Hier namen ook al bekend. Alleen nog denken over vernoemen bij een jongen. ... van evert en joop is nu eenmaal niet zo veel te bakken. ....
Onze zoon is vernoemd naar de opa's. Alleen die heten hetzelfde, dus maar 1 extra naam. Willen we nu ook, maar eigenlijk willen we de oma's vernoemen. Van twee namen een maken dus. Voor een meisje is dit al gelukt, voor een jongen nog niet. Open tegen die tijd wel een topic hier, zitten creatievelingen genoeg.
Toen ik mijn man leerde kennen was hij net een paar maanden zijn vader plotseling kwijt aan een heel snel groeiende hersentumor. Dus toen wij het eenmaal over kinderen hadden was dat het eerste wat ik tegen hem zei, dat ik graag ons kind naar hem wou vernoemen met de tweede naam.
Mooi idee miracles. Wij hebben al wel wat ideeen maar nog geen definitieve namen. Ik ben net bij de verloskundige geweest, was allemaal goed. Volgende afspraak is 31 juli. 20 weken echo staat gepland voor 21 juli. Wil iemand die voor mij op de lijst zetten... Slaap lekker alvast!
mooi miracles! Hier hebben we de naam en tweede naam in principe ook. Maar ik sta ook wel open voor iets anders. Dus mocht er nog iets mooiers voorbij komen dan veranderen we het misschien nog wel.
Hier beide namen al bekend. Houden het wss ook bij een naam zonder vernoemingen, maar dat kan nog wijzigen...hihi...mannetje is nog niet overtuigd van dat feit. Is bang dat het sneu is voor de kleine...hihi...ikheb zelf ook maar een naam en heb dat altijd heerlijk gevonden. Lig nog op bed nu, kan me er niet toe zetten op te staan. Mannetje is ook nog on dromenland, maar ligt wel in zn slaap aan mn buik te voelen. Superlief..
Even een hele rare kwaal sinds ik zwanger ben kan ik de warme douche op mijn hoofd niet meer echt verdragen.....levert echt flinke hoofdpijn op. Zo vreemd. Iemand een idee hoe dat kan komen?
Haha cute! Hier werd ik gister gewoon in zijn slaap klem gelegd! Helemaal in paniek tot ik door had dat het zijn been was op mijn buik, mafkees!! Hij had t zelf ook niet door natuurlijk.
Wauw zoveel mensen al zo goed als de naam. Ik ben sinds 2 weken wat aan het rondkijken, maar kom er nog niet uit. We willen geen top 5 naam, minimaal 2 lettergrepen ivm achternaam. Jongensnaam moet wel beetje stoer klinken. Onze meiden heten Ya-lis-sa en Ce-li-na. Spreken het allebei uit in het nederlands. Al kan die naam ook niet anders volgens mij Vindt het lastig hoor.
Oh en vandaag geslaagd voor een Celine wieg via marktplaats hier uit de buurt, helemaal blij mee. Wil er alleen nog bekleding in laten maken. Bekleding is ecru, maar ik wil met wit, aangezien de meubels ook wit zijn En dan met wat grijs erin ofzo, moet ik nog even bekijken.
hier ook nog niet uit de namen...nog niet over gehad samen! ook omdat we t aant begin echt nog te eng vonden om daarover te praten...maar ach nog tijd zat... wordt iig een korte krachtige stoere naam...voor zowel jongens als meisje...en een aparte nsam...of iig iets wat je bijna nooit hoort. naam van ons meisje kwam in nl maar 13x voor voordat zij geboren was (toen op een site gevonden maat nu niet meer welke lekker handig� haha en wil wel 2 doopnamen/2e namen/vernoemingen noem t hoe je wil. kleine meisje is naar oma's vernoemt maar wel met "namen van nu" zo richting de zaak en dan na 3uur vanmiddag weekend!
Wij hebben de meisjesnaam nog van de eerste keer, daar waren we x verliefd op geworden dat we deze voor ons hebben gehouden voor als de 2e een meisje zou zijn. Jongensnaam nog niet echt over gedacht. Wel zal hij/zij 2 vernoemingen krijgen, aangezien zonemans die ook heeft, en ook wij allebei 2 en 3 extra namen hebben. Herken dat ook niet van hoofdpijn krijgen onder de douche, kan er juist heel erg van genieten hihi Wat is jullie planning voor het weekend? Hier drukdrukdruk met 2 verjaardagen, moet naar Ikea en praxis en ook nog poetsen in huis. En dat voor 6 uur morgen avond want dan weer trouw voor de buis om ons elftal 'aan te moedigen' Fijn weekend allemaal! Liefs xx
Ja de naam van mijn dochter werd ook nauwelijks gebruikt, daar hou ik van. Al wist ik die naam met mijn achtste al
Wij twijfelen tussen 2 meisjesnamen en jongensnaam vinden we erg moeilijk, we hebben er wel 1 maar twijfelen er nog over. Wij hadden ook van korte namen 1 of 2 lettergrepen. Ik ben benieuwd wat het wordt, haha ik denk een meid, maar soms komt dan die twijfel weer, dan denk ik, het wordt een knul. maar merendeels denk ik een meisje.
Goedemorgen Ikke ik herken het niet... Naam had ik al voor mijn meisje toen ik nog maar net zwanger was en toen al sterk voorgevoel had dat het een meisje is!! Hier ook niet voor de hand liggende namen Hier begint buikje ook goed te groeien... Meisje groeit goed en beweegt ook regelmatig. Soms nog best onzeker als ok haar tijdje niet voel, stom he?! Terwijl ze nog niet dagelijks iets hoeft te voelen. Maar als ik dan even rustig op de bank ga liggen met hand op mijn buik komt er weer wat beweging. Kindjes hebben nog een weekje school en dan begint hier de zomervakantie al!! 6 weekjes even geen wekker, maar de natuurlijke wekker haha!
Ik kan ook niet mee zo heet douchen als normaal, maar herken het hoofdpijn krijgen niet. Hier korte, Nederlandse namen, zijn allebei niet zo van de lange, aparte namen. Hebben ook dezelfde smaak, dus dat is ideaal! Vanmiddag ga ik even bij mijn oude werk koffie drinken, vanavond hebben we een feestje van iemand die 50 is geworden. Morgen komt er alvast vervroegde verjaardagsvisite voor m'n zoontje en savonds voetbal kijken en eten bij mijn moeder. Best veel, maar doen lekker rustig aan!