Ja hoor... T zal niet de eerste en de beste zijn. Maar hij is er.... Eentje die accepteerd wie jij bent en je door dik en dun steunt! Jou en je verleden en je kindjes!
Whaaaa krijg ik net een brief van de postcode loterij, blijk ik 2 kaarten voor toppers de hebben gewonnen!! Wauw wat vet!! Mijn ouders zijn er nu heen
Hoi meiden, Bij mij staat er nog geen kloppend hartje en we hebben bij 8 weken het hartje gezien en de datum is veranderd naar 26 december. 5 juni hebben we een termijnecho en 13 juni de combinatietest. Spannend allemaal!! Kan iemand deze afspraken er bij zetten en de datum veranderen + een hartje?, het lukt me niet
Uhm wil net de lijst aanpassen... zegt ie dat het telang is en dat het max. 1000 tekens mag hebben en zitten er 10 overheen...
Ben er nog nooit geweest... mijn ouders vorig jaar kaarten gegeven en met kerst voor dit jaar! Ze zijn er nu ! Heb ze wel op tv gezien maar is toch anders dan er echt tussen te zitten
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 18 december 19 december - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? 21 december 22 december - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 24 december 25 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 26 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 29 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - roin | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - fliertje| 26 jaar | 2e kindje | ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ♥ afsprakenlijst ♥ 26 mei mama jadebo controle vk + 3e echo giggle, termijnecho 27 mei roin, echo + intake miracles, termijnecho 28 mei cizmo, intake vk mama2b1, 2e echo + intake ikke142, 3e echo Tammie87, termijnecho 30 mei tvt, intake en echo lady n, intake Mammievan5, controle + echo Elyc, echo 2 juni miracles, echo + intake noid, termijnecho cizmo, termijn echo 3 juni Maaiike, 3e echo Nathenhuug, termijnecho + intakegesprek vk 4 juni sznne, intake vk t84, 2e afspraak gyn, 2e echo 6 juni Tiniedice, 2e echo 10 juni MBNN, termijnecho 11 juni Elyc, controle vk 13 juni mamsam, 3de echo + vk 18 juni mamafemsie, controle vk MamaJudith, contole vk 19 juni niki2014, Termijnecho gyn 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus ♥ wij steunen moeders voor moeders ♥ mamafemsie, t84, elyc, nathenhuug, miracles, noid, sznne, roin, ikke142, fliertje, knutseltante, betje, mammievan5, Tammie87, MamaJudith ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood
Learny wat verdrietig meid! Sterkte.. Heftige verhalen mamajadebo en Miracles! Exen kunnen echt bagger zijn! Hier vannacht opeens uit het niets krampen gehad en daarna een vreselijke droom over het verliezen van mijn kindje . Heb vanochtend de angelsounds er bij gepakt en GELUKKIG voor het eerst zelf het hartje gehoord . Anders had ik volgens mij in paniek de verloskundige gebeld voor een spoed afspraak . Krampen zijn na de nacht gelukkig weg gebleven, al snap ik niet waar dat opeens vandaan kwam..
Groei krampen meis.... Horen er bij.... ik heb ze juist overdags wel. Gelukkig een mooie hartje gehoord... ik kon m vanochtend weer niet vinden Flauwert is t.
Ja zal het wel geweest zijn. Alleen groei krampen ken ik meer in de zin van een gelijkmatig vervelend gevoel. Dit waren echt harde pijnlijke steken/krampen. Dus was wel bezorgd. Maar gelukkig niks aan de hand. Die van jou speelt al verstoppertje .
learny, heeel erg veel sterkte meid...wat een verdrietig nieuws! neem de tijd om dit te verwerken meid, ik weet hoe het is, en vele met mij hier helaas... weet even niet meer wie het zei die zo moest lachen om mijn ukkie 2.0 maar vond m zelf ook errug leuk fliertje nog dankjewel voor je lieve berichtje op de 5e ziekte van mn kleine meissie! hier weer een paar dgn in doodsangst gezetetn natuurlijk daardoor en doordat maandag weer dichterbij komt, pffffff maar vanmorgen mn angelsounds gepakt (terwijl ik zooooooo net mezelf had afgesproken het niet te doen maar kon het niet laten) en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het hartje gehoord, en ook echt meteen gewoon en mega duidelijk!!! zo happy...geeft wel een klein beetje rust voor maandag iig... moet wel zeggen dat ik in mijn omgeving steeds meer de vraag krijg of ik ben aangekomen weer blablabla (was best aardig veel afgevallen en was zelfs 12 kilo lichter dan VOOR ik zwanger werd van mn dochtertje) maar door die hormoonpillen best weer aangekomen en nu ook echt een buik...schaam me dood...gooi het maar steeds op stress... dus de week vakantie kwam als geroepen, even een weekje weg, en na maandag gaan we het maar langzaam vertellen tegen iedereen...kan er toch niet meer omheen... meiden met exen, blehhhhhh wat een mannen...blij dat ik een topper van een vent heb die er altijd voor me zal zijn...lijkt me verschrikkelijk zo een man! goed dat jullie voor jexelf gekozen hebben edit: zie nu dat er 10 weken staat bij mijn aapje, whuhuuuuuuu hihihi
Giggle wat fijn dat je het hartje zo duidelijk hebt horen kloppen!! Ik zou er bijna willen dat ik er 1 had... Hier slaat ook de angst weer beetje toe... Zo spannend weer!!
Ik heb gisteren gezocht met de angelsound, maar helaas niets kunnen vinden. Bij 10 weken nog maar eens proberen. Bij mijn zoontje had vk hem pas bij 11+4...