Voelt idd heel fijn! Ik krijg er ook steeds meer vertrouwen in... Zeker nu ik ukkie voel... Dromen pfff ja enorm wordt er gek van! Echt de raarste dingen... Zo ben ik mijn zoon ook weleens kwijt, zo eng!
Morning! Mamajadebo, Jeej de magische grens! Lekker genieten! Dromen, Ja ik droom de gekste dingen, en dan wordt ik wakker en dek ik huh.. Haha! Hier aan het werk, lange dag vandaag, maar toch iets eerder weg want om 1600 hebben we controle bij de gyn.. hihi! Ben weer benieuwd...
hihihu zo grappig om te lezdn dat jullie 12wkn de magischd grens vinden hier ligt mijn magische grens een weekje later hoor...met 13wkn! komt misschien ook doordat ik mijn gyn iets te vaak heb horen praten over "de eerste 13 weken" ach we gaan er gewoon vanuit dat het bij iedereen goed moet blijven gaan nu toch!!! hoewel op de 1 of andede manier hier soms nog steeds het besef er niet helemaal is...echt raar! vanavond aan mn vriendinnen vertellen...hebben 1 heel vast clubje meiden en die ga ik het vanaaf vertellen...pffff ben er gewoon een beethe gespannen voor stom he...
Hoi meiden, Ik heb het zo druk dat ik elke keer heeeel veel moet bijlezen. Ik ga echt weer proberen meer aanwezig te zijn! Zou iemand nog een hartje bij mijn naam willen zetten? Ik lees allemaal leuke berichten.. fijn dat het zo goed gaat allemaal Nog een paar weekjes en dan heeft iedereen de 'magische' grens bereikt.. jippie!
De verloskundige zei mij dat je met 10 weken de 'kritische fase' door bent. Dus tja..daar hou ik me maar aan vast. Alles is gevormd, het moet nu alleen nog maar groeien.
ik ben gisteren maar eens wezen bloedprikken. 5 buisjes zijn dr weg gehaald. hele aardige en vlotte prikster. ze hebben nog al eens moeite om mn vaten te vinden maar zijn had hem echt snel te pakken. ben nu eens niet blauw. verder eigenlijk alleen maar moe... lag er gister al om 9 uur in en heb nu nog het gevoel dat als ik ga liggen ik weer k.o. ben. vandaag ffies rustig aan dan 4 erg drukke dagen voor de boeg. eerst drie werken en zondag naar juliana toren. gelukkig hoef ik volgende week maar 2 daagjes te werken. volgende week vrijdag weer ff spieken whoei
Noid ik was met mn eerste ook 5 dagen vooruit gezet. Maar was wel een cryo dus dat kan t zijn geweest. Mijn eerste magische grens dag weer begonnen met spugen Wanneer is t voorbij die misselijkheid! Bleghh 13 weken is idd 3 maanden. Maar hier ook 12 weken. Ik heb trouwens preggie pops besteld. Ik hoop dat ze voor dat ik op vakantie binnen zijn. Ik had er nog nooit van gehoord anders had ik ze eerder geprobeerd. Het schijnt te helpen tegen misselijkheid. Ik hoop dat het werkt. Kennen jullie het? Preggie pops...lolly's tegen misselijkheid.
Balen tammie! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap van die lollige gebruikt... T hielp wel tot de lolly op was... Hopelijk helpen ze en zijn ze snel binnen!
Oh balen zeg nog he die misselijkheid!! Hoop dat die lolly's helpen.. ken het niet? Laat maar weten of het wat is, dan ga ik het ook bestellen.. hihi!
Nog nooit van gehoord die preggy pops, maar ik ga eens zoeken. Ik ben ook nog flink misselijk en vaak overgeven... Succes meiden!