16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het eigenlijk toch best nog lekker weer! ik heb ook nergens puf voor. zoonlief is heel lief boven aan het spelen. dus ik heb net even op de bank gelegen. en ook hier een rommelhok wat hopelijk binnenkort omgetoverd dient te worden tot een paleisje. maar dat wil ik pas doen nadat we het geslacht weten hihih.

2. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Sterkte Binby!

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    nou wij zijn ook druk met de verbouwing van de zolder zodat we een babykamer kunnen maken. Morgen komen de stukadoors.

Ik heb vandaag thuis gewerkt. Ben daar eigenlijk nog mee bezig. Vind het erg moeilijk om mijn gedachten bij mijn werk te houden. Heb er zooo geen energie voor.

4. tvt

tvt Niet meer actief

Ha. Even n vraagje.. slikken jullie gewoon paracetamol?

5. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Tvt, ik niet. Heb normaal geen baat bij paracetamol, dus ga er nu ook niet van uit. Anders gewoon ff navragen. Nern dat je er iets can 4 per dag, paar dagen mag nemen, maar dan moet je echt stoppen

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik slik het indien heel erg nodig wel! Met die voorhoofdholteontsteking wel! Maar je mag er volgens mij gewoon 4x 2 per 24 uur, PCM kan geen kwaad

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nog niet nodig gehad, maar als ik pijn zou hebben zou ik het doen hoor. Volgens mij mag het idd ook.
    Google ff!

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb om 12 uur een halve paracetamol genomen en straks de 2e helft maar. Zoonlief heeft me aangestoken met zijn griep :(. Terwijl hij weer vrolijk door de kamer dartelt ;).
    Werkelijk alles doet me pijn nu, en dat naast de kwaaltjes die ik al heb.
    Morgen toch vol goede moed naar de echo :cool: die laat ik niet schieten :D.

Mooie echo's dames! Mooi duidelijk ook!

En veel sterkte en succes voor binby! :(

9. Knutseltante

14 nov 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte binby!! Wanneer hebben jullie eigenlijk bloed laten prikken? Ik heb er namelijk nog niks van gehoord.. misschien hoor ik t morgen??

10. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Er is niks te zien buiten de baarmoeder, maar dit kan ook verstopt zijn achter de darmen. De eierstokken zagen er netjes uit. Volgens de gyn zwerft er ergens restweefsel wat nog steeds hcg aanmaakt. Nu is alleen de vraag waar. Ik kon kiezen uit twee opties, een injectie met chemicaliën die het restweefsel laat afsterven ongeacht waar het zit. Of ik kon kiezen voor een kijkoperatie. Ik heb gekozen voor de injectie, volgende week woensdag moet ik weer terug naar de gyn en tevens opnieuw bloedprikken. Het HCG moet dan voor 25% gezakt zijn, is dit niet het geval dan krijg ik nogmaals een injectie.

Weet nu even waar ik het zoeken moet van verdriet. Ben er helemaal kapot van.

11. Mama JaDeBo

Bloedprikken moet voor 12 weken meestal krijg je bij intake formulier mee! K heb formulier al ga van de week ff, wou eerst goede echo's hebben

12. Mama JaDeBo

Ah nee Binby! Hopelijk helpt de injectie en zakt je HCG snel!! Knuff

13. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wat klote Binby. Hopelijk is het nu met die injectie klaar...

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    hopelijk doet de injectie goed zijn werk Binby zodat je dit kunt afsluiten. Ik kan goed begrijpen dat je verdrietig bent. Lijkt me erg heftig allemaal.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Sterkte binby..moeilijk allemaal..

16. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Binby. Hopelijk kun je het na die injectie een plekje gaan geven.

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    binby, jeetje wat heftig meid!
    hopelijk verdwijnt het met die injectie gewoon en is er vokgende week positief nieuws voor je...pfff!
    doe rustig aan meissie...x

18. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat ontzettend heftig Binby..:(Heel veel sterkte x

19. Lady N

Lady N Lid

6 mei 2014
    39
    0
    0
    heftig Binby, sterkte!!!!!!! Allemaal zo onzeker tot de 12 weken, daarna ook nog, maar hopelijk minder!
    Gisteren en eergisteren kapot en misselijk tijdens werken, vandaag een topdag gehad, hopelijk morgen nog zo een, lange dag......
    Paracetamol adviseerde mijn verloskundige gewoon, als ik mega buikkrampen heb die na 15 min niet over zijn.;)

20. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden!

Deel Deze Pagina