Ik niet hoor... Ik had vorige zwangerschap nauwelijks zwangerschapskleding het viel erg groot. 1 legging was erg fijn maar dan is dan ook... Nu past van alles nog dus
Hier had ik bij de eerste met 18 weken pas positiebroeken aan..bij de 2de rond de 14 weken en nu sinds vandaag Voornamelijk dan de broeken, gewone broeken zitten niet lekker meer. Rokken die flexibel zitten gaat natuurlijk wel gewoon. Vandaag ook nog een broek en wat shirts besteld. Heb alleen voor de winter kleding, dus nu wat zomershirts.
Hier nog geen positiekleding. Maar ik was sinds november flink afgevallen dus die tunieken en jurken kan ik blijven dragen. En broeken met strech ook.
heb bij de eerste ook geen positiekleding aangehad, had een expender belt. in maat 54 is namelijk lastig positiekleding te vinden. en met een expender kon ik tot het einde mijn eigen broeken aan. dat ga ik nu ook weer zo doen. deed er een buikband over en gaan met die banaan. mn broeken gaan nu nog wel gewoon dicht. geen idee meer wanneer ik met vorige de expender ben gaan gebruiken.
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 19 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 26 december ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 6 juni Tiniedice, 2e echo 10 juni MBNN, termijnecho 11 juni Giggle, intake VK + controle echo RoIn: Termijnecho 12 juni Elyc, controle vk 13 juni mamsam, 3de echo + vk 16 juni Fliertje, controle VK 18 juni mamafemsie, controle vk MamaJudith, contole vk Ikke142, termijnecho 19 juni niki2014, Termijnecho gyn 23 juni Mamajadebo, VK + geslachtsbepalingsecho tvt, echo Mammievan5 VK + 2e echo Cizmo, VK Maaiike, echo 24 juni Cizmo, geslachtsbepalingsecho 25 juni niki2014, Intake verloskundige 27 juni Sznne, vk controle 1 juli Miracles, controle vk Riette89, echo 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus 4 juli Ikke 142, controle gyn + echo 8 juli T84, controle gyn+echo 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood
Hey meiden, heb de mvm lijst weggehaald omdat er teveel tekens waren. Als jullie daar bezwaar tegen hebben, moet er even een andere oplossing komen.
Ik draag nu sinds ruim 1 week positiebroeken. Hier al best wel een buikje gekregen en meeste gewone broeken zitten niet meer fijn of kunnen niet meer dicht. Ondanks dat ik nog niet ben aangekomen. Het is voor mij echt pas de eerste keer, 1e kindje
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? 19 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? - ikke101| 40 jaar | 1e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 26 december ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? 28 december ♥ - mommy80 | jaar | e kindje |j|m|? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 6 juni Tiniedice, 2e echo 10 juni MBNN, termijnecho 11 juni Giggle, intake VK + controle echo RoIn: Termijnecho 12 juni Elyc, controle vk 13 juni mamsam, 3de echo + vk 16 juni Fliertje, controle VK 17 juni Niki2014, Combinatietest 18 juni mamafemsie, controle vk MamaJudith, contole vk Ikke142, termijnecho 19 juni niki2014, Termijnecho gyn 23 juni Mamajadebo, VK + geslachtsbepalingsecho tvt, echo Mammievan5 VK + 2e echo Cizmo, VK Maaiike, echo 24 juni Cizmo, geslachtsbepalingsecho 25 juni niki2014, Intake verloskundige 27 juni Sznne, vk controle 1 juli Miracles, controle vk Riette89, echo 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus 4 juli Ikke 142, controle gyn + echo 8 juli T84, controle gyn+echo 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood
Nee hoor, alles past nog, hoewel het 's avonds wel wat strak zit.. Volgens vk ben ik nu 11 weken. Ben benieuwd hoe de termijn echo volgende week uitpakt
heyy ladies nou zoals t tijdstip aangeeft eem crapytijd om wakker te liggen...zucht! verschrikkelijk... hier nog niet alle dozen besteld nog even doen, kraamzorg nof regelen (pas na de laatste echo woensdag) en positiekleding tja...bij mn dochtertje tot ruim 22wkn gewacht tot er eindelijk iets zichtbaar werd...en kon nog lekker lang eigen kleding aan...ook "maar 9 kilo" asngekomen toen. nu al 2wkn in positiekleding. ..legging op werk en daarbuiten as ik ergens kom waar ik het nog even geheim wil houden legging met big size lang shirt...ik woon bijna in dat ding inmiddeld pfffff. nog tot woensdag...dan mag iedereen het weten van mij! maar deze keer ging t dus ietsje sneller hihi. maar 100% dat t vooral door die hormonen is gekomen. ..begon daarmee en binnen 2dgn opgezwollen buik en die is er nu dus nog steeds haha. er was hier toch nog iemand die aan de utrogestan zat???! weet niet meer wie...
