Hahaha klinkt allemaal leuk meiden!!! Ik mag om 14:15, arme Mel wil graag mee. Die aaide me spontaan over me buik dus heb t er maar verteld! Oooh wat is ze blij... Ze vraagt me alles!!!
Ahh wat lief Miracles!! Spannend vanmiddag duik voor je!! Xx Hier had zl gister al wat tegen zijn juf verteld... Dl wil het ook graag vertellen en vroeg of dat mocht... Nu mag dat idd wel! Heb het gister op fb gezet. Had de echo foto op een bord met blauw en roze muisjes gedaan
miracles ahhhh das toch superlief!!!!! mooi hoor dat je meisje het zo bewust mee kreeg! toitoitoi strax mamajadebo leuk!!!! al veel reacties? roln hahaha ja heeeeeeeeeel vervelend dat langer kijken...zucht hahahahaha
Super die mooie echo's!! Gefeliciteerd meiden!!, Morgen heb ik de intake om 9 uur! Ze gaat dan ook het hartje luisteren...zo knetter zenuwachtig!!! Vrijdag krijgen we de echo als we morgen tenminste het hartje kunnen vinden...kan me echt gek maken met die gedachtes....bah! Op naar morgen en voor degene die vandaag nog echo's krijgen...succes en heel veel plezier!!
Jij ook succes Miracles! Ja, dank voor het duimen, vind het spannend!! Hopelijk zie ik ook een 'op z'n kop' en koprollende zwaaiende beeb! Met kloppend hartje uiteraard!
ppoeeeh wordt zenuwachtig joh... gister mooi hartje gehoord, maar kan m nu weer niet vinden. Ben dan zo bang heh!!! Terwijl t zou toch goed moeten zijn nu??? Gek wordt ik er van! Hahaha... ok ok hij heeft zich eerder 3 dagen verstopt... wat ben ik blij dat we mogen kijken vandaag
miracles alles wat ik nu zeg haalt je onzekerheid toch niet weg (was bij mij ook niet gister) maar toch zeg ik hihi. ook ik kon t hartje ineens niet vindrn maar toch alles goed gelukkig! !!!
Goedemorgen dames! Wat een mooie echo Giggle! Gefeliciteerd met je kleine athleet Dames met een echo heeeel veel plezier!! Ik probeer de lijst te updaten maar krijg de melding dat er teveel tekens zijn. Hier is de misselijkheid de afgelopen dagen echt niet normaal net boodschapjes gedaan en kon met moeite mijn mandje vasthouden voel me zo futloos en beroerd.. Ach ja even door de zure appel heen als het goed is ben ik er over een paar weken weer vanaf en kan ik weer lekker chaotisch en druk zijn Ziekenhuis of thuis: ik wil ook graag weer in het zkh bevallen.. Mijn zoontje is vorige keer een dag later gelijk opgenomen omdat ze een infectie vermoedde. Ben dus een beetje bang geworden en heb liever alle hulp en middelen binnen bereik BV of fv: Ik hoop dat ik zeker de eerste maanden mama melk kan geven
Komt ook door alle verschillende kleurtjes dames. Voor de tekens wordt naar de code gekeken niet alleen naar de letters die wij zien! Ik zal straks eventueel een poging wagen een en ander te veranderen.
MvM regel kan toch ook weg anders?? T is belangrijk maar is niet echt heel erg nodig op de lijst. En er zijn volgens mij ook afspraken die er af kunnen al.
Ik kan m niet eens bewerken omdat dat er teveel codes instaan... kan daardoor nauwelijk de normale teksten vinden. T mag wat mij betreft wel iets simpeler.
Er zijn ook wel een aantal mensen die hier niet reageren.. ik zag bij 1 iemand een topic langskomen dat het is misgegaan.. Vind het zelf alleen lastig deze personen er af te halen zonder dat ze hier geweest zijn.. Toch een idee alleen de mensen die hier actief meeschrijven te laten staan of is dat raar?
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 19 december - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? 22 december - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 25 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 26 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 29 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - roin | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - fliertje| 26 jaar | 2e kindje | ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ♥ afsprakenlijst ♥ 27 mei roin, echo + intake miracles, termijnecho 28 mei cizmo, intake vk mama2b1, 2e echo + intake ikke142, 3e echo Tammie87, termijnecho 30 mei tvt, intake en echo lady n, intake Mammievan5, controle + echo Elyc, echo 2 juni miracles, echo + intake noid, termijnecho cizmo, termijn echo 3 juni Maaiike, 3e echo Nathenhuug, termijnecho + intakegesprek vk 4 juni sznne, intake vk t84, 2e afspraak gyn, 2e echo 6 juni Tiniedice, 2e echo 10 juni MBNN, termijnecho 11 juni Elyc, controle vk 13 juni mamsam, 3de echo + vk 18 juni mamafemsie, controle vk MamaJudith, contole vk 19 juni niki2014, Termijnecho gyn 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus ♥ wij steunen moeders voor moeders ♥ mamafemsie, t84, elyc, nathenhuug, miracles, noid, sznne, roin, ikke142, fliertje, knutseltante, betje, mammievan5, Tammie87, MamaJudith ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood