16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik wil ook namen die je niet zo vaak hoort... Zo heten mijn kindjes J.aylinn, D.evin & B.odhi en moet weer daarbij passen... meisje was easy maar jongens pfffff

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier ligt de eerste naam voor een meisje al klaar, de tweede naam kan nog gewijzigd worden. Ik wil de namen van beide oma's in één naam verwerken, kan er maar 1 bedenken. Gooi tegen die tijd hier wel een bericht in het namentopic voor inspiratie.

Jongensnaam hebben we nog niet... Vind ik lastig. Grote familie en willen eigenlijk geen dubbele namen haha.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hij doet het! Hij, voor het gemak hij, bewoog nogal en draaide weg, dus een hele mooie foto is het niet (uitwendig ook) maar hij doet het.
    Ze denkt nu, dat ik 1e kerstdag ben uitgerekend :)
    Zo even foto laten zien.

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mama jadebo, erg leuke namen idd, passen ook wel in mijn straatje

wij hebben hier ook bijna alleen maar jongens in de familie, echt een ramp een jongens naam, voor nu staat Noam met stip op nr 1 hihi

5. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Weer positieve berichten vanuit de bezoekjes, fijn meiden!

Namen, vernoemen doen we niet.. Voor een meisje heb ik (hebben we :p) al meerdere namen in gedachten voor een jongen vinden we erg moeilijk!

Hier nog steeds zo beroerd:( wow Maaike zoveel al afgevallen niet leuk zeg.. Ik kan heel moeilijk normaal eten.. Het zijn juist de ongezonde dingen die net wel gaan.. Ik zal dus eerder verkeerd aankomen dan afvallen tijdens de eerste maanden.

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Mamajdebo, leuke en inderdaad ook aparte namen! Zijn je kindjes van Nederlandse komaf?

7. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Wij hebben nog geen idee voor de naam, maar willen voor de 2e naam wel iets doen met vernoemen, maar dan wel op een aparte manier.

Ik spuug ook nog alles bij elkaar helaas. Uiteindelijk lukt het einde vd middag en avond wel om wat te eten. De wat meer ongezonde dingen lukken inderdaad vaak wat beter...ik ben daarom maar 1 kilo afgevallen, maar dat zal er op deze manier vast zo weer bij zitten....
    Ik had bijvoorbeeld zoooooo'n zin in frietjes vandaag....dus dan maar friet gehaald in de regen ;)

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Heeel herkenbaar Niki2014, hier vandaag ook patatjes gegeten:) Gisteren kon ik in de avond alleen maar 2 cornetto's eten warm eten ging echt niet lukken en dat ging er goed in en haalde de top van mijn misselijkheid af hihi.. Voel me wel een beetje schuldig want wil eigenlijk juist super gezond eten voor de kleine..In de ochtend probeer ik nu een groente en fruit smoothie te maken zodat ik toch voldoende vitamientjes binnen krijg en heb natuurlijk mijn mama vitamine pil:)

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Warm eten heb ik ook problemen mee... Vooral vlees kan ik van walgen!

10. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeej roin wat goed! weer een wiebelkontje dus hihi. dat word wat met de geslachtsbepalingen.

wij hebben onze eerste zoon vernoemd naar de opa van mn man, die heet kees. Kian heeft als tweede naam Casey.

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Iets uit de vetpan kan ik gewoon echt niet hebben op het moment, valt steeds verkeerd. Dus geen frietjes hier. Vanavond salade op, gisteren wat groenten en vlees..

12. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlees moet ik op het moment ook echt niet... vandaag zat er kipfilet door de rijst met bloemkool. dat ging zeg maar... nu trek in een appeltaart :D

13. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Vlees kan ik ook echt niet aan denken ! Of gekookte of gestoomde groenten bleghhhh. Hier ben ik normaal zo dol op en normaal dus helemaal niet zo zoetekauw! Oehhhhh appeltaart, appel-kruimeltaart met slagroomm!!!!! En bedankt mamasam!!:p

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Echo

Bijgevoegde bestanden:

15. Mama JaDeBo

Ja hoor kindjes zijn 100% nl ;)

16. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met namen nog helemaal niet bezig geweest. Durf t nog niet.

17. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry fliertje! stuur ml zo ff naar de appie om de hoek hihih 2 minuten lopen.

mooie echo roin!!

waarom durf je nog niet maaiike?

18. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind het nog te vroeg! Ben nog bang dat t mis kan gaan.

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Heb nog een hoop appels in huis maar de heren zijn bezig (man en zijn beste vriend) om de nieuwe vaatwasser aan te sluiten.. Gaat niet helemaal goed want ze hebben een leiding geraakt en we zitten dus zonder water bleghhh

20. Mama JaDeBo

Mooie echo Roin!!

Deel Deze Pagina