16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Morning...

Nieuwe, welkom en gefeliciteerd!

Hier gisteraaf beetje misselijk en had het zuur.. :( maar waarschijnlijk een goed teken. Nu nog in Engeland, vanmiddag rijden we weer naar huis. Even kijken of ik hier een cb kan vinden met weken om morgen te doen.. :) anders voor woensdag morgen halen.

Fijne dag!

2. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Trouwens zijn jullie aangekomen??

3. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Fijn he! Ik was ook zo blij om m te zien! Hihi

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier in 2 dagen tijd nu 2kg afgevallen.

Maar goed, ik heb behoorlijk overgewicht en alles wat ik nu aan eten kan verdragen is vooral fruit en groente en drinken alleen melk en water.

Sochtends begin ik nu de dag dus met een heerlijke fruitshake met kwark en melk voor toch een goede basis. Lunch probeer ik toch brood te eten, lukt dat niet dan pak ik fruit. Avondeten probeer ik wel gewoon alles te eten. Met een gezonde maaltijd lukt dat tot nu toe wel.

Ik hoop toch echt zo min mogelijk aan te komen. 1e zwangerschap ruim 30 kg aangekomen en 2e keer ruim 25 kilo. Totaal van alles zit er nu nog 20 kilo aan! Die ik er echt onmogelijk af kreeg.
    Nu dus echt proberen zo gezond mogelijk te eten (en dan niet minder, maar desnoods extra.. als het maar gezond is). In de hoop dat ik het gewicht kan beperken.

5. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn!!!

6. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ik sta hetzelfde kwa gewicht...

Hier net al was aangezet, kamer gezogen en gedweild... Bedden verschoont... Net klaar met ontbijten en dan vind ik t wel goed voor vandaag :)

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Wat kletsen jullie veel meiden! Het is gewoon bijna niet bij te lezen!

Ik ben nu bijna 2 kilo lichter. althans, na het gevreet gisteren misschien niet meer! ;)

Gisteren hebben we het toch verteld aan mijn ouders, broer, zus en aanhang. Ze waren allemaal enthousiast. Mijn zus is nu ook zwanger. Vorige keer waren we ook al tegelijk zwanger.

We hadden ons zoontje een shirtje aan gedaan met: Stoer! Straks ben ik grote broer!
    Was wel spannend. Niet iedereen zag het meteen!

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    en alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd met dit wonder!

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hier maar n kilootje... Komt ook van t feestje zaterdag.

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Pfff gister had ik vreselijk opgezette borsten en vandaag inene niet... Daar word ik wel een beetje bang van.

11. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Hoi dames,

Vanmorgen een positieve test!
    Mag ik me ook hier aanmelden? :)

MBNN, 23 jaar, 1e kindje, uitgerekend 29 december

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hey welkom en gefeliciteerd!
    Spannend heh..

Zijn we op de zelfde datum uitgerekend

13. Daan2002

Daan2002 Actief lid

14 apr 2014
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd! December wordt een drukke maand :)

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zijn jullie ook zo extreem moe? Ik kan normaal echt niet slapen overdag maar nu al voor de 2e dag echt een middagdutje nodig gehad..

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Ik ook de 29e!
    Wordt, als alles volgens plan gaat, een heel druk weekje!

Ik ben ook echt moe, maar vraag me dan ook weer af of het komt doordat ik er nu aan toegeef..?
    Van de week trouwens 's middags ook compleet vertrokken..

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Jaaa ben bekaf!!

Alleen maak ik me zorgen wat betreft t kwaaltje borsten....

Lekker toch als je kan dutten.... zou ik ook moeten doen.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat snap ik Miracles, ik kan je er helaas niet mee helpen. Heb nog helemaal geen gevoelige borsten. Alleen 'menstruatie pijn' sinds afgelopen donderdag..
    De dag voor ik positief testte.. Maar dat is zo weinig dat ik het niet voel als ik afgeleid ben. :)

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ja ben ook zo moe smiddags!
    Ik weet eigenlijk niet of ik al ben aangekomen haha heb me nog niet gewogen!

Gefeliciteerd nieuwe dames!

Was vandaag de hele dag misselijk. Mij mn vorige zwangerschap duurde dat tot week 18. Ik hoop dat de misselijkheid dit keer wat sneller over is. Maar ook wel fijn om wat te voelen.

@ miracles ik denk dat het wel normaal is dat de ene dag erger is dan de andere dag. Maar ik snap je onzekerheid.

Over precies 1 week een echo! Zo spannend vind t ook wel eng...bang dat er niks is. Of dat t hartje niet klopt.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

@miracles, ik snap je onzekerheid maar dat kan echt heel erg verschillen. Hoeft helemaal niks te betekenen. Mijn borsten zijn bij beide zwangerschappen niet gegroeid (pas na de geboorte ineens en die extra cups bleven er ook aan) en vorige maand bij mijn vroege miskraam waren ze voor nod al een cup groter en pijnlijk. Nu ook niet echt pijnlijk en niet groter. Het zegt allemaal niks.

Hier ook de hele dag misselijk. Het ergste tussen 10.00 en bedtijd.
    Nu ook ineens die felle pijn bij te snel opstaan enzo. En weer heel veel steekjes.

Deel Deze Pagina