Goedemorgen dames. Slapen is er niet meer echt van gekomen, eerst tot 3u liggen koken in bed, daarna tv uitgezet en om half vier begon er een te piepen beneden, dus ff eruit om te laten plassen. Tja dan ben je meteen weer goed wakker....heb vervolgens alle uren op de klok voorbij zien komen.... Dus ben gebroken Maar ach, de vogeltjes fluiten en door de gordijnen schijnt de zon al, dus vanmiddag lekker rustig aan en dan vanavond met mn mannetje eten in o s favoriete restaurant. We zijn 3 jaar samen vandaag, dat nog gevierd worden toch! Zijn er nog dames met echo's vandaag? X
goede morgen allemaal! hier een goede nacht gehad. gisteren voor het eerst op het werk duizelig en licht in mn hoofd, na twee koppen thee met suiker ging het weer beter. Net mn "kleine" man naar school gebracht. straks meeting voor het schoolreis van morgen. nu lekker onderuit met een theetje en mn serie kijken. ffies tijd voor mezelf heerlijk.
o wat een rot nacht Ikke! Ik ben al op van de hele week korte nachtjes en stress maar dat van jou is nog veel erger! Ik zag op de lijst dat niemand vandaag een afspraak heeft. Morgen wel weer een boel! Ik ben dus nog steeds niet heel overtuigd van mijn zwangerschap. Dat slaat niet echt ergens op want ik heb nog geen druppel bloed verloren en ook geen pijn. Maar heb ook geen symptomen behalve andere eetlust en moeheid. Daarom dacht ik misschien een vroege pretecho te laten maken. Maar dat zal wel niet opschieten. Ik wil namelijk wel dat mijn man dan mee kan. En over 12 dagen hebben we de termijnecho al. Zal ik maar gewoon wachten?
Meid niet genoeg slaap is sowieso k** . Of het nou meerdere korte nachtjes zijn of 1 compleet achterlijke nacht. We hebben onze rust nodig. Hopelijk voor jou ook een betere nacht dan vanavond. Pretecho zou ik zeker voor bellen als je denkt dat het je rust geeft...12 dagen is al bijna, maar het duurt ook nog heel lang. X
Tja bij mijn moeder wist ze na 16 weken pas dat ze zwanger was, want alle zwangerschapstesten waren altijd negatief geweest, ook bij de dokter...Ze maakte blijkbaar weinig HCG aan en bleef ook bloeden regelmatig. Dus ze dacht gewoon dat ze niet zwanger was. Uiteindelijk bleek dit wel het geval en met 30 weken ben ik uiteindelijk geboren (ivm afwijking in de baarmoeder van mn moeder). Die is maar 3 a 4 maanden bewust zwanger geweest, dat lijkt me ook apart. Dat was nog een heel gedoe om op tijd alle babyspulletjes in orde te maken. Al heb ik natuurlijk nog wel 2 maanden in de couveuse gelegen.... Ik hoop wel dat het bij mij beter gaat, want als ik naar mijn eigen babyfoto's kijk dan is dat maar niks...
Herkenbaar verhaal Cizmo! Vooral in de 5e week werd ik zo onzeker door alle berichten hier.. mijn eerste echo zou met ongv 11 weken zijn. Ik wilde gewoon eerder weten of in ieder geval het hartje klopt. Dus ik heb ook een afspraak laten maken bij een ander echo bureau. Ik mag morgen heen.. Het stelt mij erg gerust dus ik zou het gewoon lekker doen hoor!
Oh.. en bij dat echo bureau waar ik heen ga, kun je ook 's avonds heen. In mijn geval ook erg prettig want dan kan m'n vriend mee. Maar zou bij jou natuurlijk anders kunnen zijn..
Werk je toevallig bij regio control? Ik word hier natuurlijk weer nieuwsgierig van.. handig dat we zo vlak bij elkaar wonen haha!
Hoi dames, Even een update van deze kant. Ik moet zo met spoed naar de gyn ze verwachten mij om half 2. Het hcg hormoon is van 1438 naar 3900 doorgestegen, en wordt toch verdacht van buitenbaarmoederlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Binby
Wow Binby dat meen je niet...oh wat een kl*te nieuws zeg!!! Hoop eig stiekum dat het niet zo is,maar klinkt niet echt positief nee sterkte zo mei!! Cizmo, hier ook totaal geen symptomen hoor meid!!! Echt niet...dus het hoeft echt niks te betekenen...maar snap je onzekerheid als geen ander!!!!!!! Als jij je er goed bij voelt, lekker echo plannen...maar zou wel je man meenemen als ik jou was...1e keer hartje zien moet je samen beleven (vind ik) en STELint ergste geval dat t niet goed is...ben je daar zonder je grote steun...
Cizmo, ik doe dat ook hoor naar n particuliere gaan. Als je je zo ongerust maakt moet je dat gewoon doen. MBNN, ja je kan er ook voor s'avonds afspreken. Gewoon even mailen. Ze zijn er erg makkelijk en lief.
Zo'n rotweer buiten dat ik maar besloten heb ff op zolder te gaan rommelen. Alleswat weg kan bij elkaar gaan zetten zodat we binnenkort stap 1 van verander het huis gezet kan worden. De zolder. Daar gaan een hoop spullen naartoe die nu nog gewoon boven staan op wat de babykamer moet gaan worden
Het is idd rotweer he ikke! Toch wel lekker als je wat kunt doen! Hier een slaapkamer die geleegd moet worden, staat nu van alles in... Nog niet echt de energie kunnen vinden om die op te ruimen... Dat wordt de babykamer... Heb als wel super leuke ideetjes ! Begint te kriebelen om wat te doen maar de energie is zoek.. Net even heerlijk 1,5 uur geslapen oeps! Zometeen naar mijn ouders, kunnen daar mee eten, scheelt mij weer kokhalzen boven het fornuis...