Dat probeer ik ook zeker! Tis ook de laatste dus ook beetje extra van proberen te genieten... het voelt allemaal erg positief! Dus ondanks alle klachten... die horen er nou eenmaal bij hoe vervelend soms ook
Hier ook met 7 weken de eerste echo. Erg spannend. En klopt met een echo verander je niets, maar toch....het ff zien is wat mn mannetje nodig heeft om beetje blij te zijn, maar goed eerst nog 2 weekjes geduld.... Wel blij dat ik alweer vroeg mag komen....
Wat een spannend is het eigenlijk he voor ons.. pff.. Ik bel dinsdag mijn gyn ben benieuwd wanneer ik mag langskomen.. Kwaaltjes ook nog niet echt, alleen beetje gevoelige stevige borsten ( die waren niet zo stevig meer na mijn vorige zwangerschap ) en een soort van.spierpijn in me buik/ zij.. Maar probeer er wel van te genieten ( ik weet t, makkelijk gezegd )
Nou ik ben gezegend met een cup G van mij zelf hoop ook dat ze niet al te hard groeien maar zelfs daar voel ik niets. Heb test nummer 25 geloof ik gedaan maar gewoon 2 strepen. Herken mijzelf niet met dat rare gedrag haha
Roro, gefeliciteerd en welkom! Ik heb me nog niet aangemeld bij de vk. Afgelopen vrijdag waren ze dicht dus kan er pas as woensdag op mijn vrije dag weer naartoe om me aan te melden. Geen afspraak voor een echo gemaakt dus. Ik verwacht dat ze er hier ook 1 met 8 weken maken. Hier vallen de klachten ook nog mee (klopt af). Vorige zwangerschap veel en erg lang misselijk geweest. Zowat de hele zwangerschap. Hoop dat dat me deze keer bespaard blijft.
Haha ik was zo blij met eindelijk een cup minder en ze passen nu al niet meer in me gewone bh.... Grrr
Dank jullie wel, jullie ook gefeliciteerd! Geloofde pas dat ik zwanger was na 6 testen en een cb met week indicator haha! Dinsdag moet ik de gyn bellen voor een afspraak ivm me verleden. Maar voel me zo goed! Deze blijft gewoon plakken!! Heb gelukkig nog niet zoveel symptonen behalve pijnlijke borsten en moe. Fijne avond!
Ik zeg nieuw clubje de dames zonder klachten clubje. Inderdaad is het doodeng je voelt niets maar de test is duidelijk. Het idee dat er een mensje in mij groeit vind ik reuze spannend. We zijn een jaar bezig geweest voor een kindje en dan is het zover en dan gebeurt er voor je gevoel niets. Ik moest eigenlijk dinsdag naar vk maar ze heeft gister gebeld dat er familie omstandigheden zijn en dat zij dinsdag belt voor nieuwe afspraak. Pffff heb ik dat