Sparky ik hoop het niet voor je, hopelijk gaan de bloedwaarden wel netjes omlaag. Hier gisteren het vruchtje verloren, was duidelijk te zien. Nu is het definitief over en uit. Daarna werd de buikpijn en rugpijn ook al heel snel flink minder. Mijn borsten zijn gisteren ook 2 cupmaten geslonken, gek hoe dat zo snel kan gaan. Vannacht ook zonder pijn op mijn buik kunnen slapen. Bloeden is nu ook al bijna over. Ik weet niet of ik hier nog veel online zal komen in dit topic. Wil jullie in ieder geval bedanken voor de steun en lieve berichtjes. Hopelijk kan ik me snel weer in een ander topic aanmelden. Ik hoop voor jullie dat alle zwangeren hier zwanger blijven en prachtige kerst en nieuwjaarskindjes zullen krijgen.
Sterkte muis! Hier vandaag alleen maar meer krampen terwijl het vruchtje al weg is. Buik is net zo groot nog en ben zelfs nog misselijk geweest de hele nacht en tot nu toe de hele ochtend. En duizelig steeds, niet normaal. Allemaal extra confronterend
Hier gelukkig ook goed nieuws. Hartje gezien en gehoord, frummeltje ligt helemaal op schema!!! Dus heb lekker liggen janken van ontlading.... Volgens de metingen nu 7w3d
Sparky en muis. Heel veel sterkte ladies. Ik hoop op snel weer een nieuwe ronde en uiteindelijk een plakbeebje voor jullie. x
Jeej wat een goed nieuws!! Lekker genieten nu! Die positieve berichten vandaag geven me weer hoop voor morgen!
Dank voor de felicitaties meiden! Sparky wat naar dat je tests zo positief blijven. Hopelijk neemt het hcg toch snel af! Muis sterkte. Ik hoop inderdaad dat je snel weer zwanger bent en dan kunt blijven genieten!
Meiden, ik mag ook bij de sterretjes. Heb hele heftige buikkrampen en bloedverlies met stolsels. Zo even de gyn bellen om te vragen wat hij wilt. Heb eigenlijk morgen een echonstaan.
mijn man is nu redelijk pissig op me. Ik maak me nu weer druk over dat ik volgens de echo 6 dagen minder ver ben. Terwijl ik wel weet dat deze echo qua meting niet zoveel zegt. Ik denk dan toch: zal het wel goed zijn of groeit het niet snel genoeg? ook wil ik nu weer langer wachten met het vertellen. Straks ben ik nog niet bijna 8 weken zwanger. Ik ben een beetje teleurgesteld. Heel dom van me want we hebben een goed hartje gezien en mijn verstand weet ook wel dat deze meting niks zegt. Zonde hè? Mijn man vindt dat ik nu moet genieten. Hij heeft natuurlijk gelijk. Maar de volgende zorgen zijn er alweer. Lang leve het moederschap! O nu wordt het weer lang wachten op de termijnecho op 26 mei.
Ach Cismo. Iedereen doet het op zn eigen manier. Hier is het precies andersom.... ik ben redelijk opgelucht terwijl mn mannetje nog heel voorzichtig is. Komt vast goed en zoals je zelf al aangeeft, deze wil nog niet heel veel zeggen. minipuntje opzij klikken en je frummel is ineens een week jonger!!
Soms mag je jezelf ook best even een schop verkopen. Ik denk dat er hier een aantal meiden heel blij zouden zijn met een echo als de jouwe Ik bedoel dit niet zo hard als het mogelijk over komt hoor.. Maar je kan de beren op de weg ook 'zoeken'.. Kom op meid! raap jezelf bij elkaar!! Meiden met bloed.. heel veel sterkte! Wat vreselijk rot voor jullie!
Roln en Ikke jullie hebben gelijk. Ik weet ook dat het voor sommigen hier zelfs verwend overkomt, maar je gevoel veranderen is niet zo makkelijk. Ik moet vast even wennen aan het idee dat ik misschien minder ver ben. Kan het überhaupt wel dat ik dan met nog geen 3 weken al positief testte?
Pas bij de volgende echo kan ze echt duidelijk zien hoe oud ie nu precies is, en zelfs dan kan ze er nog wat naast zitten... geen zorgen nu maar geniet van het kloppende hartje!