Goedemorgen Hier de kindjes weer naar school gebracht, ze hadden er zin in! Leuk om iedereen weer te zien! Verder enorm misselijk, zoals gewoonlijk. Het kost me echt moeite wat te eten, maar probeer het wel. Hoofdpijn lijkt sterk vermindert, heb er nog last van met bukken maar verder gaat het wel... *klopt even af* Zenuwen nemen nu toch echt wel toe! Nog 1 uur en 40 minuten whaaaaaaaaaa!!
Succes mamajadebo..op naar de mooie echo!! En heerlijk weer de kindjes naar school. Hier was het drama met de oudste vanochtend. Gisteren heb ik haar opgehaald van schoolreisje..ze had een zere buik en was aan het het huilen. Ze had een hele leuke ochtend gehad en dat ik kwam ging het eigenlijk ook wel weer en vond ze het jammer dat ze eigenlijk naar huis ging. Bij de dokter nu zakjes gekregen dat ze makkelijker naar de wc gaat en volgende week met haar naar de kinderarts (ze is veel ziek). Vanochtend weer niet uit bed willen, zegt zere benen en hand te hebben...maar nu..ze is gewoon lekker aan het spelen Lastig want ja wanneer is het nou echt en wanneer valt het wel mee... Verder moet ik vandaag van alles, want morgen wordt de jongste 3 en moet zelfs nog kadootje kopen. Weet alleen niet zo goed wat..normaal gesproken heb ik dat allang in huis (heb ook wel wat, maar dat moet nog afgeschilderd worden en door de moeheid is dat gewoon niet opgeschoten Naja we zullen vandaag eens kijken
Spannend zo wachten op de echo, Succes Mama JaDeBo! Ik ben vandaag uiteindelijk toch thuis gebleven. Het ging vanochtend gewoonweg echt niet en bleef maar spugen. Dus maar weer in bed gekropen en 2 uurtjes langer geslapen en nu is de misselijkheid bij het opstaan een stuk minder. Wel aanwezig, maar niet meer zo heftig dat ik steeds moet spugen, gelukkig
Fijn al dat goede nieuws! Gefeliciteerd dames, mooie echo's! Hier nog 2 dagen wachten, echt zenuwslopend zeg :x. Gelukkig heb ik de echo donderdag meteen in de ochtend. Verder een heel ziek ventje naast me op de bank . Sinds gisterochtend al overgeven en koorts. Vannacht was de koorts helemaal weg getrokken en zei die zelf 'beter' te zijn. En vanochtend weer verhoging en totaal geen eetlust. Zo zielig . Aan de andere kant heb ik 2 extra dagen weekend . Wat ik helemaaal niet erg vind .
even voor de lijst ik ben 29 jaar zwanger van wurmpje nummer 7 en zal ingeleid woorden op 22 december mijn afspraak voor de controle + echo 30 mei verder doe ik al 2 weken mee met moeders voor moeders
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 10 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 16 december 17 december - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 18 december 19 december - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 21 december ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 22 december - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 24 december 25 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 26 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? 29 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - roin | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - fliertje| 26 jaar | 2e kindje | - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ♥ afsprakenlijst ♥ 13 mei tammie87, intake vk mama jadebo 2e echo mamafemsie, 2e echo 15 mei elyc, intake vk sznne, eerste echo knutseltante, eerste echo noushka, eerste echo giggle, mvm afspraak mbnn, eerste echo 16 mei taraatje, 1e echo 19 mei tiniedice, 1e echo betje, intake 20 mei dee-tje, intake mamafemsie, 1e afspraak vk maaiike, 2e echo Mommy 80, intake vk 21 mei cici86, 3e echo en controle gyn 22 mei lovelymum, 1e echo niki2014, 2e echo gyn mbnn, intake vk 23 mei mamsam, termijn echo (2) + intake vk 26 mei cizmo, termijn echo mama jadebo controle vk + 3e echo giggle, termijnecho 27 mei roin, termijn echo + intake miracles, termijnecho 28 mei cizmo, intake vk mama2b1, 2e echo + intake ikke142, 2e echo 30 mei tvt, intake en echo lady n, intake Mammievan5, controle + echo 2 juni miracles, echo + intake noid, termijnecho 4 juni sznne, intake vk t84, 2e afspraak gyn, 2e echo ♥ wij steunen moeders voor moeders ♥ mamafemsie, t84, elyc, nathenhuug, miracles, noid, sznne, roin, ikke142, fliertje, knutseltante, betje, mammievan5 ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood
Fijn mama JaDeBo dat de echo zo mooi was! Ik ben te lui/moe om het huishouden te doen. moet eigenlijk stofzuigen en de badkamer doen en wat wassen draaien. Kan het gewoon niet opbrengen.
Gefeliciteerd Mama JaDeBo! Hier ook een goede echo! Ben net iets minder ver, 9w4d... Dus voorlopig 12 december in plaats van 10.... Maar ze vond het nog te vroeg om de termijn definitief vast te stellen, dus over 2 weken mogen we nog een keer terug. Jippie nog een keer extra naar ons wondertje kijken!
jeeeeeeeeeeeeeeeej weer 2 mooie echo's...wat fijn dat we na alle nare berichten van afgelopen weken nu ook mooie berichten krijgen! gefeliciteerd meiden! heerlijk...