Ach giggle wat naar zeg bah T84 wat vervelend dat je paard ziek is, sterkte hopelijk snel beter. Mommy 80 mn buikje begint ook aardig te groeien, vooral in de avond haha. Cizmo wat fijn dat jullie het lekker hebben gehad, welkom terug in het bewolkte kikkerlandje. Hier wordt de misselijkheid ook wat minder gelukkig. wat leuk dat sommige een geslachtsbepaling doen, wijn hadden ook getwijfeld maar toch maar niet haha we wachten op de 20 weken echo, wat nog mega lang duurt pff 30 juli pas.
he getsie... wat minder leuke berichten vandaag zeg... ik vandaag rustdag. heerlijk weer eens aan het haken... ben bezig met een sprei voor kian. begint nu eindelijk schot in te komen. heeft zo een drie maanden stil gelegen. was gewoon te moe. nu begint de zin weer te komen.
Ben ook weer in t land was heerlijk ontspannen weekendje met kids en opa en oma! Morgen ochtend vk en morgen avond geslachtsbepaling spannend!
Goedemorgen dames. Hier weer een drukke zondag achter de rug. Nu zo eruit om de jongedame naar school te brengen. Mamajadebo, succes bij de vk en vooral veel plezier vanavond.
Veel plezier vanmiddag en vanavond mama jadebo! vanmiddag mag ik ook voor het eerst het hartje luisteren en morgenavond geslachtsbepaling.
Spannend allemaal... De geslachts bepalingen!!!! Hier helemaal kapot... die pup blijft ook maar bezig. Heb ook een paar dagen gewerkt enz. Deze week is het wel lekker rustig. T84 ik hoop dat alles goed komt met je paard meis...
Spannend Mamajadebo!! Kan het niet al volgende week Dinsdag zijn pfff Kan echt niet meer wachten om kleine frummel weer te zien dan duren 4 weken lang zeg tot je weer een afspraak hebt,dagen kruipen voorbij
Ik ben er ook weer. Lekker twee daagjes naar den haag geweest met mijn vriend. Kleine man bij opa en oma geweest. Ik heb eergisteren het hartje gevonden, fijn! Dames met echo's, veel plezier!
Haha, kom er net achter dat we een nieuwe functie erbij hebben op zp. Liken van posts! Of ben ik gewoon zo erg dat ik dat niet eerder gezien heb??? :-[:-[
Fijn dat het allemaal goed zijn. Ik loop op het moment als een oud mens. Heb toch ineens pijn in mn heupen....hopelijk een uitwerking van de hele dag staan gisteren. Conclusie...tandje rustiger dus
Wat leuk, een meisje, mama jadebo. Klopte je gevoel dus! Fijn dat met de tweeling ook alles goed is maaiike. En cizmo ook een hartje gehoord, goed hoor! Ik ga donderdag weer naar de verloskundige. Gisteren een angelsound geleend en het hartje voor het eerst gehoord, is toch wel een hele geruststelling weer! Nu lekker genieten van onze groeiende buikjes!
Ha! Hier net ook weer een echo gehad! Vorige keer lag het muisstil, nu was het één stuiterbal... Twas lastig opmeten zo, maar ik blijf gewoon op 13 weken staan. Leuk om te zien dat het al weer zo veel groter is dan met 9 weken! Leuk mamajadebo een meisje, dat wilde je graag toch?