Ik ga ook meedoen. Wel pas na mn eerste echo, maar die heb ik al op 6 mei. Vind het van te voren echt te spannend.... Giggle goed dat je aan de banner bent..hihi...viel meteen op. Wordt steeds gezelliger hier.....dalijk ff middag wandeling naar de ijssalon. Mannetje heeft trek in ijs...hihi...dscht dat de vrouwen juist drgene waren die dasr last van kregen met de zwangerschap..hihi
Ja ik twijfel dus heel erg. Hebben ook geen wc boven ofzo dat ik het daar neer kan zetten. Maar ook omdat de hcg wordt geexporteerd naar heel Europa maar nederland het enige land is dat inzamelt. Nederland heeft dus al meerdere keren de afgelopen jaren zonder pregnyl gezeten. En hoewel moeders van moeders het niet goedkeurd wordt het wel degelijk voor afvallen gebruikt. Artsen kunnen het daarvoor gewoon voorschrijven. En er is ook een kunstmatig hormoon die dezelfde werking heeft en waar die eerder voor eigen risico kwam wordt deze nu vergoed door de verzekeraar.
ikke142 hihihi dankjewrl miracles ik ga ook zeker meteen meedoen als t goed is 30apeil...alleen al 2x mezelf af.moeten.melden en dat is zooooooo niet tof! nu even.zekere voor het onzekere nemen...
Ach dat plassen in zo'n kannetje is n kleine moeite vind ik persoonlijk... Dus waarom niet. T kost me niets.. T is hier zo saai op me werk heh... Bah!
Miracles, ja als het saai is gaat de tijd zo langzaam he. Hoop dat het morgen een drukke dag wordt op de markt. Heb er zoveel zin in weer. Alleen het toiletpotknuffelen na het eten wordt dan lastiger...ben elke keer zo beroerd na het eten....ben mn avondeten ook alweer deels kwijt...niet fijn....wil gewoon ff slapen... Maar hé, komt goed, is voor het goede doel en moet niet mauwen....
Voor t eerst voel ik me helemaal fantastisch... Vlagen misselijk- moe vooral en onrustig slapen - en gevoelig buikje/blaas n dan nog voel ik me geweldig...!! Ja zit op n bouwterrein, 24 uurs beveiliging. Maar op zondag gebeurd er heel weinig! Duiurd lang idd! Wens je sterkte... K hoop dat je morgen gewoon n lekker daggie hebt
De avond is weer gevallen.. Misselijkheid neemt weer toe blegh.. heb me vandaag een paar uur niet misselijk gevoeld en toen geslapen. Hopelijk gaat het morgen beter want dan komt mijn familie om oa paaseieren te zoeken.
Ik ga meedoen na de eerste echo! vorige keer ook gedaan, het viel wel erg tegen maar ik ga het toch doen. was zo misselijk, als ik al aan zo'n fles dacht ging ik over mn nek. @giggle ik snap dat je huiverig bent, vooral na 2 keer afmelden. bij mij worden de kwaaltjes ook steeds meer. ben vaker misselijk, vooral voor etenstijd en 's avonds en in de ochtend als ik wakker wordt. ook erg moe en veel plassen. allemaal voor een goed doel welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!! fijne pasen meiden!
Ik weet niet of ik echt een vroege echo wil... Ben wat dat betreft bang dat we dan weer een MA hebben... Wil deze week nog niet eens bellen... Ga t eerst nog even een weekje laten zakken en genieten.
Miracles ik zie er ook best tegen op en vind het retespannend, maar toch wil ik het wel... moet gewoon weten of mijn gevoel gelijk heeft en het goed zit (voor nu dan) MvM weet nog niet of ik meedoe, op t moment beetje twijfel! Hier misselijkheid behoorlijk aanwezig vandaag, begon vanochtend ook al flink! Zal zo ook wel weer beginnen... nu ook enorm moe, dus lekker languit op de bank en vroeg bedje in, hopelijk kan ik vannacht wat beter slapen (al betwijfel ik het...)
Naja na die Ma's idd krijg je met 7 weken al... Maare ik heb m liever op 10 weken, daarna kan er al een stuk minder fout gaan. Vind t zo eng gewoon.... Ga er rustig nog een weekje over nadenken. Voel me eigenlijk best goed zo, ik sport erbij en ik eet gezond. 3x is scheepsrecht toch???
Iedereen sterkte me de misselijkheid... Had er bij me dochter nauwelijks last van dus ben er weinig bekend mee
K krijg hem met 6 weken (6+5) ook ivm de ma van de tweeling... aan de ene kant wil ik gewoon erg graag weten of het goed zit en hoeveel het er zijn... Maar tegelijk maakt het me bang, want de tweeling is gestopt met 6+6 en 7+1... dus beetje dubbel! Heb hem dus al over 8 dagen... whaaa
Ja miracles, das de beveiliging he...hele tijd zitten wachten in de hoop dat er niets gebeurt. Ach en als je dan nog af en toe contact hebt met collega's van de surveillance of zp gaat het nog wel he. Hoor onze jongens ook vaak dat diensten saai zijn..hihi Ik ga zo mn bed in. Iedereen is aangemeld en morgen gaat onze wekker weer om 4.30...pfff.... Markt begint om 9.30, maar moeten om 6.30 al daar zijn.. Truste
Dat is wel heel rap, dat doen ze hier gewoon niet. Ze zijn er best stug op... Zelfs de gynaecoloog. Vanaf 7 weken kan je een echo krijgen mits daar een reden voor is. Naja misschien kan ik t straks ook niet weerstaan idd.. Zoals mijn vk het altijd zegt... Of t nou goed of fout gaat een echo helpt er echt niet bij. En dat is absoluut wel eens vreselijk frustrerend geweest
De gyn kwam er hier zelf mee op de na controle, dat ze rond 6 weken een echo doen om te kijken of het op de goede plek zit en hoeveel het er zijn. Ze adviseerde iets later dan pcies 6 weken omdat als je je verrekent heb het net iets te vroeg kan zijn voor hartactie. Wel fijn, maar ook dubbel dus... zou blij zijn als we die 12 weken grens goed behaald hebben... gaat nu echt leven van afspraak naar afspraak.... T komt vast goed, positief blijven hoe moeilijk dat soms ook kan zijn!
Idd... Gewoon proberen te genieten. T is al gewoon fantastisch weer zwanger te zijn!! Maar wel fijn dat je al zo snel mag hoor...