Ow giggle ik hoop dat je nog ff hebt kunnen slapen. Hier inmiddels weer klaarwakker en kotsmisselijk. Bleh.... Zo maar ff iets te eten gaan pakken denk ik. Bijna weekend en de vooruitzichten zijn goed. Ik ben een absoluut zo'n mens! Wel insmeren nu denk ik maar heel verstandig en.misschien morgen ff lekker naar het water. Kunnen we tussendoor afkoelen. Maandag weer markt. Warm weer is dorstige mensen dus dat gaat hopelijk goedkomen. Jullie nog leuke plannen voor het lange weekend?
Goedemorgen Giggle das idd vroeg! Das is netjes 9 kilo... Bij mijn eerste ben ik veel aangekomen, bij de middelste maar 4 kilo en bij de jongste totaal 12 kilo dus wel netjes... Nu sta nog gelijk met het begin van de zwangerschap. Ikke dat moet maandag wel goed komen idd! Hier om 4 uur wakker geworden, moest zo nodig plassen... Daarna nog wel ff kunnen slapen... Net gedoucht dus nog ff een momentje voormezelf voordat de kindjes uit bed komen ! De bouwvakkers zijn iig al druk hier beneden en op t dak... ben blij als alles klaar is hier... Plannen voor t weekend, vooral zo weinig mogelijk en genieten van t mooie weer... Zondag bbq'en bij mijn ouders.
Hoeveel je aan mag komen ligt ook aan je startgewicht begreep ik. Ja mag meer aankomen met een normaal startgewicht dan met een te hoog start gewicht. Misselijk hier is bijna weg. Hoewel ik lees dat dat normaal is maak ik me er dan ook weer zorgen om. Het is ook nooit goed hè? Hopelijk heb je nog wat geslapen giggle, heel langzaam worden mijn nachten weer iets langer
hey dames, gelukkig na anderhalf uur npg evwn inslaap gevallen...maar moet er toch echt uit nu...werken vandaag! was toen ook best trots op mn 9kilo hahaha...paste na 2,5 week ook weer in mn kleding na bevalling heerlijk vond ik dat. zal nu wel anders worden denk ik hihi. heb gelukkig geen megamaat (40) dus mn buikje is wel duidelijk zwanger buikje...moet op wetk ook heel veel moeite doen met vanalles om het voor klanten nog even te verhullen...al lukt dat haast niet meer😕😕😕😐. al paar x vragen gehad...maar blijf maar even doodleuk ontkennen en zeggen dak stressheb en daardoor paar kilootjes ben aangekomen....vanaf volgende week mag het de wereld in...
Goedemorgen! Wat vervelend dat je wakker hebt gelegen Giggle! Hier zijn we net wakker. We hebben wel 2 onderbrekingen gehad wegens een huilende dreumes vannacht. Hopelijk kunnen we vanmiddag nog wat slapen. We gaan vannacht de hele nacht naar Spanje rijden. Gek idee dat we daar morgen zijn! Maar wel een heerlijk vooruitzicht!
Wat een heerlijk vooruit zicht Cizmo!! Hopelijk kun je vanmiddag nog slapen! Giggle dat was ik ook met de 4 kilo hahah... Tijdens de laatste na de bevalling ook al na paar dgn 10 kilo eraf... Kraamverzorgende zag de kilo's eraf vliegen
Cizmo: Wat heerlijk lekker vakantie!! Giggle: Ik ken dat wel dat wakker liggen.ik ben echt altijd een goede slaper, maar lig nu dus bijna elke nacht wel 1/2 uur wakker. Ben blij als dat midden in de nacht is, kan ik daarna nog slapen. Maar gebeurd ook dat ik om 5 uur wakker wordt...ja en dan om 7 uur eruit, dat is niet fijn. Ikke: Dat zal je vast merken met dat mooie weer dat de drankjes sneller gaan. Hier met pinksteren helaas werken. Maar morgen vrij, dus lekker genieten van het mooie weer. Mamajadebo: Wat zijn ze allemaal aan het klussen bij je? Hier bij de eerste 16 kilo aangekomen en bij de 2de 14 kilo. Was er gelukkig daarna redelijk vlot weer af. Hopelijk gaat dat deze keer ook weer...