klopt, als ik die antistoffen heb en het dus al gehad heb dan is er geen gevaar voor mij en ukkie (das ons bijnaampje) kleine meisje heette in mn.buik ook ukkie en nu ukkie 2.0 hihihi! hier ook echt een buik die niet meer te verbergen is...en niet alleen savonds maar gewoon hele dag! deze week vakantie kwam dus ff goed uit! maamdag echo en hooooooopelijk alles goed dan gaan we het langzaam maar vertellen!
Najaa buikje had ik sowieso al hihi, maar das niet van de zwangerschap (nog niet hihi) 3 juni hebben wij weer echo, termijn echo en intake gelijk. Was zelf aant denken om het rond Vaderdag online te zeggen, staat mn lieverd even extra in het zonnetje En giggle ik duim voor je hoor dat je al antistoffen hebt en jij en ukkie geen gevaar lopen! @ misselijke dames: hopelijk wordt het gauw minder of vinden jullie iets wat helpt! hier helemaal niks meer de laatste week, alleen moe moe moe moe haha. kruip nu dan ook lekker mn bedje in! Slaap lekker! Liefs
Ik heb het trouwens zojuist op Facebook gezet vanwege dat schoonouders (en daarom nu ook ouders) het al op Facebook hadden gezet. Ik begon dus felicitaties op mijn tijdlijn te ontvangen, dus ja dan kan ik het er net zo goed zelf ook op zetten....
Misselijkheid: idd enorm vervelend! Hier vandaag wat minder aanwezig (meteen weer onzeker... haha hormonsters!) Vertellen: ik ga t volgende week bekend maken als de echo weer goed is! Ik heb duidelijk een buikje en zeker met deze temperaturen niet meer te verbergen! Hihih Ben gesloopt.. vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag met d naar de kinderarts. Duurde ook weer 2 uur... maar goed onderzoeken worden in gang gezet of er een oorzaak voor het vele plassen en niet op kunnen houden is. Afwachten dus! Net met mijn meisje nog ff armbandje gemaakt van loombands... ze heeft vanmiddag start setje gekregen van opa... Is erg leuk en werkt ook ontspannend voor mama Nu lekker op de bank en dan op tijd bedje in... nog 1 dagje school en dan lekker weekend! Ff geen wekker hihi
Mooie echos! Ja dat opgeblazen buik pfff... Ik lijk echt zwanger dus verbergen het heeft geen zin van vriendinnen. Wilde eerst echo afwachten maar ah als het mis gaat dan steunen ze mij ook en begrijpen. Maar ik voel mij behoorlijk zwanger er wordt flink verbouwd daar binnen hihi. Eigenlijk lijkt het precies op mijn vorige zwangerschap dus hopen meisje wordt het hihi ) @kopen voor 2e: We hebben alles maar deze moeten nog - autostoel axxis zodat kleine in mc kan (dochter past nog in mc ruim dus vlak voor geboorte bijkopen) - meerijplankje voor Joolz - peuterbedje voor dochter - tuurlijk wat kleding als ik weet wie het wordt - eerste knuffeldoekje sigikid - fietsstoeltje yepp - babybadje (gebruik ik maar eerste 2 weken dus toen gelijk verkocht) Tja voor de rest heb ik echt alles en wiegje met aerosleep en puckababy gogo (past precies goed in winter dan ) en berg hydrofielluiers en veel meisjes kleding etc.. Dus sparen we mooi centjes
Oh daar zou ik flink pissig van zijn! Wel lekker geslapen mama Jadebo? Vandaag nog meiden voor de echo? Mijne komt eindelijk in zicht, Joepie! Nu maar hopen dat ie goed is!
Wow daar zou ok nou ook vreselijk pissed van worden... Niemand gaat t op facebook plaatsten voor mij! Hier ook een flinke buik al... Haha al dat flinke sporten voor niks geweest. Hier had ik al een wagen nieuw gekocht vorig jaar, verder heb ik ook nog weinig want dochterlief is al 7.... Dus ik moet verder alles nog aanschaffen. Mamajadebo je hebt het er maar druk mee meis! Hoop dat je nog wel een beetje aan je rust komt! Hier eindelijk een heerlijke nacht gehad. Lag er kwart voor 9 in. Zo vreselijk moe was ik.
