Dames, haal mij maar uit de lijst. Mijn testen lopen niet meer op en ik heb heel licht roze/bruin verlies. Miskraam nummer 4 zal waarschijnlijk snel op gang komen... Ben er kapot van Ik had zulke goede hoop deze keer. Zelfs mijn vriend heeft goede hoop. Hoe ga ik dit in vredesnaam tegen hem vertellen...
Ohnee Sita90! Mijn kaarsje gaat aan hier, hopelijk is het nog wat oud bloed wat nu komt en blijft het vruchtje zitten! Dikke knuffel!
Ik begrijp het hoor heb dagelijks dat soort momenten. Ik hoop zo vreselijk dat het goed gaat en dat wij rond de kerst met zijn drietjes zijn.
Nieuwe dames: Gefeliciteerd en welkom. @nathenhuug slim opgelost hihi @mama JaDeBo ik heb nu ook besloten te stoppen met testen. Eerst masr die echo en als ee onzekerheid dasrna blijft ga ik misschien wel voor een doppler om tussendoor het hsrtje te horen. Maar dat zien we nog wel. @hier vandaag een redelijke dag. Inmiddels wel weer doodmoe en knallende nhoofdpijn. Paar goede misselijke vlagen, maar voor ee rest valt het mee. Merk dat wanneer ik me rustig hou het beter gaat.
Zo denk ik idd ook.. .tis wel dubbel! Aan de ene kant leef ik er enorm naar toe aan de andere kant ben ik beetje bang voor de echo.. Ben ook doodmoe en lig met dekentje op de bank, vroeg me bedje in vandaag. Kindjes hebben lang weekend, dus drukdrukdruk hihi!
Hier wel erg moe, en sinds gister soms scherpe steken in mijn buik. Misschien van de groei van de baarmoeder ofzo? Ik hou het er maar op dat het positieve steken zijn, al vind ik het wel een beetje naar. Verder nog een heel klein beetje gevoelige borsten.
zoooo jullie hebben veel geschreven hihihi! sita neeeeee hoop echt echt dat het iets onschuldigs is!!! ikke101 ik ook.3x2 bolletjes per dag...maargoed dat we niet gaan vliegen anders denken ze nog dat wr bolletjes slikkers zijn hahaha. tot nu toe nog geen bijwerkingen...maarja pas 2e dag nu, wie weet wat nog komt... welkom nieuwr ladies!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! hier, ook totaaaaaaal geen kwaaltjes...niks noppes nada...maakt mij erg bang...heel.erg bang zelfs...net zoals bijna iedereen hier wel iets naars meegamaakt heefg...lekker clubje zijn wij! hopen dat dat misschien geluk brengt en t nu voor iedereen goed mag gaan! wil iemand mijn afspraak op de lijst erbij zetten? lukt niet via mn tel....30 april 1e echo ziekenhuis... nu lekker op de bank the passion kijken!!
Ik zou nog even laten weten wanneer ik de eerste afspraak + echo heb. Das op 12 mei! ben zelf echt een leek met al die quote dingetjes dus zou iemand dat voor mij er op kunnen zetten? Alvast heeeel erg bedankt! Vandaag even met mn vriend goed gepraat, en hij is zo terughoudend omdat hij heel bang is dat hij niet van 2 kindjes kan houden zoals hij nu van onze zoon doet! De schat haha. Heb hem maar uitgelegd dat dat helemaal goed komt als de kleine er eenmaal is, gelukkig issie nu iets geruster erop Vandaag begon ik misselijk, na het ontbijt even weg maar pfff 20 min naar de psz met een peuter achterop die niet stil wilt zitten was teveel. Daarna hele dag misselijk geweest. Zelfs de juf viel op dat er iets was, heb het maar op slaaptekort gehouden hihi. Nu lekker vroeg naar bed, maar eerst nog gauw de was ophangen. Fijne avond ladies! xxx
Zooo meiden veel geschreven zeg!! @Ikke101 mooie testen hoor!!gefeliciteerd! en inderdaad verwarrend met die weken. Heftig hoor 7 miskramen, nu hopen op een plakkerd! @T84 Gefeliciteerd en welkom! @cici ook gefeliciteerd en welkom! @Daan ook gefeliciteerd en welkom! Wat leuk al die nieuwe zwangere! @Ahhh sita nee! misschien is het niks. ik had ook bruin in mn vorige zwangerschap! ik duim extra voor je meid! @Nathenhuug ik heb die angst ook gehad, ik hou zoveel van mn oudste hen ik wel genoeg liefde voor 2? slaat nergens op hahaha die angst heb ik ook niet meer. Ik heb ook wel weer wat kwaaltjes. mn borsten zijn gespannen en pijnlijk. vanmorgen beetje misselijk en moe tussen de middag!
♥♥♥BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 10 december - MamaFemsie | 32 jaar | 2de kindje |J|M|? 16 december 17 december - Mamajudith | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? - Taraatje | 32 jaar | 3de kindje |J|M|? - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|? - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M? 18 december - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|? 19 december 20 december - Ikke142 | 32 jaar | 1ste kindje |J|M|? - Giggle | 29 jaar | 2de kindje |J|M|? 21 december - Ikke101| 40 jaar | 1ste kindje |J|M|? 22 december 23 december - Nathenhuug | 26 jaar | 2de kindje |J|M|? - Dee-tje | 25 jaar | 2de kindje |J|M|? 24 december 25 december - T84 | 30 jaar | 2dee kindje |J|M|? 26 december 27 december - Cici86 | 28 jaar | 3de kindje |J|M|? 28 december 29 december 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 23 April Cici86 eerste (vroege) echo intake gyn 28 April Mama JaDeBo eerste echo + intake vk Tammie87 eerste echo 30 April Mamajudith Intake en eerste echo Giggle eerste echo 5 mei Dee-tje, Eerste (vroege) echo 6 Mei Ikke142 echo + gyn Cizmo vroege echo 12 Mei Nathanhuug eerste echo + intake 20 mei Dee-tje Intake 26 Mei Cizmo termijn echo 28 Mei Cizmo intake vk ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ MamaFemsie ƸӜƷ Vlindertjes ƸӜƷ Sita90 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL! ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD