16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Zo herkenbaar honger maar misselijk (dit keer ook veel en vaak kokhals moment bah) Avonden zijn echt een ramp hier kwa misselijkheid. Zit ook snel vol... Heb ook snel maagzuur en pijnlijke (.Y.), ook wat bandenpijn... En obstipatie (fijn!) maar idd liever die kwaaltjes dan nergens last van hebben zou me nog onzekerder maken...

Cb digitaal heeft voor mij geen zin... Gezien de hartjes gestopt zijn met 6+6 en 7+1 :( extra spannend dus!! Mijn gevoel zegt dat het goed zit... Maar durf er nog niet helemaal aan over te geven.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook mega onzekerheid! Nou is mijn termijn natuurlijk ook nog maar heel kort. Ben wel al misselijk. Verder nergens last van. Net digitale gedaan en die zei zwanger 1-2

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    @mamajadebo hier pas bij 10+4 erachtergekomen dat het niet goed was vorige keer, maar vanaf begin alles kleiner en cb gaf heel lang 1-2 aan dus op zich ook maar langzame opbouw van uch.
    Nu voelt het beter, zekerder, maar toch dat stomme zeurende stemmetje ergens op de achtergrond.

@sparky. Gezien je termijn klopt die toch gewoon. Weet je wanneer je ei is geweest? Dan kun je zelf terugrekenen. Komt vast goed. Hier nemen de kwaaltjes op zich redelijk snel toe nu...Jeej! Maar wel dubbel

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja klopt ook hoor. Na de digitale test komt het wel meer binnen.

5. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ga ik zo eens proberen of het bij mn mannetje ook beter landt nu.

Hele andere vraag. Hebben jullie ook huisdieren die aanhankelijker worden nu je zwanger bent? Ik heb 2 hondjes die nu niet meer bij me weg te slaan zijn. Willen continue bij me liggen. Was de vorige keer ook. Erg lief, maar ook vermoeiend

6. Mama JaDeBo

K had bij de vorige zwangerschap digi cb gedaan 2 dgn na nod en was toen 2-3 zwanger. Nu heb ik alleen action gebruikt... K geloof het pas als de komende echo's goed zijn... Zeker omdat de hartjes eerst wel geklopt hebben maar vlak erna gestopt bleken... Het is en blijven spannende eerste weken!

Nope geen huisdier wel kindjes die steeds roepen dat mama een babyzus in dr buik heeft..: wil het ze zo graag vertellen maar beter nog ff niet. Vooral mijn dochter heeft een behoorlijke klap gehad met het verlies van de tweeling, wijs dus om even te wachten.

7. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Daarom, paar goede echo's en de grens van 12 weken voorbij. Ik denk dat ik dan pas enigszins ontspan. Hier heeft de jongedame het er ook steeds over, maar vertellen doen we het pas bij 12 weken.
    Ben benieuwd hoe ze tegen die tijd reageert. Jouw dochter nog steeds de vlinders op dr kamer?

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier alleen buitenkonijnen dus die reageren nergens op :p
    De kinderen hebben nog niks gezegd ofzo.

Ik ben heeel benieuwd hoe lang ik het voor me kan houden.

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier ook alleen konijnen in de tuin. Dus daar merk ik geen verschil!

Verstandig om even te wachten met vertellen aan de oudere kindjes. Hier heeft dat natuurlijk sowieso geen zin. Hij is pas 13 maanden oud. Die heeft geen idee wat hem te wachten staat!

Wat een heerlijke zonnige dag hè? Ik krijg zo ons nichtje even hier. Die is maar een paar weken jonger dan mijn zoontje. Gaan we even schommelen in de tuin denk ik! Wandelen gaat helaas niet zonder duowagen.

10. Mama JaDeBo

Ja ikke die hangen er nog steeds... Als het donker is en ze ziet 2 mooie sterretjes dan zegt zeg ook ' dat zijn de 2 baby's zo zijn ze toch beetje bij ons'.... Zo aandoenlijk en ze is pas 5...

11. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn honden zijn ook niet bij mij weg te slaan.
    Gek hè dat ze dat aanvoelen

12. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Heel mooi! Zit hier weer te slikken hoor.

Tis inderdaad geweldig weer vandaag. Normaal zou ik nu de kennedymars on sittard gaan lopen, maar nu toch maar ff niet. Zometeen naar de verjaardag van een neef. Ff gezellig kletsen

13. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    hallo allemaal!
    ben de afgelopen dagen heel druk aan het werk geweest dus niet echt tijd gehad om hier mee te kletsen!
    nou ben ik wat aan het teruglezen van jullie en dat gaat nou precies over het gene waar ik een vraag over wilden stellen.
    die onzekerheid! blijkbaar is dat heel normaal en hebben er meerdere mamas last van.
    ik geloof gewoon nog steeds niet dat er echt een baby groeit in mijn buik.. vorige week voor t laatst getest (test nr 15 geloof ik haha) en het was echt een knaltest duidelijker kan niet
    en toch... lijkt het alsof ik het allemaal verzin ofzo. heb ook nog geen symptomen dus dat makt de onzekekerheid er niet beter op.
    zit erover te denken nog een cd digitaal te doen.
    5 mei heb ik mijn eerste echo trouwens kan niet wachten!

als ik op mijn computer zit zal ik mijn gegevens in het rood even neerzetten zodat ik in de lijst kan komen dit lukt nog niet echt via mobiel..
    fijne paasdagen allemaal

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Tja, die onzekerheid.. Ik ben al de hele dag misselijk en op de digitale test staat nog altijd mooi 'Zwanger 1-2' dus het begint enigszins door te dringen.

Hier trouwens ook de hele dag honger en misselijk tegelijk. Beetje dat gevoel alsof je uren te laat bent met eten en tegelijkertijd liters water of thee hebt gedronken. Niet prettig.
    Maar ben allang blij want dit zorgt er wel voor dat het wat doordringt.

Mijn partner geloofde het eigenlijk niet eens gisteren. Hij heeft weinig aan streepjes. Sinds de digitale test van vanmorgen is hij ook helemaal overtuigd.

15. Mama JaDeBo

Voor de fun net action test gedaan die ik tegen kwam met opruimen... Middagurine en de 2e lijn kwam al nog voordat de test helemaal opgelopen was :D ben overtuigd... Hartstikke zwanger

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha dat is een mooie knaller!

Mag ik even een wijziging doorgeven?
    Ik heb 6 april mijn eisprong gehad. Volgens berekening van hier ben ik dan uitgerekend op 28 december ipv de 29e.

17. Mama JaDeBo

♥♥♥BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

10 december
    - MamaFemsie | 32 jaar | 2de kindje |J|M|?

16 december

17 december
    - Mamajudith | 26 jaar | 2de kindje |J|M|?
    - Taraatje | 32 jaar | 3de kindje |J|M|?
    - Cizmo | 29 jaar | 2e kindje | J|M|?
    - Tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | J|M?

18 december
    - Mamajadebo | 28 jaar | 4de kindje |J|M|?

19 december
    - Mama2b1 | 31 jaar | 1ste kindje |J|M|?

20 december
    - Ikke142 | 32 jaar | 1ste kindje |J|M|?
    - Giggle | 29 jaar | 2de kindje |J|M|?'
    - Daan2002| 29 jaar | 1ste kindje |J|M|?

21 december

22 december
    - Ikke101| 40 jaar | 1ste kindje |J|M|?

23 december
    - Nathenhuug | 26 jaar | 2de kindje |J|M|?
    - Dee-tje | 25 jaar | 2de kindje |J|M|?

24 december

25 december
    - T84 | 30 jaar | 2de kindje |J|M|?

26 december

27 december
    - Cici86 | 28 jaar | 3de kindje |J|M|?

28 december
    - Sparky | 27 jaar | 3de kindje |J|M|?

29 december

30 december

31 december

♥ AFSPRAKENLIJST ♥

22 April
    Daan2002 intake vk

23 April
    Cici86 eerste (vroege) echo intake gyn

28 April
    Mama JaDeBo eerste echo + intake vk
    Tammie87 eerste echo

30 April
    Mamajudith Intake en eerste echo
    Giggle eerste echo

5 mei
    Dee-tje, Eerste (vroege) echo
    Daan2002 eerste echo

6 Mei
    Ikke142 echo + gyn
    Cizmo vroege echo

12 Mei
    Nathanhuug eerste echo + intake

14 Mei
    Mama2b1 eerste echo

20 mei
    Dee-tje Intake

26 Mei
    Cizmo termijn echo

28 Mei
    Cizmo intake vk
    Mama2b1 2e echo + intake

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

MamaFemsie

ƸӜƷ Vlindertjes ƸӜƷ

Sita90

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOEG JEZELF TOE AAN DE LIJST ZO IS HET MAKKELIJKER BIJ TE HOUDEN DANKJEWEL!
    ALS JE NIET WEET HOE JE DE LIJST MOET WIJZIGEN POST JE WIJZIGING IN ROOD

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

19. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    jes12 welkom!!!! hier ook onzekere dames allemaal!
    bijna allemaal oik wel iets negatiefs meegemaakt waardoor wr allemaal in het onzekere schuitje zitten...

mooi die vlinders op de kamer...echt bijzonder!

hier moe vandaag...maar ook heel drukke dag op werk gehad.

even advies nodig...zal ik morgenvroeg of maandagochtend mn laatste cb digi doen?
    ben of vandaag of morgen 5wkn...
    vorige week maandagavond gedaan toen stond er 2-3 dus wil nog even een 3+ zien...wanneer doen??!

fijne pasen allemaal!!!!!!!!!!

20. Mama JaDeBo

Giggle ik zou maandag doen!

En thnx, die heeft ze zelf uitgekozen, ze zei dat ze dan altijd een beetje bij haar zijn. Heeft echt veel indruk op haar gemaakt. Op de salontafel heb ik deze staan... vond wel bijzonder. Hoe dan ook horen ze er wel bij!

Deel Deze Pagina