16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ik heb eigenlijk nergens echt heel erg trek in... Ja vandaag mc donalds! Ik eet omdat t moet momenteel, maar niet omdat ik er zin in heb.

2. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Nee op zich nergens echt bijzonder zin in. Wel een heleboel dat ik niet meer hoef, zoals muntthee, paprika en knakworsten...haha word al misselijk bij de geur van de laatste...

Vanavond uit eten met een vriendinnetje. Denk dat ik voor de asperges ga, of kunnen we dat MvM niet aandoen?

3. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haaahahahaha denk dat dat t minst van hun zorgen is!!
    Die zooi stink toch al... *kots*

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hier ook nauwelijks trek in eten, eet omdat het moet eigenlijk!
    Net pistoleje eiersalade op smaakt wel goed! Verder behoorlijk trek in zoete dingen en ijs... Net een beker b&j gekocht hmmmm!

Kleine man slaapt al, had 39 dus zetpil erin en ab... Hoop dat snel werkt en snel opknapt arm ventje!
    Andere 2 kijken ff Tv dus rust haha, gaan Zometeen ook naar bed en dan mama languit :)

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    B&J hmmmmmmmmm ja die trek in zoete dingen heb ik ook.
    Zoals me flurry van vanmiddag... lekker hoor

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    ahhh jaaa b&J dat is een goeie, daar heb ik nu ook gelijk trek in.

Vlees gaat bij mij niet zo goed meer. sowieso zit ik heel snel vol.

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Bedankt voor jullie medeleven dames!!! En inderdaad het is voor het goede doel:D

Oehhh B&J is errrrug lekker!!!! Welke smaak vinden jullie het lekkerst? Hier is Half Baked favoriet!

Eetlust is hier een stuk minder en heb vooral afkeer tegen specifieke dingen zoals broccoli of peen... dus probeer nu wat extra groenten door mijn smoothie heen te doen in de ochtend voor de vitamientjes:)

Wordt helemaal vrolijk van alle goede berichtjes bij de Vk! Nogmaals gefeliciteerd meiden!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Tammie, toevallig de nieuwe MC flurry straciatella geprobeerd?

9. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    oehhhhhh gefeliciteerd dames!!!! weer mooie berichtjes vandaag!!!

miracles wauw wat vroeg al met angelsounds!!! hier ook al geprobeerd maar nog niks gevonden!
    bij mn dochtertje 11+3 toen!

hier aant wachtten op MvM...zou om 18.15 hier zijn...denk dat ze dr klok nog niet verzet heeft ofzo...niet zo netjes vind ik!

daan, nu niet meer onzeker zijn he meid!!!
    zeg ik...vandaag hiet ook weer MEGA onzeker! .slaat echt nergens op maarja..... pffff waarom kunnen we nou niet gewoon t knopje "genieten" aanzetten...

volgende week lekker een weekje met mannetje en kleine meisje op vakantie! dus wellicht minder online, maar probeer wel elke dag ff te lezen :)!

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hebben ze n flurry straciatella??? Oeh nice!

Mijn fabo van B&J is cookiedough

11. Mama JaDeBo

#2731 Mama JaDeBo, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2014
    Favo smaak B&J is cookie dough en chunkey monkey

12. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Hey dames,

Ik heb een boel echo's zien langskomen. Ontzettend leuk om te zien. Fijn dat het allemaal goed gaat.

Ik heb een hele tijd niets meer van me laten horen. Het is ontzettend druk op mijn werk. De vergaderingen komen me de neus uit. Ik merk dat het fulltime werken me echt begint op te breken. Ik word overmand door vermoeidheid, maar moet echt doorbijten...

13. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Door jullie heb ik nu zin in ijs en ik heb niets in huis :(

14. tvt

tvt Niet meer actief

Hier ook minder eetlust.. wat ik anders lekker vind, hoef ik niet meer... koek, chips, chocola e.d... moet er niet aan denken!! Ook sap bijv staat me heel erg tegen. Het wisselt erg ook, wat ik de ene week lekker vind, moet ik de volgende niet aan denken..

verder allergisch voor luchtjes, zijn er meer die dat hebben? Wasverzachter en soms gewone wasmiddel kan ik echt van kokhalzen.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Aan een augurk moet ik ook niet denken..
    In de supermarkt kan ik bij bepaalde voedingsmiddelen ook echt gruwelen, ik kijk eet dan maar niet naar.
    De flessen van MvM word ik ook onpasselijk van, getver zeg..

16. Knutseltante

14 nov 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag ook de eerste echo gehad!! Hartje klopte al goed. Vermoedelijk 7w6dagen/8weken. Alles ziet er goed uit. Ik voel me fantastisch! Rechts op de echo is het dooierzakje nog te zien.
    Uitgerekende datum is naar 26 december gezet :) een kerstkindje ♥

Bijgevoegde bestanden:

17. Mama JaDeBo

Knutseltante mooie echo!! Gefeliciteerd!!

Noid ik liep langs het vriesvak en kon het niet laten mee te nemen hahaha :)

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mooi hoor! :D
    Gefeliciteerd!

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Fliertje nee nog niet geprobeerd. is dat een aanrader?

@Giggle lekker dat je op vakantie gaat...heerlijk!

@taraatje wat balen dat het je zo opbreekt, en al helemaal van je vergaderingen bah.

@Noid ik heb ook niet in huis. mn man is iets wegbrengen naar een vriend dus hij ging even langs de supermarkt:D

@RoIn die flessen idd, ik hou mn adem als ik ermee bezig ben.

@Knutseltante wat fijn!! mooie echo

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat fijn, al die goede berichten!

Ik heb ook een doppler. Nu ga ik twijfelen of ik ook zal kijken of ik wat kan horen. Ik dacht ook dat het niet zo goed is voor een kindje en zeker niet voor zo'n kleintje. En als ik niks hoor word ik ook weer zo onzeker. Moeilijk! Zal eens met manlief overleggen. Een extra echo wilde hij niet, dus nog 1,5 week wachten.

Deel Deze Pagina