Mijn mk was ook een eeneiige tweeling, hartjes hebben geklopt, maar zijn helaas vermoedelijk 2 dagen daarna al gestopt. Dus nu ook extra spannend! Ja als ik nies ofzo ook... trekt meteen in de liezen of met snel opstaan idd...
Ooh jeetje das vreselijk... En idd heel erg spannend. Wij hadden 1 mooi beebje met bijna 9 weken.. Vlak na de echo gestopt en toen met die echo's viel pas op dat het er eigenlijk twee waren. En dat terwijl het helemaal niet voorkomt in de familie. Maare dit jaar geen curettages meer... Maar voor beebje!!! Zo fijn alleen al weer zwanger te zijn!!
Kijk hieronder mijn kruidvat van vanmorgen. Daaronder de kruidvattesten van 18-4 sochtends 18-4 savonds 19-4 sochtends. Clear blue + is ook van 19-4 sochtends, maar geen ochtendurine. Deze is duidelijk veel donkerder. Tegelijkertijd met die ook een digitale gedaan met tijdsindicator. Die gaf al 'zwanger 1-2' aan.
Ze lopen op maar wel zuinige lijntjes... Ik heb die van de action, en ik doe mij van de week wel een cb met indicator kado... Leuk!
Hier fotos in daglicht. Bij mijn vorige zwangerschappen waren de kruidvat testen als eerste erg duidelijk. En liepen ook snel op. Ik heb het idee dat dat nu wel verleden tijd is. Als zelfs de digitale al gewoon positief uitslaat.
Mooi die digi... Ik zweer bij action testen 1,50 per 2 en doen t goed! Leuk allemaal!! Word hier steeds blijer van
Ja mijn camera is ook slecht hoor. In het echt hoef je echt niet te turen ofzo en zijn ze goed roze. En ze lopen ook wel wat op. Test van vanmorgen is nu even donker als de opgedroogde van gisteren en met opdrogen worden ze nog donkerder is mijn ervaring. Maar jee.. het zijn niet echt testen om zeker van te worden. Vandaar dat ik zo blij was met de indicatie test haha.
de kv testen waren bij mij ook altijd snel duidelijk... ze zijn de laatste jaren verandert en minder goed... hoor er meerdere mensen over. Testen ook vaker vals positief...
Inderdaad. En zolang ze niet omo wit zijn vind ik het prima. Ik heb overigens een vermoeden van mijn eisprong maar dit is niet zeker. Kan dus ook zijn dat ik nog wat korter zwanger ben. Maar ja, aangezien dat niet zeker is hou ik maar gewoon een cyclus van 28 dagen aan. Mijn cyclussen kunnen normaal schommelen tussen de 26 en 32 dagen.
Goedemorgen dames, wat hebben jullie al lekker gekletst vanochtend zeg. Hihi. Hier net wakker na een rare nacht...veel dromen en dat doe ik echt nooit! Althans niet dat ik ze onthou. Nu wel en ze slaan evht nergens op!!! Komen mensen in voor die kk al jaren jiet meer heb gezien en ook eigenlijk totaal niet mis...vreemd... Heb getest met 123thuistesten.....heb er nog 5 liggen dus door al die testjes die ok weer voorbij zie komen eigenlijk wel zin om er nog 1 te doen...zal ik...... Rare pijntjes in de buik klinkt bekend, met niesen snel bewegen en ja met lang in de auto zitten... gisteren op en neer geweest naar brasschaat en via eindhoven terug, maar merkte echt dat dat geen succes was, of het komt door de spijkerbroek die ik vor het eerst sinds lang weer eens aanhad. Anyway die doe ik dus niet meer aan, lang in de auto gaat wel nog een paar keer gebeuren..... Miracles welkom en gefeliciteerd! Weer allemaal spannend he. Zoals je kunt zien heft iedereen hier wel die spanning en onzekerheid. Maar we zijn er voor elkaar en slepen ons wel door die eerste weken heen. Komt vast helemaal goed!!!! Hier is het nu wachten tot de jongedame wakker wordt, paaseieren zijn verstopt...dus ze mag dalijk gaan zoeken...gisteren nog hard geroepen dat ze niet in de paashaas gelooft, maar dat het een mens in ee pak is.... echter komt dit mens wel overal paaseieren verstoppen......oke... duidelijk toch
Oh ja dat is wel vrij lastig... Naja hier voel ik alles in mijn buik de ook t groeiende eitje inc springen als k pech heb. Maar meestal na bijv me pil had ik altijd een maand herstel tijd en dan zwanger en nu niet dus mijn cyclus is wat korter, morgen precies 4 weken zwanger.
Hai Ikke!! Dankje! Jij ook gefeliciteerd heh! Leuk paaseieren zoeken.. Mijn grote dame is bij haar papa... Helaas en ook moet ik nog werken straks
Ja ik voel meestal wel een vervelende kramp. En die had ik dit keer op 6 april. Is dan vandaag mijn NOD of morgen?
Thanks. Ja hier gaat ze vanavond weer naar mama. Maar vandaag is ze nog lekker bij ons. Sparky ik denk dan idd morgen...maar daar gaan we gewoon van uit dat die inderdaad niet komt. Ik voel ook altijd mn ei rn heb deze keer zelfs de innesteling gevoeld. Scherpe pijn rechts onder...op 3 april, naderhand terug rekenend moet dat wel de innesteling zijn geweest. Wel fijn je lichaam zo te kunnen lezen he....
Ja ik wist het ook allang! Maar manlief wou toch echt die streep zien hoor... Prima gister voor t laatst de action ingestormd voor tesjes... Ik ga t bewijzen ook! En wat een blijdschap dat t ook echt zo is!!
Ok dus toch.. Nou ja, dan verander ik mijn banner ook wel weer even. Die scherpe pijn herken ik. Had ik vorige maand ook helaas, maar is toen gelijk mis gegaan (nog voordat ik überhaupt mijn NOD had). Had toen wel vage streepjes, maar niet zo duidelijk als nu. Teste positief en savonds ging het mis. Deze maand had ik het ook, op de 17e. Bij mijn dochter en zoon voelde ik ook die felle steken.