vandaag weer een spannende dag voor velen! toitoitoi ladies! wil alleen maar mooie fotoos zien he! zo eruit en kleine meisje naar kdv brengen en dan op naar de zaak...
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 10 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 16 december 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 18 december 19 december - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 21 december ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 22 december - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 24 december 25 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 26 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? 29 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - roin | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - fliertje| 26 jaar | 2e kindje | - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ♥ afsprakenlijst ♥ 15 mei elyc, intake vk sznne, eerste echo knutseltante, eerste echo noushka, eerste echo giggle, mvm afspraak mbnn, eerste echo 16 mei taraatje, 1e echo 19 mei tiniedice, 1e echo betje, intake 20 mei dee-tje, intake mamafemsie, 1e afspraak vk maaiike, 2e echo Mommy 80, intake vk 21 mei cici86, 3e echo en controle gyn 22 mei lovelymum, 1e echo niki2014, 2e echo gyn mbnn, intake vk 23 mei mamsam, termijn echo (2) + intake vk 26 mei cizmo, termijn echo mama jadebo controle vk + 3e echo giggle, termijnecho 27 mei roin, termijn echo + intake miracles, termijnecho 28 mei cizmo, intake vk mama2b1, 2e echo + intake ikke142, 2e echo 30 mei tvt, intake en echo lady n, intake Mammievan5, controle + echo 2 juni miracles, echo + intake noid, termijnecho 4 juni sznne, intake vk t84, 2e afspraak gyn, 2e echo ♥ wij steunen moeders voor moeders ♥ mamafemsie, t84, elyc, nathenhuug, miracles, noid, sznne, roin, ikke142, fliertje, knutseltante, betje, mammievan5 ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood
Veel plezier met spieken je buik voor degenen met een afspraak voor een echo! Hier een redelijk goede nacht gehad. Maar 1 x eruit om zoonlief terug te leggen omdat hij was gaan staan en huilen in zijn slaap. Hij sliep gelukkig meteen verder. over een uurtje komen de stukadoors. Gelukkig ben ik werken. Ik kan zo slecht tegen al die vieze mannen in mijn huis en het ergste: op mijn toilet. Jaks.
Goedemorgen ladies. Hier gelukkig ook lekker geslapen. Alleen totaal geen energie om eruit te komen nu. Dus nog maar ff heel rustig aan opstarten. Gisteren met mn mannetje over mn angst en twijfels gehad ivm de ma se vorige keer en samen besloten dat ik vandaag ff ga bellen om de afspraak toch naar voren te halen. Hij lachen dat ik geen zeur was, maar juist lief. Ik huilen omdat ij juist wel vind dat het zwak van me is. Haha..erg ge. Vandaag weer genoeg dames die mogen spieken. Ik denk aan jullie!
Jaaah ik mag vandaag ook weer spieken!!! Ikke t is ook wel begrijpelijk toch? Geloof mij je bent niet de enige. Cizmo sterkte vandaag met die mannen!
Dames met echo succes en veel plezier vandaag!! Hier een slechte nacht gehad, kleine mannetje was steeds erg overstuur dus nauwelijks geslapen. Vanochtend bleek de oorzaak, een loopoor. Omdat het toch al dag 5 is met lichte koorts Zometeen ff naar ha. Arme ventje heeft veel pijn Nu eerst de 2 andere naar school brengen!
Miracles spannend!!!! Hoe laat mag je? En de andere dames? Mamajadebo ik zag het al voorbij komen ja....gerrum beterschap voor de kleine boef. Ik weet dat die onzekerheid normaal is, maar toch...ik ben normaal niet zo erg. Hihi
Binby heel veel sterkte! Vorige week vrijdag hadden wij ook een mooie echo met een kloppend hartje. Ik had dat ook wel gemeld. Wil iemand een hartje voor mijn naam zetten? Dankjewel alvast. Nu 28 mei de intake en 30 mei de 2de echo. Succes en veel plezier voor diegene die vandaag de echo hebben! Wederom op z'n kop maar toch mooi
Binby sterkte meid! Hoop dat het snel werkt! Meiden met echo's vandaag! Succes en geniet ervan! Mamajadebo, beterschap voor je ventje!! Zo vandaag lekker laatste werkdagje voor deze week, heerlijk!
Bij de vk vanaf 12... Wordt ook aangeraden puur omdat t kan zijn dat je niks vind en dat je je druk gaat maken. Maar weet van vorig jaar dat t eerder mogelijk is.... En t is niet mijn eerste zwangerschap heh, t was op een plek waar ik normaal niks hoor.
Heel bijzonder Miracles en idd al zo vroeg!! Hier net terug van de ha... mannetje heeft idd flinke oorontsteking dus ab mee gekregen voor een week! Hij neemt hem iig zonder moeite in, gelukkig maar! Want mijn andere zoontje moet helemaal niks van ab hebben. Straks zelf ook maar ff slapen want ik ben gesloopt na een gebroken nacht!