16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Jaa gefeliciteerd :D:D

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn al die mooie echo's dames.

Mama Jadebo, trots op jou, dat jij het helemaal alleen doet. En NathenHuug ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van je man/vriend, dat heb je wel verdient, vooral nu je vol emoties en hormonen zit.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Goedzo meis! leuk!!

4. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noid: Wauw super!!

Mamajadebo: Heel veel plezier dit weekend en geniet van elkaar!!

Miracles: Ik hoop dat alles gewoon er heel mooi uit ziet.

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Dankje Elyc.... Net al even flink gehuilt. Ben op vandaag!!

6. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    jeetje sommige mannen ook.. respect hoor als je er alleen voor gaat/ staat met kindjes, lijkt mij heel zwaar.

Hier gaat het niet zo goed, met mij dan, ben zo misselijk dat ik me afvraag of ik over de dag in totaal wel 1 maaltijd binnen krijg. Kots het eruit of als ik wil eten komt er niet meer in dan een paar hapjes... zoooo vervelend, heb niet genoeg aan de b6 die ik neem. Dus vanochtend de HA voor zwaarder geschut gevraagd, hopelijk gaat dat helpen want de misselijk piek zal voorlopig nog niet voorbij zijn.
    Zit ook zwaar te twijfelen me ziek te melden voor mijn late dienst morgen, heb me sinds ik daar werk een jaar geleden nog niet ziek gemeld dus vermoed wel dat ze er snel wat achter gaan zoeken maarja dat is dan niet anders.

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    noid wat fijn, een mooie echo!

miracles, sterkte!

Sznne, wat vervelend dat je zo beroerd bent! Dan is genieten ook lastig. Maar echt zwanger ben je zeker wel! ;)

Hier alles goed. Net op het consultatiebureau geweest voor de 14 maanden prikken. Hopelijk krijgt hij er niet teveel last van!

8. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    sznne: Jeetje heb je er zoveel last van, dat is wel heel vervelend. Als je op je werk bent en je loopt steeds kokhalzend naar de wc gaan ze er natuurlijk ook dingen achter zoeken, misschien nog wel meer dan als je je ziek meld;) Ze zullen denk ik vooral denken, die is echt ziek, want meld zich nooit zomaar ziek..
    Ik ben ook niet zo snel van ziekmelden, maar als het gewoon echt niet gaat, is het soms gewoon even niet anders.

9. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    GATVERDAMME dames zit er zo door heen!
    Ik weet dat ik blij moet zijn met een kloppend hartje wat ik gister heb gezien maar vanmorgen weer plas met bloed wordt er zo verdrietig van! Ontspannen lukt voor geen meter :(((

10. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat een loser zeg! Wel ontzettend knap van je dat je er bent voor je kinderen. Hoop toch dat met je kleine Frummel jouw gezin compleet wordt ook al is vader uit beeld.

Dikke knuf

11. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    respect voor jou mama Jadebo. Je bent een kanjer!!

Hier heb ik echt een bleh dag..... gisteren al te lang beneden blijven zitten om anderen een plezier te doen. Vervolgens een waardeloze nacht en nu gewoon een super kort lontje. Ergste is dat ik het aan mezelf merk en dus maar ff alles en iedereen op grote afstand houd. Is beter dan ze om niets verrot schelden.... hahaha

Stagiaire maar bij mn mannetje gedumpt... kan ze vandaag even met hem meekijken. Hij is officieel stagebegeleider, dus dan is ie dat maar ff een dagje.
    Ik heb zin om te schreeuwen, te huilen en heel vervelend te doen, maar ja, dat gaat ook niet he. Lang leven de hormonsters!!!

Vanavond mn bed in zodra het mannetje werken is... morgen erg rustig aan denk ik maar, want ja zondag staan we weer op de moederdagmarkt in Maarheeze

12. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ik snap dat bloed je ontzettend onzeker maakt lieverd. het is dan zo moeilijk te ontspannen.... maar heb ook een keer ergens gelezen dat bloed niet altijd slecht nieuws is. Ongeveer 50% van de zwangeren kampt met bloedverlies in meer of mindere mate. Heb je geen drol aan, want het voelt nu eenmaal kut als je bloed ziet.
    Wanneer mag je weer terug voor je volgende echo?
    Dikke knuffel vanuit deze kant van de pc. x

