16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier genoten van de dag. Nu rustig op de bank en dan begint het hoofd te malen he. Gelukkig morgen al om 9.15 aan de beurt.

Mamajadebo, fijn dat de kleine man nu slaapt, vervelend dat je de ab er niet in krijgt. Hopelijk heb je meer aan je eigen huisarts morgen....

Piccolina welkom en gefeliciteerd

Dames die ook morgen een echo hebben....Toi Toi Toi

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Spannend morgen meis! Fijn dat je al vroeg mag!! Ik duim heel hard voor een hele mooie echo!! Xx

Thnxx hoop het ook! Ben blij dat ie slaapt!!
    Wordt t eindelijk mooi weer is mijn ventje ziek, bah!

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Gecondoleerd meid :(
    En gefeliciteerd nog met je verjaardag :)

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    gecondoleerd met jouw oma Noid! Heb je nog wel kunnen vertellen van de zwangerschap?

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dankjewel.
    Ja, ik heb het haar nog kunnen vertellen, en ze heeft het ook nog meegekregen. Had nog maar weinig heldere momenten maar toen ik het vertelde zei ze: 'nou, dat is toch leuk'. Heeeeeeeeeeel blij om!

6. Mama JaDeBo

Noid gecondoleerd meid! Sterkte!!
    Toch fijn dat je het je oma nog hebt kunnen vertellen!

Ikke nogmaar 1,5 uur! Spannend meis denk aan je!! x

Het beloofd een warme dag... Is nu al warm! Merk wel dat ik er nu al niet zo goed tegen kan, dat word wat in de zomer...

Mannetje heeft nog altijd boven 38 en pijn... Ab krijg ik er niet in. Vanochtend gelukkig wel plasluier maar drinken doet hij niet veel... Normaal drinkt hij in de ochtend wel flesje leeg maar nu nog geen 40 ml naar binnen :(! Zo maar weer ha bellen... Pfff hoop dat hij snel opknapt, duurt veel te lang zo!

Fijne zonnige, eventueel werk, dag allemaal! XXX

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Nouwwww was even van de misselijkheid af... Haha kom op me werk en gelijk over me nek! Fijn heur....
    Voor t goeie doel dan maar!

Hoe is t met je zoontje mamajadebo?

8. Mama JaDeBo

Ah das balen! Hier ook alweer flink misselijk blegh! Maar idd voor goed doel ;)

Zie post hierboven... We plaatste tegelijk ;)

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wat vreselijk zeg!! Ik hoop ook dat ie gauw beter is.... Zo sneu die zieke kleintjes

10. Mama JaDeBo

Ja onwijs zielig! Mogen zo bij de ha langskomen dan wordt er even naar gekeken :(! Maar ze begon ook al over mogelijke opname omdat hij die ab absoluut moet hebben :(

11. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Wat vervelend dat je kleine man niet opknapt....hopelijk heb je iets aan je bezoekje aan de ha.

Hier inmiddels on de wachtkamer. Over een half uurtje weten we meer. Ben uiteraard weer veel te vroeg hier.....pfff...zenuwen....
    Ik hou jullie op de hoogte. X

12. Mama JaDeBo

Ben bij ha geweest en ze wilde het nog wel dagje aankijken... Ik wil vandaag gewoon duidelijkheid zeker nu hij minder drinkt! Mogen vanmiddag naar de kinderarts...

13. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Goed zo! Zelf aangeven dat het nu lang genoeg geduurd heeft. Zeker met de warmte en niet drinken. Ik denk aan jullie.

Dikke knuffel!

14. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop op snel een mooi berichtje van jou. Ik ben vanmiddag om 13.30u aan de beurt en zo ontzettend zenuwachtig!

15. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Jeeeeej!!! Een moooi kloppend boontje gezien!!!! 7.6 kwam de vk op uit dat zou betekenen dat ik 30 december uitgerekend bent zat er dus net ver vanaf:D !!!

Noid, gecondoleerd met je oma:( wat mooi dat je het goede nieuws nog hebt mee kunnen geven

Mamajadebo, arm ventje toch:( pff irritant dat ze het bij de ha nog willen aankijken duurt het dan niet al lang genoeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid en knapt hij snel op

16. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd naar nieuws van Ikke!

Tiniedice, veel succes straks! wachten duurt altijd zo lang he :(

17. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Sorry dames dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten. Had het in de fbgroep wel al gedeeld, maar kon via mn foon geen foto uploaden hir op zp.
    Maar alles is prima. Frummel is tussen de 23.9m en 24.4 mm dus zit ongeveer op 9w0d/9w1d
    Frummel heeft zelfs al naar ons gezwaaid. Mn mannetje riep na de positest dat hij pas bij durfde te zijn wanneer hij ons frummeltje had zien zwaaien. Dus ook hij is nu happy!!

Bijgevoegde bestanden:

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Jeej!! nu proberen te genieten he, dat probeer ik nu ook!
    Tiniedice en de anderen die nog mogen vandaag!! Succes... hopelijk allemaal mooie berichtjes vandaag.

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Van harte met je prachtige echo! Jaa precies! Kom je mee op mijn wolk? *steekt handje uit*😄

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Prachtige echo Ikke! geniet ervan!

Oh en fliertje ook een hartje! Joepie!

Deel Deze Pagina