16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Welkom! En gefeliciteerd

2. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat blijven inderdaad lastige dingen. Heb ik met mijn schoonmonster ook!
    Ze zou wel even vertellen hoe ik alles moet doen, mocht het toch misgaan praat ze mij gewoon een schuld gevoel aan.
    Maar goed ene oor in en andere uit ben het na 10 jaar wel gewend.
    En tjaaaaaa dat bloeden echt vreselijk irritant maar het stopt niet.
    We wachten rustig af en branden kaarsjes op de goede afloop.

X

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Nieuwe dames welkom!!

Wow wat een gedtige verhalen zeg.. Zo te horen zijn jullie krachtige mama's

Meiden met een goede echo van harte hupppp op jullie wolk!

Hier is MVM gisteren geweest dus mag weer lekker heel de dag aan lopen zeiken😜 kan iemand mij erbij zetten op de lijst? zit op mijn tel. dan lukt dat niet echt.. Alvast bedankt!

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Goedemorgen meiden. Iedereen een goede nacht gehad?

Ik ging met hartkloppingen slapen. Heb nogal wat stress de laatste tijd, maar ik heb gelukkig toch de hele nacht doorgeslapen. Al was het maar een nacht van 7 uur hoor.

Vandaag gaan we naar mijn schoonouders. We gaan ze vandaag dus ook vertellen dat ik weer zwanger ben. Het tshirt met grote broer ligt weer klaar voor onze zoon. Ik ben benieuwd!

5. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd!

Hier eerste nachtje gehad wel redelijk geslapen, maar wat is mijn kleine mannetje een draaikont Haha en ook helaas heel vroeg wakker. Vanmiddag weer lekker zwemmen met de kids.

Fijne dag

6. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier alweer om 5u wakker, misselijk dus ff gegeten. Mannetje was rond 6u thuis dus nog ff omgedraaid en geslapen tot ik net wakker gebeld werd. Een van onze jongens heeft zichzelf thuis buitengesloten, dus komt maar ff koffiedrinken.....nu ff snel douchen en dan aankleden en naar beneden.

Fijne dag allemaal! X

7. Knutseltante

14 nov 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vannacht eindelijk een nacht doorgeslapen zonder te moeten plassen. hoefde er pas om 7.30uit. Hebben jullie dat ook zo erg snachts?

@Cizmo spannende dag vandaag!! :) leuk dat je t vanmiddag gaat vertellen en grappig zo dmv een tshirtje! Wij denken aan een foto met de hond waarbij hij op een sokje/schoentje aan het kauwen is.. (hij is nog jong)

Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie ouders/broers/zussen en neem je daar je eigen opa/oma ook gelijk in mee? Wij willen het sowirso aan de ouders en broers/zussen vertellen na de eerste goede echo (hopelijk a.s. donderdag dus) Wij twijfelen daar nog een beetje over.. de rest al ideeen over hoe te vertellen? :)

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Knutseltante hier weten mn ouders, zus schoonmoeder en schoonzus het al. Bij mn zus had ik de echo foto op tafel gelegd en toen maar wachten tot ze het zagen. Schoonbroer had het zo gezien en begon meteen te knuffelen.
    Zijn nog op zoek naar een leuke manier om het onze dochter te vertellen, maar daar wil ik nog n paar weekjes mee wachten. Eerst de 10+4 voorbij zijn... Dus denk na de volgende echo!

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    heey meiden, ik heb heerlijk geslapen vandaag!
    Gister middag ook even lekker gedut, wat was ik moe zeg!!

Hier weet eigenlijk alweer bijna iedereen.
    Op me werk ivm mijn uniform die al zo strak op de maat was...
    En iemand van mijn collega's had het ook al doorgeluld dus ach, we gaan t allemaal mee maken

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier weten mijn ouders, broer, zus en aanhang en 2 vriendinnen het. De schoonouders vanmiddag en volgend weekend nog 2 bevriende stellen. in de week na de volgende echo (26 mei) vertellen we het de rest.

11. tvt

tvt Niet meer actief

Hier ook heerlijk geslapen. Rond half7 naar de wc.. ik heb dat ook iedere keer ja.
    Nu aan de gemberthee tegen misselijkheid. Lijkt te helpen.. even afwachten. Bij ons weet nog steeds niemand het. Twordt wel steeds moeilijker tlijkt ons erg leuk om te gaan vertellen. Wij wachten de termijnecho af op 30 mei. Als die goed is mag de volgende dag de hele wereld t weten:) dan ben ik 10 weken. Nog wel beetje vroeg, maar ik ben leerkracht en de formatie voor volgend schooljaar moet nu snel rond..

hoe gaat het nathenhuug??

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja Natenhuug... ik hoop dat je gesprek goed verloopt!!

13. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Hallo meiden,

Ik heb zo weinig tijd dat ik af en toe enorm veel bij moet lezen!
    Wat een nare verhalen zeg.. maar ook mooie berichten.
    Ik zal van de week weer wat meer mee gaan kletsen. Natenhuug hopelijk hebben jullie vandaag een goed gesprek en komt het weer goed ;)

Fijn weekend allemaal!

14. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net een beetje bloed overgegeven. Kan dat kwaad?

15. tvt

tvt Niet meer actief

Ha Maaiike, kwam deze link tegen:
    Wat is normaal? | Zwanger en misselijk

Misschien wel even naar laten kijken?

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bloed? Weet je zeker dat het bloed is?

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Bellen... Gelijk dus.
    Bloed is zeker niet normaal.

18. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja weet ik zeker.
    Nou ik kijk het nog even aan. Ben wel extreem misselijk, lig al een week in bed en leef van crackers en water. Veel kokhalzen maar overgeven valt gelukkig mee.

19. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Zou er niet te makkelijk over denken meis.

20. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    maaike, bloed overgeven is echt niet goed meid! beter 100x teveel bellen dan 1x te weinig!

Deel Deze Pagina