16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taraatje

Taraatje Actief lid

7 nov 2010
    108
    0
    0
    Leerkracht
    Polder
    Dag lieve dames,

Ik heb jullie lang niet gesproken. Het is nog steeds ontzettend druk op mijn werk en ben echt op als ik naar huis ga. Ik had zelfs de puf niet om op deze topic te reageren. Sorry dat ik zo egoïstisch overkom.

Ik heb een echo gehad met 9 weken en 3 dagen, maar dit was niet de termijnecho. Ik zou de termijnecho krijgen met 13 weken en 4 dagen, maar ik kon toen helaas niet. Ik heb de afspraak toen verzet naar vandaag (14 weken). Bij de echo vandaag bleek alles goed te zijn en de echoscopiste vroeg of we het geslacht wilden weten. Ze overviel ons met deze vraag omdat we dachten dat het op deze termijn nog niet zichtbaar is.
    Ondanks haar uitleg heb ik toch enige twijfel. Mijn vraag aan jullie is: Wat zien jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      9
  2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh ik heb er geen verstand van! Maar 3 streepjes is een meisje zeggen ze..
    Ik zou eerder denken dat er iets groters te zien is maar zie toch ook 3 streepjes!

3. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk een jongentje, volgens mij zitten de streepjes van een meisje dichter bij elkaar als een hamburgertje. maar echt verstand heb ik er natuurlijk niet van :D

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Haha, ik heb echt geen idee! Een baby, dat is zeker, maar het geslacht....ik durf er niets over te zeggen.

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hahaha een baby idd... Ik weet t ook niet hoor maar zo op t eerste gezicht zou ik meisje denken ivm de 3 streepjes idd.
    T is allemaal gezwollen en nog zo klein.
    Wat zei de echoscopiste er van???

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Taraatje zou t niet durven zeggen... Vind de foto niet zo duidelijk... Wat zei de echoscopiste?

Vanochtend opgestaan met hoofdpijn blegh! Kindjes vandaag half dagje... Zo maar ff stofzuigen en was ophangen en dan ff niks!

Ikke spannend meis vandaag, hoelaat mag je? X

7. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef, Tja ik kan het heel slecht inschatten die echo! Maar toch wel fijn dat alles goed is toch? Voel je niet schuldig dat je geen puf hebt op t forum te kijken! Ik werk ook bijna fulltime en heb vandaag dagje vrij! Zoo fijn een dagje even bij trekken! Normaal train ik bijna elke dag mijn paard en soms nog een paard erbij + weekends wedstrijdje erbij. Nou ik kan 3x per week misschien nog net opbrengen... Al moet ik zeggen dat het nu weer qua energie wat beter gaat! Jullie ook nog veel moe?

Ik heb 2 juli een controle en 5 juli een gesl.bep.echo! Spannend!

8. Mama JaDeBo

Ja hier ook nog onwijs moe... Ook nog erg misselijk blegh! Lijkt wel erger te worden vooral ochtend en avond... 'S middags gaat t redelijk!
    Avond eten krijg ik nauwelijks weg ja met veel moeite...

9. tvt

tvt Niet meer actief

Hier voel ik me ook nog niet helemaal top... Werk 4 dagen, maar vanmorgen ziek gemeld. Bleef maar overgeven en was zo misselijk en beroerd... Even een dagje energie bijtanken, dan kan ik er morgen weer tegenaan!

10. tvt

tvt Niet meer actief

Ik heb dat ook met avondeten! Dat is echt super lastig, zie er iedere keer weer tegenop om te gaan eten... T enige wat aardig gaat is pizza, maar ja kan moeilijk alle dagen aan de pizza zitten ;)

11. Taraatje ik gok een jongetje, bij een meisje zitten de streepjes meer op elkaar en is het 'compacter', nu zie je echt iets uitsteken zeg maar.
    Wat zei de echoscopiste dat het was?
    Hier ook niet altijd de fut om te reageren hoor, lees wel alles mee maar niet altijd reactie
    Werk fulltime, heb nog een kleien spruit rondrennen die aandacht wil, vriendlief wilt ook geknuffeld en vertroeteld worden dus ja, daarna kan de energie wel eens weg zijn ;)
    Ach het is ja ook voor de gezelligheid, niet om elkaar de hele dag bezig te houden toch :)

12. Mama JaDeBo

Mijn vk zei dat ik gewoon moest eten wat ik wel kan verdragen... Ze vertelde dat er een vrouw was die leefde op pizza en aardappels de eerste weken...

K heb niet echt iets waar ik nou echt trek in heb... Maar ja moet wel wat eten anders wordt t alleen maar erger.

13. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja ik eet ook alles wat ik maar kan binnenhouden
    Ik eet graag fruit, en verder dus vrij ongezond. Helaas

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Pfff ik voel nu best vaak gefladder in me buik...
    Serieus zo cool!!

15. Mama JaDeBo

Gaaf he?! Hier wordt t ook steeds duidelijker ;) zo gaaf!!

16. Mama JaDeBo

Fruit gaat hier ook wel goed en tomaatjes en komkommer ook wel, verder niet zo gezond hihi

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik probeer elke dag gezond te eten, heb ook wel een zakje worteltjes in de koelkast liggen voor als ik is een dagje geen groente eet.
    Het gekke is dat ik hiervoor graag komkommer at en het nu niet meer kan zien. Tomaatjes lonken ook al niet..
    Fruit eet ik gelukkig wel erg graag! Dus ik probeer toch minstens 2 stuks fruit per dag te eten (vaak aardbeitjes, kiwi en banaan).

Daarnaast drink ik 2-3 glazen melk en een bakje vanille yoghurt, daar heb ik normaal nooit zo'n behoefte aan maar nu wel.

Ook vis probeer ik geregeld te eten, desnoods uit zo'n potje (zure haring) dit bevat ook de juiste vetten!

Ik gebruik zelfs boter omdat daar heel bruikbare stoffen in zouden zitten, dit gebruikte ik al jaren niet meer.

Maar als je je niet goed voelt, kan ik me voorstellen dat het allemaal niet makkelijk is..
    Voel je er maar niet schuldig over! Meer dan je best kan je niet doen (en ik denk maar steeds: zelfs heroineverslaafden zetten kindjes op de wereld, dus bij ons zal het wel meevallen.. hoewel het een vreselijke periode voor die kindjes is zo vlak na de geboorte-> afkicken... so, so sad :( )

Ik heb gisteren heel veel gewandeld en gefietst na mijn werk. Ik ben gesloopt vandaag, hebben jullie dat ook? Als je je een dag flink ingespannen hebt dat de dag er na de rekening komt?

18. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Mag zo naar binnen.....spannend!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918