ja ik zou iedere week wel willen spieken hihihi. ik denk dat ik vandaag de beeb heb gevoelt... maar ik weet het niet zeker was maar een plop/schok achtig iets. kian voelde ik met 17 weken. geloofde ze niet echt.... tot ik zei je moet hier het hartje luisteren hoor
Hier voel ik de frummel ook af en toe, uiteraard twijfel ik want het is de eerste, maar ik denk het wel Dat vaak willen spieken begrijp ik helemaal. Ik heb gelukkig over 2 weken alweer een controle. Mannetje had serieus al gegoogeld op echo apparaat huren. Hihi....er zijn mogelijkheden. Laatste 3 dagen ook ineens weer ontzettend misselijk s ochtends. Lig nu ook nogplat, maar voel me bagger. Zo ff in bad en dan aan de gang....
Hier ook ineens weer misselijker lijkt wel blegh! Koffie kan ik al helemaal niet meer drinken dat komt vrijwel direct omhoog... Zo kindjes naar school brengen en dan spulletjes pakken... Even eruit en dan maandag vk en eind vd middag echo whaaa
Ik moet volgende week vrijdag naar de vk voor mn bloeddruk. Geen idee of ze ook nog de beeb gaan bekijken of beluisteren. .... anders pas 16 juli weer....
Ik dus ook 16 juli, vind dat toch wel erg lang Het is nu een week geleden dat ik de combinatietest had. Moet maar vertrouwen hebben maar toch..
Ik heb m ook pas 17 Juli... Maar heb vanochtend al met manlief en dochterlief t hartje even geluisterd T is allang niet moeilijk meer om de baby te vinden, hij/zij zit vaak lekker boven in. En ik denk dat ze 1 juli bij de VK ook nog wel het hartje laten horen.... Morgen 13 weken, pfff toch wel heerlijk!!
Maar ik heb hiertussen geen controle meer. Dus ook niet voor bloeddruk oid. Nu kreeg ik trouwens toch weer van iemand te horen dat de angelsound niet ongevaarlijk was en ontzettend belastend voor kleintjes, dat zou uit nieuw onderzoek gebleken zijn. Ik heb gegooled maar kan het nergens vinden..dus lijkt me sterk hoor maar wilde het je wel laten weten
Enige gevaar is is dat als je t hartje niet kan vinden dat je in paniek raakt en je moet t ook niet lang doen. Blijf erbij dat het echt onzin is.. maar goed dat is waarom ik niet geloof in wetenschappen die veranderen om de havenklap. Zijn gewoon mensen die een mening hebben of meningen van anderen gebruiken om een statement te maken. Vriendinnen van mij hebben elke dag geluisterd minuten lang en t kind is er fantastisch uitgekomen hoor
Hier ook pas 16 juli weer controle, maar kan zelf tussendoor luisteren met angelsound, al doe ik dat niet heel vaak eigenlijk.. Hier de 3de, maar het kindje ook nog niet gevoeld. Wel plopjes gehad, maar was er niet zeker van dat het dat was. Bij de eerste ook pas met 18 weken en volgens mij de 2de rond 16 weken.. Mamajadebo: Oh wat heerlijk weer weekendje weg, hebben ze vaste plek op camping? En dan maandag de echo, spannend. Ben benieuwd of je gevoel goed is.
Geen vaste plek... We gaan naar een van de oostappen parken... ! Idd ff heerlijk weg. Ben ook heel benieuwd of mijn gevoel klopt! In t begin twijfelde ik ook of het de baby was maar Nu is het overduidelijk... Zo bijzonder en fijn gevoel ook wel. Voel ook geregeld soort kriebeltje door onderbuik gaan... Kleine druktemaker
Wat leuk dat sommige al de baby voelen! ik nog niet helaas haha nog even geduld! Lekker mama jadebo een weekendje weg! Ik heb 3 juli weer controle en 30 juli de 20 weken echo! dit was al weer mn laatste week vakantie, volgende week weer werken.
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje | j|m|? ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |j|m|? - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 20 december ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♡ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? 28 december ♥ j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 30 december ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 16 juni Fliertje, controle VK 17 juni Niki2014, Combinatietest 18 juni mamafemsie, controle vk MamaJudith, contole vk Ikke142, termijnecho Mommy80, contole vk 19 juni niki2014, Termijnecho gyn 23 juni Mamajadebo, VK + geslachtsbepalingsecho tvt, echo Mammievan5 VK + 2e echo Cizmo, VK Maaiike, echo 24 juni Cizmo, geslachtsbepalingsecho 25 juni niki2014, Intake verloskundige Giggle, controle verloskundige 27 juni Sznne, vk controle 1 juli Miracles, controle vk Riette89, echo 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus 4 juli Ikke 142, controle gyn + echo 8 juli T84, controle gyn+echo 16 juli RoIn, controle verloskundige 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey om de lijst te updaten quote dit bericht en haal de [ quote ] weg! voeg jezelf toe aan de lijst zo is het makkelijker bij te houden dankjewel! als je niet weet hoe je de lijst moet wijzigen post je wijziging in rood[/QUOTE]
Meiden, ik ben ff weinig online, mijn paard is heel erg ziek. Ik hoop dat het snel beter gaat en dan ik weer gezellig mee kan kletsen...
T84: ik duim mee dat alles goed komt met je,paardje! Hier is de ergste misselijkheid voorbij,gelukkig. Laatste week was ik een wrak en bleef,aan kokhalzen. Druk bezig met verbouwing in het huis. S"avonds kan ik mijn ogen niet meer los,houden en lig vroeg al te slapen. De kleine heb ik nog niet gevoeld,mijn darmen zijn wel extreem luidruchtig en heb het heel snel koud!
T84 hopelijk knapt je paard snel op. Hier al twee dagen aan de middagdutjes. Ben kapot. Nu het kan maar ff gebruik maken van de extra rust. Vandaag dagje hangen
Hallo ladies. Ik ben sinds vanmorgen weer in het land. Spanje was echt heerlijk! Zo fijn om lekker veel tijd met mijn man en zoontje te hebben doorgebracht. We hadden super mooi weer. Elke dag zwemmen en naar het strand en af en toe ook naar een leuk dorpje geweest. Echt top! Hoe is het hier? Ik heb nog niet teruggelezen. Maandag hartje luisteren bij de vk en dinsdagavond de geslachtsbepalingsecho. Jeej!
hey meiden even een egoberichtje van mij... vertelde jullie laatst dat mijn liefste vriendinnetje ook een positieve test had gehad en we dus een maandje zouden schelen! oh wat waren we blij! maar vandeweek heeft ze bloedverlies gehad en dus een echo en t is niet goed... ze moet volgendr week terug komen en als t dan niet opgang grkomen is krijgt ze cytotec... ze liet net weten dat t langzaam aan begon. ..dus heb dr even kruikje gebracht! vind het zo ontzettend kut en zo zielig voor dr...heb samen met dr gehuild toen ze me belde...begrijp zogoed hoe ze zich voelt sorry voor mn ego bericht maar moest even mn verhaal kwijt!