Hier helaas al een halve kilo erbij. Ik laat me veel te veel gaan met eten de laatste tijd. Ik moet echt beter opletten. (Ik was met 6 weken juist een kilo lichter, vandaar dat ik baal) echt een heerlijke nacht achter de rug. Ons zoontje is logeren. Wat een luxe om door te kunnen slapen en uit mezelf wakker te mogen worden. Leuk dat je iedere zondag bij je ouders eet mama JaDeBo! Wij blijven na hun oppasdag ook altijd mee-eten. miracles, vervelend dat je nu het hartje niet kunt vinden. Waarschijnlijk heeft de kleine nu een goede verstopplek gevonden.
Bij mij wisselt mn gewicht heel erg tussen -1 en +1, dus ik ben nog niet echt aangekomen, maar het wisselt vooral naargelang ik goed kan eten ja of nee. Nu met de Emesafene zal ik vast wel snel weer wat aankomen, omdat eten toch wel wat beter gaat
Heb vanochtend het hartje weer even voorbij horen komen... Toch wel een geruststelling!! Ik geloof echt dat dit goed blijft gaan!
@miracles heb jij de vraag al gehad waarom er een aantal jaar tussen je kids komt te zitten.... wij wel zelfs de gyn vroeg of het geen ongelukje was.... vond het beetje aparte vraag. wij hebben bewust gekozen om pas voor nr 2 te beginnen toen onze zoon vijf was. en tsja bij ons gaat het nou eenmaal niet zo snel en er heeft een mk tussen gezeten. vind het zo raar als mensen ernaar vragen.
Mamsam wat een rare opmerking van de gyn! Het is nooit goed hoor... zelfs als je ze dichter op elkaar zou hebben, hebben mensen altijd een oordeel.
nou vond het idd een erg rare opmerking... eerst krijg je altijd de vraag en wanneer komt de tweede, ook zo een rot opmerking... en dan nu goh wel veel jaar er tussen he. pffff domme mensen wij zijn met vijf kinderen thuis. als je dat vertelde zo vaak gehoord, goh van dezelfde papa? uuh JA!
Naja ik ben zelf heel makkelijk en vrij open... Kan me er niet druk over maken. Liever de vraag ipv geroddel achtere rug. Melody heeft nou eenmaal n andere papa en t duurde even voor ik eindelijk mijn man tegenkwam... 2012 en 2013 een miskraam gehad, iedereen kent t verhaal. Als t aan mij lag had ik er meerdere maar ja, wel met de goeie man graag!!
Tis bij mij met dezelfde man... maar vond het gewoon een aparte vraag vooral van de gyn. Zag toevallig in je onderschrift dat je dochter ook 7 is.
Haha ja.. srry andere situatie. Maar ik vind t niet persee een rare vraag, denk dat mensen die absoluut oprecht kunnen stellen zonder erbij na te denken dat t misschien een rare vraag is. Dat soort dingen heb ik nou altijd...
Hier zal er precies 6 jaar tussen zitten al de 2e geboren word. Heeft er hier mee te maken dat mijn man heel lang geen 2e wou. Uiteindelijk gelukkig wel en nu ook heel gelukkig er mee. Voordat ik zwanger was merkte ik wel dat heel veel mensen dachten dat wij nooit meer een 2e zouden krijgen. Na 4 jaar vroeg niemand er meer naar. En hoorden vaak dingen zoals dat ons kind enigskind is enzo. En schoonvader zei zelfs een keer tegen zoonlief dat hij vast geen broertje of zusje meer zou krijgen . Had echt zoiets van Uhhh . Maargoed, nu dus lekker verteld aan schoonouders . Schoonmoeder was heel blij en vaders beetje verbaasd zag ik haha. Blijkbaar verwachten mensen het niet meer na een bepaald aantal jaar ofzo . Voel hier sinds vandaag mijn baarmoeder boven mijn schaambeen uitsteken. Beetje harde bobel als ik op mijn rug lig. Wel fijn dat het nu wat tastbaarder word . 9 weekjes alweer Woehoe!
Hier ben ik echt al wel aangekomen hoor! Ik train normaal gesproken 5a6 keer in de week mijn paard los v.d. Wedstrijden en dat kan ik nu niet altijd op brengen! Op het moment is wel heel erg... Ik kan overdag zo 3 uur op de bank liggen slapen terwijl ik aandacht ook makkelijk 10 uur pak! Ook veel duizelig, sterren zien en een lage bloeddruk... Dit is niks voor mij.. Ben normaal heel actief en nu niet vooruit te branden. Morgen weer weken maar weet niet of ik het op kan brengen... Anderen hier ook last van?
Hihi besef pas dat ik mij al half jaar of zo niet heb gewogen 8/ Was 20 kg aangekomen jaar geleden bij zwangerschap ( was 57 werd dus 77 o my god) maat was gelijk weg allles bleef 2 kg nog maar nu... Ben benieuwd ga straks zich wegen. Hier slopende dag tennis competies... 10.00-18.00 bijna non stop getennist.. Ondanks insmeren toch gezicht verbrand dus hoop geen masker!!! Waneer kan je dan zien als die komt?? Gelijk of later pas?? Pijn in onderrug, benen... Pffff Misselijkheid is gelukkig iets beter bijna weg maar steeds vaker plassen en droge mond... Dat moe gevoel herken ik ik had ook bloed laten onderzoeken net ivm moe etc maar hb was 7 en vitamine 60 en bloedruk 120/70 ideaal nu dus niets aan te doen Edit: gewogen en weeg 59.0 kg verbaasd mij wel dus niets aangekomen of zelfs 1 kg eraf hihi.
hier vorige zwangerschap tot en met 37 wkn 2 a.3 x.per week gesport! nu al.vanaf begin niet ivm.met t.bloedverlies en ik dus een risico was en dus niet mocht sporten! vind t ergens heeeeeeel vervelend omdag ik de maand daarvoor ivm andere omstandigheden ook niet heb gesport...vanaf maart dus al niet meer pffff... merk t ook.echt aan mezelf, aan mn.lichaam bleh! naja even niks aan te doen... pffffff hier toch weer mega zenuwen voor morgen...13.15 mag ik...en in de ochtend komt dan eindelijk (!) de dame van MvM...
Giggle zal voor je duimen! Xx Hier vandaag weer flink misselijk blegh, ook borsten doen flink mee vandaag. Spanning neemt ook weer beetje toe... Morgen eerst half 10 vk en om 11 uur de echo... Spannend!! Whaaaa
Haha hier ook mega last van me borsten... Maar vandaag een keer niet misselijk. Nog twee nachtjes... En dan echooooooh!
Ja vind super spannend! De misselijkheid voelt dat wel goed, stom he?! Haha Morgenochtend druk, eerst kindjes naar school, boodschapje doen, dan vk, ff koffie drinken bij me vader (die woont vlakbij vk en echo haha) en dan echo whaaa