Joehoe weer 2 mooie echo's vandaag!! Heerlijk genieten meiden Hier nog even geduld tot vrijdag.. Of ik in het ziekenhuis of thuis wil bevallen weet ik eigenlijk nog niet. Bij de andere 2 in het ziekenhuis op eigen verzoek. Bij de eerste heel kort vacuumpomp gehad, maar beide hele soepel verlopen bevallingen Bij de vorige 2 riep ik heel duidelijk, gewoon ziekenhuis, maar nu twijfel ik. Ook omdat beide bevallingen snel zijn verlopen en het nu toch ook de 3de is maar gelukkig heb ik nog een tijd om daar over na te denken. Bv ga ik zeker weer geven, bij de andere 2 ook gedaan. Hier weer een erg zere onderrug. Moet nu even veel werken, vanaf woensdag al en dan donderdag mijn laatste dag. Was alleen donderdag en vandaag vrij. En ja op m'n vrije dag dan dus thuis aan de gang. Kan nu alleen niet zo lekker zitten..
Het wordt nu zeker steeds echter!! Zojuist bekend gemaakt op fb iedereen mag het weten!! Ik klim op de wolk !! Zo blij!! Over 4 weken weer naar vk en ff kijken Zometeen voor geslachtsbepaling ! Kan niet wachten tot ik t kleintje duidelijk voel
Jeeeej gefeliciteerd met de mooie echo's dames!! Roin, ik eet gelijk als ik wakker ben .. Helaas gaa het de ene dag wat beter dan de andere vandaag heel de dag plat gelegen. nog even doorbijten dan ben ik er (hopelijk) vanaf
Mamajadebo: Heerlijk dat het genieten nu echt gaat beginnen en altijd zo leuk die reacties Weet je ex het inmiddels ook al? Hoe vinden je kinderen het?
Piccolina zegt toch een paar keer dat wat ze zegt op haar eigen ervaring berust is? Laat iedereen dat toch voor zichzelf beslissen meiden. En dat artikel over borstvoeding klopt ook niet 100%. Er staat dat als je BV geeft geen extra vitamine D hoeft te geven terwijl mij nadrukkelijk werd opgelegd door Vk en kraamzorg dat dit noodzakelijk was. Alles heeft z'n voors en tegens. Ik ga in ieder geval weer BV proberen. Maar mijn zoontje had toen altijd extreme krampjes door wat ik at. Kon nog geen zout en peper door m'n eten doen, geen paprikaships eten, helemaal niks, want dan verkrampte meneer al van de pijn. Zodra we overgingen op fv had hij geen last meer van krampjes en sliep een stuk beter door en sliep ook langer etc. Dus ja, we zien wel hoe het hier gaat lopen.
Wat goed die mooie echo's! @ bv of fv: ik zou heel graag bv gaan geven maar het wordt mn eerste kindje dus ben benieuwd. @ bevalling: het liefst poliklinisch in het ziekenhuis met mn eigen verloskundige maar helaas heb je het niet altijd voor het kiezen
Geen contact meer gehad.. dus nee hij weet het niet en eerlijk gezegt ben ik niet van plan dat te zeggen Kindjes vinden het geweldig, voor J is enorm blij en opgelucht dat alles er goed uit ziet!
Ik ga absoluut voor flesvoeding. Zie borstvoeding gewoon niet zitten. Is puur een gevoel hoor, verder nergens op gebaseerd. Bevallen waarschijnlijk poliklinisch. Wil wel informeren naar de mogelijkheden van een waterbevalling. Mocht blijken dat het een ks zou moeten worden doen ze hier gelukkig ook de natuurlijke ks. Ach nog heel wat maandjes geduld. Eerst maar lekker zwanger zijn de rest van dit jaar.
Fijn die mooie echo's van vandaag! Wat een opluchting zal dat zijn! Ik ga weer in het ziekenhuis bevallen. Ik zou nooit de extra risico's van een thuisbevalling op mijn hals willen halen. Ik ken 2 kindjes die er bij een thuisbevalling niet meer zouden zijn geweest en 1 kindje dat er dankzij de thuisbevalling niet meer is. Ik weet dat de verloskundigen zeggen dat er niet meer risico's kleven aan een thuisbevalling, maar met deze voorbeelden zou ik geen rust vinden in een thuisbevalling. Daarnaast vind ik het zelf fijn om vooraf zeker te weten waar ik beval. Het lijkt me vreselijk om thuis te beginnen en tijdens het persen of meteen na de bevalling wegens complicaties met spoed naar het ziekenhuis te moeten. Verder heb ik mijn zoontje 6 maanden zelf gevoed. Wel met veel pijn en moeite. Maar dankzij mijn hormonen kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om te stoppen. Ik hoop het nu weer te kunnen en dan zonder pijn.
Goedemorgen meiden..weer slecht geslapen, veel wakker.. Geeft niet, vanaf morgen 3 daagjes vrij.. Vanavond is het zo ver, mijn intake en echo, ik vind het spannend...
Goedemorgen Hier een slechte nacht... Gisteravond ineens erg rommelende darmen en buikpijn/maagpijn bah wat deed dat pijn zeg! Uiteindelijk zakte het na bijna 2 uur af en nu gaat het wel weer goed, misselijk alleen.. Roin spannend meid, zal voor je duimen!! En lekker 3 dgn vrij!
Nou mama, dat had ik ook! Was ook uit eten geweest en was bang dat ik wat verkeerd gegeten had! Lief dat je duimt! Dank!
goodmorning ladies, hier al even wakker en mega hoofdpijn...bahbah echt geen pretje. vraagje, houd iemand de lijst nog bij?? weet uit nn hoofd niet wie vandaag moeten en volgensmij staat de lijst best ver terug if niet? zal de foto van mn echo nog ff uploaden
Dat was ook mijn eerste reactie idd Miss iets verkeerd gegeten..heel apart deed zo'n pijn... Graag gedaan hoor, hoelaat mag je?
hahahah ja idd! waarschijnlijk doordat ie inwendig is gemaakt want vorige was dat ook zo hihi...of nu al een dwarsligger; ) was mijn dochtertje ook en nu nog hihi dus zou me niks verbazen hahahahaha ukkie bewoog ook superveel dus gyn zei steeds hallo, ga eens stil liggen jij ik moet je evn meten druktemaker hahahaha