16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Super leuk julianatoren!!
    Veel plezier morgen

2. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker! vorig jaar ook geweest. we gaan weer met 2 mama's en 2 kinderen. heerlijk zonder mannen hihih. kian is helemaal happy want hij en zn vriendin mogen "alleen" hun gang gaan. met duidelijk afspraken en een sos bandje om uiteraard en wij gaan lekker een parasol of boom opzoeken ;)

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    T was weer vroeg vanochtend. Alweer ff wakker en inmiddels maar al ontbijt gemaakt. Misselijkheid neemt weer toe. En ik was zo blij dat het minder werd. Vandaag maar eens kijken wat we gaan doen. Niet te veel, want morgen weer werken. Is een leuke markt, dus heb er wel zin in.

Fijne zondag allemaal

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Morning..
    Hier alles goed.. gister lekker dagje gehad, lekker heel de dag in de tuin, zwembad voor de kleine neergezet, en s avonds lekker aan de bbq, voor het eerst weer eigenlijk dat het smaakte zoals vroeger,haha!
    Vandaag lekker rustig dagje en vanmiddag naar schoonouders gezellig.. voor weer een bbq.. :)

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen?

5. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ikke vervelend he dat vroege wakker worden als niet hoeft...

Mamsam veel plezier! Wij zijn paar weken geleden geweest echt super leuk! En helemaal voor Kian hihi en mama's lekker genieten!

T84 lekker he zo'n dagje buiten! En gezellige bbqen

Hier ook vroeg wakker, grote man was aan t roepen dat kleine man bloed neus had..: was idd zo maar gelukkig voel t mee.
    Kleintje is wel al moe dus gaat op tijd tukkie doen, daarna naar mijn ouders en ook lekker bbqen vandaag!! Junmjum

Fijne dag XXX

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Jippie!! Uitgeslapen vandaag!!
    Zelfs de kleine pup heeft nog even uitgeslapen nadat manlief haar even uit had gelaten. Ze wordt steeds meer op n fatsoenelijke tijd wakker. Nu nog t geblaf als we weg zijn ;)

Straks helaas wel weer werken... Maar goed t is een rustige dag op t werk.

Wie is er trouwens ook zat van t plassen in t kannetje en die vreselijke stinkende blauwe flessen... Ik doe t wel nog steeds maar ben er wel n beetje klaar mee. T is dat ik weet dat ik er anderen mee help.

Minder zo wakker worden.. Je kleine n bloedneus.

Mamssam have fun vandaag!!

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ik..ik hou mijn adem al in, dan gaat er zo'n iniemini plasje in..
    Ben ook blij als het klaar is.. Kan die kannen niet meer zien, word haast al misselijk als ik er naar kijk..

Leuk hè? Een pup!
    Maar ook vermoeiend! Ben ook nog altijd blij met mijn hond, ook al issie bijna 11, het voelt nog steeds als mijn pup.. :)

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Haha nou ben blij dat ik niet de enige ben! Nog een paar weken volhouden maar! Toch al 6 weken bezig nu...

En hartstikke leuk n pup... Maar pffff zoals je zegt! Ik hoop dat ze maar gauw went aan de bench. Onze Fudge springt nu ook niet meer weg alsof ze n enge vlo is... Dus nu stoeien ze lekker...!! Wat n drukte gelijk... En hilarisch!

9. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ohhh hier de kannen ook zo zat! Ik stel het soms uit om naar de wc te gaan omdat ik zo tegen de geur op zie hahaha.... Maar precies, we helpen er andere vrouwen zo erg mee! Ik moet gewoon niet zeuren maar zeiken :D :p

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hahaha ja idd...

11. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    he he weer thuis. s morgens nog wel regen gehad in juliana toren, maar poncho's voor de kinderen gekocht en wij hebben heerlijk de hele dag bij het chinese paviljoen gezeten. na de toren nog even naar berg en bos geweest om te picknicken en de kinders te laten ravotten met water en zand. op de terug weg nog een ijsje gescoord bij de gele m. nu staat zl onder de douche en als hij klaar is ga ik en dan heerlijk zzzzzzzz

12. sznne

sznne Actief lid

19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    heerlijk zo dit weer...! Leuk mamsam julianatoren, even lekker eruit!

Ik voel mij steeds wat meer de oude, op een kotsbui na vanochtend ga ik me maar eens wagen aan achterstallige was/ stofzuig en administratie taken.. nu het kan.. het to do lijstje in mijn hoofd heeft zich de afgelopen weken alleen maar gevuld en dat geeft nu ik wat meer kan toch wel spanning. En daar moet ik dus maar even wat aan doen, ml probeert wel maar ja hij doet het niet zoals ik vind dat het moet;)

Fijne dag iedereen!

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Fijn dat jullie zo genoten hebben Mamsam...

sznne blij dat je je beter begint te voelen...
    Ik zit momenteel juist heel erg met kotsneigingen... bah!
    Snap eigenlijk niet heel erg waarom gelijk weer zo erg.. dacht dat t juist wel ging minderen deze week. Wishfull thinking dus...

14. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Voor de derde keer vandaag al gekotst.
    Maar er komt geen eten oid mee?
    Alleen slijm en speeksel. Hebben meer meiden hier dat ook?

15. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hey meiden, hier heerlojk aan het genieten van de zon! lekker hoor!
    ik ben t plassen op t kannetje eig niet zat...maar ven dan ook minder lang bezig...en heb zelf hormonen nodig gehad dat maakt t misschien ook anders...welliswaar geen pregnyl maar toch.
    ik ga altijd gehurkt voor de toilet zitten en zet die blauwe fles op de toiletdeksel...dan staat ie hoger dan ik...dan ruik ii het eigenlijk helemaal niet zo erg...misschien een tip?
    fijne dag allemaal!!! x

16. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    de dag van gister heeft hier een beetje zn tol geeist... ben zoooo moe al de hele dag bluh.

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Geloof ik!! Ik was gister ook een stuk fitter. Manlief heeft me behoorlijk vroeg gewekt vanmorgen en toen begon me hond ook weer.

En dat met avonddiensten...

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet nm duo eigenlijk zwaar onderhanden nemen... ze zien dr niet uit.... maar kan me er niet toe zetten bluh

19. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hey ladies. Hier een heerlijk dagje op de markt gehad. Nu klaar met opruimen en ff wachten tot mn mannetje me komt halen. Wel warm, maar goed. Veel koud drinken en je....
    Plassen in kannetje gaat wel. Minder misselijk dus kan de geur wat beter handelen.
    En tja die 12 weken grens he. Toch wel enigszins een opluchting.

Dalijk lekker eten. Heb hongerrrrr

20. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Wat is t warm he?! Vanochtend in me huis al 27 graden pfff! Nu ff hapje eten bij opa en oma. En dan snel naar huis, mijn meisje heeft al heel de dag 39 graden koorts :(...

Wel iets leuks, net bij de vk het hartje horen kloppen..: het was even zoeken maar al snel was daar een prachtige, krachtige hartslag :D mijn dag kan niet meer stuk kwa dat...

Deel Deze Pagina