man is er niet helemaal happy mee whaha maar heeft verder ook weinig in te brengen dus hup niet zeuren.
Jeeej ikke helemaal super! @mamsam, jaaa bovenste kleur is leuker! jii tegen je man 'ja hoor lieverd je mag je mening geven ik luister er toch niet naar' hahhaha Hier ook zo hoor dat zijn toch wel de dingetjes die de mama mag beslissen
precies fliertje hihih. hopelijk over week of 6 bestellen hihih, dan wil ik het geslacht laten opsnorren
Leuk die kamertjes! ik ben ook meer van het lichte. Ikke fijn dat je ook een mooie echo had! Leuk dat je dochter het weet, mijn zoontje beseft het nog niet. Hier nog één die misselijk op de bank ligt, bluhhh
Ahh beterschap allemaal! Hier echt rot dagen achter de rug, maar vandaag ging het beter! Net mijn laatste tabletje ingenomen had maar 5 dagen voorgeschreven gekregen
Hier ook moe op de bank hangen! Gelukkig niet echt misselijk. Was vandaag in de stad met een vriendin, ik heb weer zoveel leuke dingetjes gezien maar heb me nog ingehouden! Ik wil eerst de combinatietest afwachten, maar die is gelukkig al over een week, 4 juni. Vind het wel spannend, ben nog steeds bang dat het dan niet goed zit ook al heb ik al 3 goede echo's gehad...
Ahh Mag ik ook wat zeggen!!! Ik ben al 2 dagen zo kotsmisselijk Maar zo te lezen, ben ik niet de enige!
Mag ik ook even mee doen? Bluh! Ik ben ook nog steeds heel erg misselijk en spuug alles bij elkaar... Vandaag maar even geen Emesafene, want daar wordt ik zo moe en duf van.....
Goedemorgen dames. Hier inmiddels alweer bijna twee uur uit bed. Zometeen opbouwen in Hoensbroek op de markt en daar dan draaien van 9 tot 18u. Ben benieuwd. Te weinig geslapen, maar misselijk valt tot nu toe mee.....
ikke, al 2uur pffff dacht dat ik vroeg was met half 6 hahaha. succes vandaag op de markt hier vandaag naar dierentuin met schoonfamilie en vertellen! mooie fotoos rn verhalen voorbij zien komen van gister! !
Nou!! Ik vond half 6 ook al vroeg zat! Heb n vroege dienst! Heb nu een fijne druk op me buik joh... Denk dat t me darmen en me blaas zijn, die krijgen natuurlijk n duw. Opzich valt de misselijkheid momenteel mee... Heb t gister maar opgelost met mc donalds... Zou me moeten schamen!
Morning.. zo jullie zijn er vroeg bij.. Ikke, das een lange dag, succes! Wij gaan straks ook gezellig naar de dierentuin..
Goedemorgen Hier ook al vroeg wakker! Ikke succes vandaag op de markt! Veel plezier in de dierentuin dames! Hier straks ff naar de wasstraat, kleren strijken en vanmiddag kindjes naar opa en oma brengen en dan naar Amsterdam! Naar de toppers! Woehoe ben benieuwd!!
Zo vroege vogels! Meiden die werken vandaag, werkse. T84 en giggle veel plezier in de dierentuin. Hopelijk droog vandaag. Wij gaan naar de ikea. Een matras halen voor peuterbedje. We gaan binnenkort mn zoontje in zn nieuwe bedje laten slapen. Ik ben benieuwd...vind t spannend haha Fijne dag!
ikke: succes vandaag mama JaDeBo: have fun bij de toppers! aan alle misselijke meiden: wat vervelend! sterkte! Hier: we worden gewoon nu pas wakker! Dat is wel een cadeautje van onze dreumes zeg! heerlijk! Nog steeds eigenlijk geen enkel zwangerschapskwaaltje. Nou ja, behalve veel willen eten. Als ik jullie verhalen lees voel ik me gezegend.
Thanks meiden. We staan er weer klaar voor. De thee is gezet en klaar om omgetoverd te worden naar een heerlijke verfrissende bubbletea. De zon schijnt hier al. Hopen dat dit zo blijft. Dames die naar de dierentuin gaan. Veel plezier. Mamajadebo veel plezier bij de toppers.