freetbuien geen goed hebben gedaan...

Deel Deze Pagina