Goedemorgen Snap dat je boos bent. Het is aan ons er al dan niet iets over op fb te zetten. Niet aan ouders/schoonouders of wie dan ook!!! Buik is wel wat opgezetter, maar was al niet helemaal plat. Hihi Hier met migraine gaan slapen en helaas ook mee wakker geworden net. Dacht dat het meeviel, totdat ik rechtop kwam .....dus maar weer snel plat . Mamajadebo hopelijk snel opgeknapte kids. Heb jij ook weer wat meer rust. Dames die vandaag mogen spieken...Toi toi. X
Ik ben eigenlijk helemaal niet boos over het FB gebeuren. De opa's en oma's zijn echt super blij, net als wij. Het is voor hen ook de 1e keer, dus ik snap het ergens wel. Het was alleen misschien iets handiger geweest als ik het eerst zelf erop had gezet. Hier ook al een flink buikje, niet dat deze daarvoor plat was hoor. haha. Daarnaast ben ik nu Emesafene aan het testen en vooralsnog gaat het goed
Hey meiden, Hier 's avonds ook echt een opgezette buik. Dan moet ik echt moeite doen om het te verbergen. En inderdaad ontzettend veel gerommel daar binnen. Wat voor symptomen hebben jullie verder? Ik dus een rommelende buik. Af en toe rugpijn. Gevoelige borsten, ene keer erger dan de andere keer. En af en toe kokhalsneigingen. Heb soms echt een droge mond en dan moet ik even iets eten of drinken. En hongerbuien! Wij hebben het familie en vrienden nu verteld. Eerste kadootjes zijn al binnen . Na de echo van vlg wk vertellen we het iedereen. Succes met de echo's vandaag!! Xx
Oh en niet te vergeten. Vermoeidheid. Vooral als ik een paar dagen heb gewerkt. In de weekenden valt het wel mee.
Symptomen: gerommel in buik, trekkende gevoel, af en toe rugpijn, continu droge mond en ik moet vaker wat eten en drinken. Moe na namiddag (ergste rond 4-7 uur). Gewoon hele dag katterige gevoel alsof ik week heb stevig gedronken hihi. Geen last van borsten maar dat had ik vorige keer ook niet
Hier ook die symptomen: af en toe zere rug, iedere dag misselijk..., en snel moe. Volgende week de echo!!! Wanneer hebben jullie het aan iedereen verteld? Wij willen het eigenlijk als de echo goed is, daarna ook aan iedereen gaan vertellen. Dan ben ik 10 weken.. Ben benieuwd wanneer jullie het aan iedereen verteld hebben!
Ik ga t volgende week ook vertellen aan mijn dochter.... Ben dan over de 9 weken... vraag me alleen af hoe jij volgende week al 10 weken kan zijn Ooh en ik merk dat ik echt heel erg snel moe ben
Goedemorgen Hier enorme felle hoofdpijn! Behoorlijke steken ook... bah wat naar! Niks helpt heb het nu al weken... pffff! Verder last van vermoeiheid, misselijk (met vlagen), honger/trek (slaat dan om naar misselijk), gevoelige borsten, steekjes onderbuik, opgezette buik, rommelende darmen en hele lichte zachte plopjes in bm... Zo af en toe. Sterktere reuk en andere smaak.. .vooral trek in zoete dingen... Dames met echo's succes! Maandag mag ik weer, spannend hoor!! En dan gaan ik het ook bekend maken... dan mag iedereen het weten
We hebben het al verteld aan naaste familie en paar vrienden. Verder morgen ga ik naar high tea met aantal vrindiennen en het valt niet te verbergen mijn buik (ik ben vrij sportief en dat zullen ze gelijk merken). Dus vertel ik het ook. Dinsdag pas echo maar zal goed zitten denk ik. Na dinsdag zetten we het op fb denk ik want 12 weken echo afwachten kan maar tis niet nodig. Vorige keer hebben we het aan echt idereen na combinatietest gedaan