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Bekijk bijlage 394009

Onze springlevende boon!!
    Precies 6+4

Mijn gevoel zat gelukkig fout!!
    En het zag er 10x beter uit dan de afgelopen keren

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Toch wel even fijn dat je destijds dit lijstje geplaatst hebt RoIn.
    Blijkt dat dinsdag mijn HCG waarde op 119 zat.. Dus al helemaal niet genoeg voor een gezonde zwangerschap van 6 weken. Gisteren zat hij op 33 en vandaag een tuurstreep op de test. Met dit lijstje erbij is het voor mij wel enigsinds fijn om te weten dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan met de aanleg van de placenta (en dus de juiste hcg stijging) en niet door factoren buitenaf komt.

NoId, trouwens gefeliciteerd met het kloppende hartje!

Nathenhuug, gats wat een nare situatie. Sterkte ermee.
    Mama JaDeBo, jij ook in een nare situatie. Dat je er aan gewend bent maakt het natuurlijk niet minder naar. Knuf voor jullie beide!

Daan, oh wat snap ik je zorgen! Bij mijn zoontje is het ook goed gegaan met vele malen bloedverlies. Het hoeft helemaal niks te betekenen. Maar dat weet je zelf ook wel. Zorgen maken doe je je toch wel als je bloed ziet. Probeer maar zoveel mogelijk 'afleiding' te zoeken.

De rest, zwaai!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ook jij gefeliciteerd!

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    @ ikke
    Hahaha heel herkenbaar. Hier ook zo'n hormonster. Ik zonder me zoveel mogelijk af haha. Irriteer me aan alles en iedereen nu.

@ Nathenhuub
    Wat een :x:(. Dat hij bang is voor wat komen gaat snap ik, heeft mijn man ook weleens last van. Maar dat hij misschien niet met je verder wil? :( Hoe kan dat nou? Hoop dat hij je snel duidelijkheid geeft meid :(. Sterkte!

@ mama jadebo
    Ook heftig meid! Maar je klinkt als een zelfstandige topper! Veel plezier met je weekendje weg!

17. Wat een lieve berichtjes van jullie allemaal! Dankjewel!
    Vanmorgen héél gauw met mn vriend gepraat, en hij wilt in ieder geval wel dat zijn gevoel weer terug komt en er dus voor vechten.
    Morgen is hij tot de avond vrij en ben ik in de middag ook thuis, dus dan goed praten samen en hopelijk komen we er goed uit en kunnen we met een frisse blik de toekomst ingaan samen.

Heb de kleine boef vandaag een dagje naar de gastouder gebracht zodat ik even kon bijkomen van de afgelopen week.
    Hij blij en ik blij aangezien ik echt geen energie meer overhad.
    Zometeen hem weer ophalen en dan lekker nog even wandelen samen :)

En MamaJaDeBo wat naar dat je er echt alleen voor staat! Zijn jullie getrouwd of niet? Hopelijk dringt het tot hem door dat hij niet alleen maar aan zijn eigen moet denken maar ook aan zijn kinderen. Dat een relatie niet werkt zoals beiden graag zien tot daar aan toe, maar voor je kinderen hoor je hoe dan ook klaar te staan! Dikke knuffel voor jou, kanjer die je bent!

Komende week ga ik eens even goed bijlezen en weer wat actiever meekletsen, laat uiteraard ook weten hoe de echo is maandag!

Liefs xxx

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hey Miracles
    Mooie echo!!!!
    x

19. tvt

tvt Niet meer actief

Wow miracles wat n mooie echo!! Geniet er maar van.
    Nathenhuug hopelijk kun je t morgen positief uitpraten.
    Daan, succes! Dat lijkt me zo onzeker.. gelukkig was je echo goed..

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    miracles wat een mooie foto! top!

nathenhuug: fijn dat hij al een beetje is bijgetrokken en wil nadenken. volgende keer kan hij beter eerst tot 10 tellen en dan pas spreken. Het is namelijk nogal wat zoals hij het tegen je gezegd heeft. Hopelijk is het de paniek en druk van een nieuwe baby.

Manlief hier zat in een sollicitatieprocedure voor zijn droombaan en is aangenomen. Hij heeft het afgewezen omdat hij het niet ziet zitten nu er weer een baby komt. Ik vind het zo rot, maar het is echt zijn keuze. Het is wat met die mannen.

Deel Deze Pagina