Herken het echt helemaal die zenuwen!!! Je kunt jezelf zo gek maken he? Hier volgende week weer een echo.
Ik klim ook mee op die wolk van jullie! Vanmiddag een mooie echo gehad, precies op de dag af en 13mm en een schitterend kloppend hartje! Joehoe. Zo gelukkig! Zal straks proberen een foto te uploaden, m'n telefoon is nl leeg! Joehoe, zo gelukkig en opgelucht
Ja Miracles, het gaat zeer zeker pittig worden, maar hopelijk trek ik me er doorheen met de gedachten dat het maar voor 3 maanden is. Mocht het langer zijn of dat ze me een contract aanbieden, dan geef ik zeker aan dat ik naar parttime wil, max 25 uur per week dan. Mocht dat een probleem zijn hebben hun een geweldige medewerker minder hihihihi En nikki laat je niet afschepen, blijven bellen als jij je er niet goed bij voelt, stalk die gyn van je maar flink, want misselijk zijn hoort er inderdaad bij, maar niet zo erg dat het je belemmerd in alles wat je doet. Hier eigenlijk kwaaltjes vrij op het moment, alleen maar misselijk als ik te lang niets eet, en 's ochtends bij het wakker worden, maar dat los ik op door simpel wat water te drinken en na 5 min is het dan al over Wel gevoelige boobs, maargoed das ook niet gek aangezien ze al bijna 2 cupmaten gegroeid zijn hihi Nu lekker op de bank, soapie kijken en dan lekker film met heer des huizes Liefs xxx
Wat fijn weer goede echo! Hier goed en slecht nieuws... Goede nieuws is dat mijn kleine man lijkt op te knappen en zijn ab goed en zonder probleem inneemt. Slechte nieuws is dat mijn grote mannetje gezwollen, pijnlijk warme gewrichten heeft... Komen net terug van eerste hulp... Lijkt een variant van henoch schonlein... Hij mag niet lopen en dus ook niet naar school morgen weer terug naar de kinderarts... Pfff wanneer houdt het op! Nu kapot! Hele dag al in de weer met de mannen! Nu eerst maar eens wat eten maken want ik ben beroerd van de honger... En dan doe ik vandaag niks meer!!
Jeej! Ontzettend goed nieuws! Nee, je bent geen aansteller. Het is logisch dat je onzeker bent. Die hormonen spelen ook een rol, dan ben je niet helemaal jezelf.
Jammer dat je werk niet echt meewerkt terwijl jij wel een voorstel doet. Op deze wijze vragen ze er zelf om vind ik hoor. Als je je ziek voelt moet je je gewoon ziek melden en thuis blijven.
Morgen heb ik een afspraak met de bedrijfsarts dus ben benieuwd of die iets kan betekenen....zo kan het in ieder geval niet door gaan...
Hier weer terug van een weekend weg...en wat een weertje he!! Iedereen er lekker van aan het genieten? Ik heb nog niet terug gelezen, maar hoop allemaal positieve verhalen. Hier begin ik toch opeens ook wat onzeker te worden, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet had. We hebben het inmiddels aan de kinderen en wat mensen om ons heen verteld. Nu beginnen alleen de kwaaltjes wat minder te worden...was door de dag heen misselijk en moest echt op tijd eten, ook als ik 's ochtends uit bed kwam, gevoelige borsten...maar nu, ja soms wat misselijk dat ik moet eten en eigenlijk geen trek heb, maar verder??? Dan begin ik toch te twijfelen
Wauw allemaal mooie echo's zag ik voorbij gaan. Mamajadebo: Jij loopt lekker de artsen af zo, sterkte met je andere zoon. Ik liep vorige week en eigenlijk afgelopen maanden ook de dokters af met mijn oudste dochter. Maar afgelopen maand krijgt ze steeds meer gekke dingen. Ze is in de afgelopen maanden veel ziek, steeds paar dagen en dan ook echt koorts en plat...verder erg moe steeds. Maar nu vorige week spugen en hele erge hoofdpijn, dag erna zere nek, dag erna zere buik, dag erna kon ze niet lopen want ze had zulke zere benen, dus kroop door huis. Uiteindelijk konden vorige week woensdag op spoedspreekuur komen bij kinderarts. Allemaal onderzoeken gedaan, en uiteindelijk bloed geprikt op van alles...daar krijgen we donderdag de uitslag van als we weer heen moeten. Nu gaat het gelukkig weer beter met haar, maar ze blijft houden dat ze snel moe is.
Elyc, volgens mij kan je lijf wennen aan het hcg-gehalte. Misschien is dat bij jou het geval? Bij mij is het de ene dag ook wat erger dan de andere..
Elyc das ook vervelend zeg dat je dochter zo ziekjes is steeds! Hoop dat de uitslag meevalt donderdag! Hier wel goede nacht gehad gelukkig, behalve dat het erg warm was hebben de jongens iig goed geslapen. Grote man is boos want wil lopen en naar school... En dat mag helaas niet. Morgen zou zijn eerste partijtje zijn... Ben bang dat we ook die moeten afzeggen .... Vanochtend ineens flinke spannen (.Y.)... Voelt best apart haha! Ook buikje begint te groeien hier! Wat een warmte alweer! Fijne dag iedereen xx
Fijn dat jouw zoontjes goed hebben geslapen mams JaDeBo. sneu dat de oudste alles wat hij wil niet mag. Hier alweer de 2e dramatische nacht op rij gehad. gisternacht maar 4 uur geslapen en daarna gewoon gewerkt. vannacht vanaf 03:15 uur weer op gezeten met een krijsende dreumes. Hij leek wel pijn ter hebben. We hebben na 03:15 nog maar een klein uurtje geslapen. Echt slopend dit. Sowieso al, maar naast een zwangerschap nog erger. Wat dat betreft zou ik willen dat ik zwanger was van de eerste.
je buikje is inderdaad al te zien! Hier ook hoor. Al ben ik bang dat mensen denken dat ik weer aangekomen ben!
Ja daar ben ik ook bang voor nu het weer begint te groeien. Ik heb leuke shirts en buikbanden gezien met: "Ik ben niet dik, ik ben zwanger" Mijn buik begint ook al te groeien, maar hij is ook een beetje gaan hangen (waar ik minder blij mee ben)
Hier ook al een buikje hoor.... Idd mensen zullen denken dat k misschien weer ben aangekomen, naja ben ik natuurlijk ook, maar met n goede rede!