Hey Daan, dat dubbele gevoel is hier ook hoor. Maar......als het andersom zou zijn, zou ik superblij zijn voor degene waar het wel goed is. Hoop info zal inderdaad, dat is bij de gyn dus eigenlijk niet...ben benieuwd of ik nog naar de vk mag deze zwangerschap of dat ik bij de gyn onder controle blijf. Ach ja we zien wel. Zo maar ff naar mn zusje!
Wordt bij mij combi van gyn en vk Ga zo even op de bank liggen heb steken in mijn buik denk van de zenuwen...
Ja maar happy ben ik niet echt pffff buikpijn drukkend gevoel onderin buiken en af en toe links steken heeft iemand daar ervaring mee?
Ik weet niet of jullie mij hier nog vaak zullen zien ... Ik kan niets beloven.. Wil toch ook weten hoe het met jullie gaat ... Ik duim voor jullie allemaal dat alles goed blijft gaan... Zelf troost ik me met de gedachte dat als het fout is , dat het maar beter nu kan gebeuren dan weken later. Niet dat dat me veel troost, want op dit moment ben ik ontroostbaar.... Maar goed nog geen 100 % zekerheid, dus kan niet meer doen dan afwachten, natuurlijk gaan we van het ergste uit ... Maar toch ...
cicey, ik begrijp je helemaal. Ik wilde ook zekerheid. Tot vandaag bleef ik hoop houden. Ben blij dat ik het losgekomen vruchtje gezien heb, nu kan ik het afsluiten. Sterkte meid, ik duim voor een klein wondertje.
Snap je hoor Daan! De steken links kunnen ook de banden zijn die oprekken..: dat drukkende gevoel kan op blaasontsteking duiden, maar ook gewoon de groei... Of wat gespannen bm... Heb het als ik veel gedaan heb... Probeer wat te ontspannen, warme douche of bad, kruikje! Knuff
Wat moet ik toch zonder jouw warme woorden! Lig lekker op de bank onder mijn dekentje ook wat hoofdpijn. Ik denk dat de afgelopen dagen erg stressvol zijn geweest. Zo lekker douchen en mijn bedje in! Dank voor jouw lieve woorden!!! X Daan
Goed zo probeer te ontspannen tis ook super spannend, stressvol en dat wachten zenuwslopend... Maar we komen er wel! Heel graag gedaan lieverd, slaap lekker XXX
Lieve meiden ik hoop dat jullie in december allemaal prachtige baby's zullen krijgen! Ik zag bij de begin dec mamas dat ze mooie roze hartjes plaatsen bij elke mama die een mooi hartje heeft gezien. Misschien iets om jullie lijst ook mee op te fleuren? Ook stilstaan bij het positieve nieuws naast alle treurige berichten. Slaap lekker. Knuf.
Eindelijk een fijn forum gevonden om met alle zwangerschapsdingen mee te praten, mag ik mij hier ook bij aansluiten? Ik ben 30 jaar en verwacht 27 dec 2014,mijn 1e kindje, vind t erg leuk allemaal, wel spannend!
Lady n, welkom en gefeliciteerd! Bloempje, dank je.. hoop dat voor jou ook snel je droom uitkomt!! Hier is vandaag mijn d-day.. vanmiddag om 14.45 ( pas ) aan de beurt.. duimen jullie mee voor goed nieuws...
Goedemorgen dames, Ik ga afscheid van jullie nemen. Blijf wel meelezen want wil wel weten hoe goed het met jullie gaat. Mijn testen worden lichter en temp zakt. Kan het eindelijk een plekje gaan geven. Heel veel geluk allemaal en dat iedereen maar een mooi babytje mag krijgen in december en januari.
welkom lady n! t84 toitoitoi strax! sparky gelukkig maar...dan heeft t (hopelijk) niet ook nog een vervelende nasleep...tis zo al erg genoeg! nog meer meiden met echo's vandaag? hier gister met schoonmama naar jersey boys geweest en superleuke avond gehad! was 00.15 thuis en kleine meisje is nu net wakker...pfff ben kapot! hahaha
Lady N welkom en gefeliciteerd! Bloempje leuk idee! Sparky gelukkig lopen ze af, hopelijk blijft het aflopen en lost je lichaam dit zelf op! Dikke knuffel Giggle klinkt idd als leuke avond! Hier alweer vroeg wakker, straks ff boodschappen doen en verder wat wasjes draaien etc... Vrij rustig