16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Balen fliertje! Hopelijk is het allemaal snel weer gemaakt en goed aangesloten!

2. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    mooie echo roin!!!!!

appeltaart heeeeeerlijk!!! hier dr dag voor positieve test ineens appelflappen gemaakt hihihi! nu ook zin in maar niet genoeg in huis...

nu even lekker op dr bank zo roy donders kijken hihi heerlijk nutteloze televisie!

namen...wel al eea in ons hoofd maar nog niet echt samen echt over gepraat...wel zo door het jaar heen af en toe...maar niks concreets!
    hiet ook van dr byzondere namen...wil dr naam hier nog niet noemen omdat t echt een naam is die zo goed als nooit voor komt...en wil nog even anoniem blijven;) voor evt meelezers
    vernoemen hier ook gedaan...maar ook de namen beethe gepimp naar deze tijd!

3. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Balen Fliertje, hopelijk is het snel opgelost!

Hier net aan het loomen geweest... is best grappig hihi!

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maaiike, prima toch het moet niet he ;) was alleen nieuwsgierig hihi.

@fliertje oh oh, balen zeg hoop dat ze mn favo appeltaartje nog hebben bij de appie hihi

5. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk dat ik pas echt kan genieten na de 12 weken. :D
    Heb ook bewust nog niets gekocht enzo.
    Soort zelfbescherming.:D

6. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook nog helemaal niks gekocht hoor hihihi.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh appeltaart heerlijk!
    Lekker hè, mama, beetje freubelen!

Ik moet 11 juni weer.

Voor een meisje kan ik van alles bedenken, voor een jongen nog niets!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ziet er naar uit dat het niet gefixt kan worden:( ben bang dat er morgen een loodgieter moet komen .. Ik wil zo graag nog even douchen voordat ik naar bed ga!! HELP! mijn man is klusser;)

En mamasam, heb je hem?

9. Mama JaDeBo

Heerlijk idd, ff relaxen hihi

Nu lekker Roy donders kijken :)

10. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    oepsie.... ff bij de buuf hihihi.

11. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohhhh 'ons Royke' door de ellende hier helemaal vergeten te kijken:(
    Morgenavond dan maar op mijn gemakje via programma gemist kijken

12. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier ook ff Roy gekeken.

Zo naar bed want morgenochtend om half negen de intake bij de verloskundige.

mooie echo's kwamen er voorbij! Leuk om te zien!

13. Mama JaDeBo

Ik ga ook zo bedje in... Morgen juffendag op school. Ga bij me meisje in de klas helpen... Althans gaan naar speeltuin en kinderboerderij dus hopelijk blijft het droog!

Slaap lekker dames

14. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Trusten!

15. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    en weer wakker!!! zojuist en mega leuke mamalicious winterjas gekocht op marktplaats!
    was sinds gister aant zoeken en ze stuurde toen ik sliep nog een foto met dikke buik hoe ie viel...dus net meteen toegehapt hihi.
    dus dies al binnen...hoewel ik het dood dood eng vind nu al iets te kopen...maar dacht ja zul je zien is strax alles OF duurder OF weg...en om nou een durejas nieuw te kopen vibd ik echt zonde voor dat eventjes...
    succes vandaag ladies die mogen toitoitoi!
    hier vanaaf en zusje en dr vriend vertellen eindelijk!!! en morgen mn schoonzussies

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Leuk giggle! :D

Hier ook alweer 1,5 uur wakker..
    Dat is toch wel jammer hoor!

Succes vandaag meiden met echo!

17. Mama JaDeBo

Leuk giggle! Ik heb gelukkig nog veel bewaard... Miss alleen nog leuke zomerjurkjes ofzo maar voor de rest is zo goed als alles er nog :)

Hier ook alweer vroeg op... En lekker misselijk blegh! Zometeen kindjes naar school brengen (juffendag) en dan ff kleine man naar opa en dan weer terug naar school. Gaan naar speeltuin/kinderboerderij met groep 1 en 2. Leuk dus!

Meiden met echo's toi toi toi :)

Baby dingetjes: hier paar weekjes geleden al wat gekocht... Nu niet meer wil eerst weten wat het is hihi heb nog wel veel liggen.

18. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hier ook alles bewaard! alles netjes opgeslagen in doze op zolder hihi alleen toen was ik uitgerekend in juli...nu dec hahahaha dus qua jas had ik toen niet veel nodig!
    heeeeeeel lief die kleertjes!!!

willen jullie trouwens weten wat het wordt?
    wij niet...bij kleine meisje wisten wij het ook niet, nu weer een verassing! hoe denken jullie daarover?

19. Mama JaDeBo

Hier alleen maar winterkindjes... Okt/nov/feb hihi

Ik wil het wel weten en ga afspraak maken voor geslachtsbepaling. Bij de andere 3 wist ik het ook... En ook al voor de echo. Nog voor ik Zwanger was van mijn eerste zei ik al dat mijn eerste een dochter en 2 e een zoon zou zijn, bij derde momentje getwijfeld maar droomde toen over een jongetje en ook mijn meisje zei vanaf 10 weken zwangerschap dat er een broertje in mijn buik zit... Nu denken we een meisje dus ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten!!

20. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat toevallig dat je het bij alle kindjes goed had mama JaDeBo!

Ik wist bij mijn zoontje ook zeker dat het een jongen was. Als ze bij de geslachtsbepalingsecho hadden gezegd dat ik een meisje kreeg had ik het vast niet geloofd.

Deze ronde heb ik geen idee. Ik ga na mijn termijnecho maandag ook een afspraak maken voor een geslachtsbepalingsecho.

Nog een ruim uurtje en dan intake. Ben benieuwd of ze het hartje gaat luisteren.

Deel Deze Pagina