Wat rot voor je.. Zou toch ook even de hap bellen geloof ik, advies vragen kan altijd hè? Ook voor je kindje is het belangrijk dat jij gezond bent!
ik heb redelijk goed geslapen. zoonlief stond alleen al om 6.30 voor mn neus hihih kroop wel bij ons in bed maar niet meer geslapen... om 7 uur moest ik dr toch uit. net gewerkt van 8-18 bluh. heb nu hoofdpijn. dus heb me lekker op de bank genesteld. hier weten alleen mn moeder, schoonmoeder en twee goede vriendinnen het. als we 23 mei een goede echo hebben dan vertellen we het die zondag aan de rest. ik had met mn vorige zwangerschap al een shirt voor onze zoon gemaakt. en die willen we hem dus mooi die zondag aan geven.
is het nog een keer gebeurd? Was het rood of bruin? Ik weet van mijn zoontje dat de huisarts een klein beetje bruin bloed niet erg vond omdat dat oud bloed zou zijn en er dan niks acuuts was. Toen het meer en felrood werd moesten we meteen naar de kinderarts. Bij hem kwam het doordat zijn slokdarm kapot was gebrand van het maagzuur door reflux. Heb jij misschien ook veel gespuugd door de zwangerschap en kan jouw slokdarm daardoor beschadigd zijn?
Maaike, heb je de Vk al gebeld? Hier gaat het goed, heb een goede dag qua misselijkheid.. voel me.gelijk.een stuk beter.. Hoe is het verder hier? Al zenuwachtig voor morgenochtend? Haha.. cadeautje, ontbijtje op bed.. Haha!!
Dacht ik eindelijk dat het bloeden was gestopt begint het gezeur alweer!!! Minimaal maar ben toch bang dat het einde oefening is ((
Ow Daan ik ga weer heel hard voor je duimen dat het bloeden snel weer stopt en je een mooi.plakbeebje hebt! Mamsam, leuk tshirt. Ben benieuwd naar de reacties. Hier is de rust weer terug. Stiefdochter van mn mannetje is weer weg en onze jongedame ligt lekker te pitten. Ik ben er ook lekker vroeg in gekropen. Maar...nu weer honger....dus in dubio....zal ik er nog uit gaan om iets te pakken of niet.....
daan ow meissie toch... is het nu ook meer? omdat je denlt dat t niet goed is? of heb je krampen? wanneer mag je weer komen voor een echo?
Hoi dames, korte update, goed gesprek gehad met m'n vriend en gaan er keihard voor knokken samen! wel heleboel emoties losgekomen dus ben écht uitgeput nu. was vandaag zó blij toen m'n kleine man in bed lag. ga er nu zelf ook inkruipen en filmpje kijken totdat ik slaap The pacifier is er op, Vin Diesel, hmmmm hihihi. even heerlijk afschakelen dus fijne avond!! liefs xxx
Oh nee daan wat een onzekerheid zo zeg,wanneer heb je weer echo?Bij twijfel gewoon bellen. Nathenhuug wat fijn dat jullie gewoon ervoor gaan en dat het een goed gesprek was.
och Daan wat balen dat het weer doorzet met bloeden. Fijn Nathenhuug dat het een goed gesprek is geweest!
Nou het is met afvegen helderrood of roze mag donderdag terug voor echo echt kramp heb ik niet maar wel af en toe steken. Geloof gewoon nooit dat zo lang bloed hebben goed kan zijn. Nathenhuug zet hem op samen en ga ervoor! Hoop dat jullie er uit komen
Beetje late reactie maar wij hadden gister een mooie echo! Kloppend hartje en het op de goede plek! Gelijk m'n schoonouders verteld en zwager en m'n zusje, morgen mijn ouders nog.... Mooi Moederdag kadotje toch?
Nathenhuug fijn dat jullie goed gesprek gehad hebben en het wat opklaard! Idd Vin Diesel hier ook! Daan wat klote meid die onzekerheid! Knuff blijf voor je duimen!! Hier laatste avondje camping, morgenmiddag weer naar huis. Zo lekker naast me kleine mannetje kruipen in bed. Ondanks de rust is het ook enorm vermoeiend Slaap lekker dames en alvast fijne Moederdag morgen
Hallo ik zal mij even voorstellen ik ben Brigitte ik ben 29 jaar en ben getrouwd met Alex al 11 jaar samen hebben wij nu 6 kinderen en zijn nu zwanger van nummer 7 ik heb 29 april voor het eerst positief getest en zal 1 januari uitgerekend zijn maar omdat ik bij de laatste 2 een fluxus heb gehad zal ik weer worden ingeleid 2 weken eerder dan uitgerekend dit is mijn test van 9 mei haha
Daan wat een onzekerheid meissie!! Dikke knufff ik hop echt dat alles goed gaat komen! Natenhuug! Wat fijn zeg... Zet m op! Mama jadebo geniet er nog ff van! Hier aan t werk... Ben kapot en ik kan me broek niet eens meer dicht krijgen
Nathenhuug fijn dat jullie goed hebben gepraat. Nu lekker slapen dan. Mamajadebo geniet nog maar ff. X Mammievan5 welkom en gefeliciteerd. Miracles weer in de nachtdienst? Is nu extra zwaar he. Succes. X
Sterkte Daan! Statistisch gezien moet het nu toch wel over zijn? Er zijn al zoveel nare verhalen geweest in deze groep..... Gefeliciteerd Mama2b1 en welkom mammievan5