Miracles: Mijn buik lijkt beetje op die van jou denk ik Wat gaat het snel he.. OP de site van "meertens" kan je zien hoe vaak de naam voor kwam. Van mijn oudste in haar geboorte jaar maar 6 met die naam, de jongste iets meer, maar ook maar 26
hmm ik zit toch sinds gisteren aan de bloeddrukverlagers... ondanks dat ik me beter voelde was de onderdruk 95 tegenover de 90 van twee weken terug. dus toch gekozen om er nu al mee te beginnen. liever nu dan dat ze op het einde weer gaan lopen emmeren net zoals bij kian.... had trouwens echt een hele fijne "down to earth" vk in het ziekenhuis. moet nu maandag weer terug alleen bij assistent om te kijken of de dosering helpt en dan vrijdag de 11de weer bij vk. hoop niet dat ik op 2 wekelijkse controle moet blijven nu al.... 13 augustus 20 weken echo. whieeee
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 19 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♡ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 27 juni Sznne, vk controle 1 juli Miracles, controle vk Riette89, echo tiniedice, controle vk 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus 3 juli Tammie87, controle vk 4 juli Ikke 142, controle gyn + echo 8 juli T84, controle gyn+echo Noid controle vk 11 juli Giggle, controle vk 15 juli Maaiike, intake gyneacoloog 16 juli RoIn, controle verloskundige, geslachtsbepalingsecho elyc, controle vk 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo 21 juli Mama JaDeBo, controle vk 23 juli Tvt, controle vk Niki2014, controle vk 25 juli elyc, 20 weken echo 28 juli Mama JaDeBo, 20 weken echo 30 juli Tammie87, 20 weken echo 31 juli Cizmo, 20 weken echo Tammie87, controle vk 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo elyc, 20 weken echo Giggle, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo 8 augustus Cizmo, controle vk 13 augustus mamsam, 20 weken echo ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey
Goedemorgen dames. Gaat al hard he...pfff...mn buik begint nu ook goed zichtbaar te worden. Mooi uiteraard en iets waar ik echt wel blij mee ben, maar waar ik nu wel tegenaan loop is dat er mensen zijn die denken dat je buik nu ineens aangeraakt mag/moet worden. Daar hou ik dus helemaal niet van. Maar hoe zeg je tegen een goede kennis dat ze er vanaf moet blijven, zonder direct bot te zijn. Heb al een shirt liggen met don't touch, maar goed dat heb je natuurlijk ook niet steeds aan.... Verder gisteren rustiger aan gedaan op de markt en dat scheelt een hoop pijn in de heupen. Dus komt goed. Fijne zondag!
toch gek he.... ik heb van mezelf al een aardige zwemband maar die willen mensen nooit zomaar aanraken als ik niet zwanger ben whahahhaha. sorry ochtend humor. ik denk dat ik zou zeggen als ik een naderende hand zag, nee bedankt! en dan een stukje weg zou draaien.
Hier is die ellende gisteren ook al begonnen. Stond op feestje en hoorde, je buik begint al te groeien he. Inclusief bijbehorende 'aai'. Arghh, ik werd daar bij mijn zoontje ook zo gek van! Vreselijk Irritant!
Hee meiden, Iedereen aan het genieten van het weekend? Ik denk dat ik m gisteren heb voelen schoppen, zo'n mooi gevoel. Helaas vandaag weer niks. Buikje begint hier ook al te groeien, gisteren toch maar een zwangerschapsbroek gekocht. Wel balen dat je nu al aan de pillen moet mamsam! Hopelijk werken ze snel met een lage dosering. Zou iemand mn leeftijd willen aanpassen, ben vandaag 29 geworden! Fijne zondag!
Betje: Gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt! Namen hebben wij ook al zo goed als De Jongensnaam die we tot nu toe hebben en bovenaan het lijstje is: Engels en de Meidennaam: Duits Gister was niet mijn dag heb de toiletpot 3 keer omhelsd en vroeg op bed waar ik toen kleine beeb voor het eerst gevoeld heb en als een acrobaat aan het bewegen was. Wat een geweldig gevoel <3
Betje gefeliciteerd!! Vandaag ff lekker naar de braderie geweest met mijn ouders. Leuk bord voor ze gekocht van 'regels bij opa en oma'. Toen we thuis kwamen kregen ik nog wat leuks voor me kleine meisje! Zo lief! Straks lekker pizza eten met de pizzarette
Gefeliciteerd Betje! Hier ff uitgeteld op de bank. Half uurtje rust voor de wedstrijd begint. Leuke pakjes Mamajadebo
Hier voel ik me echt beroerd... Alleen niet door zwangerschap Mel kwam overstuur thuis, van haar vader. Ze heeft zo vakantie en is dur drie weken bij mij... en dan ziet ze der vader niet. Had ie haar nog wel even heel duidelijk verteld hoor.... dat ie haar een tijd niet zou zien. vervolgens naar bed, weer drama (nog geen uur thuis) moest papa bellen.... nou ben ik niet moeilijk maar kom op zeg!! Ze is er net n uur.. hij houdt er altijd een half uur aan de praat dus ik geef aan dat ze woensdag mag bellen. Zegt ze me dat ze nooit papa mag bellen... laaiend dat ik was, was er ff van weg gelopen. Hij belde zelf altijd iedere woensdag en issie zelf mee gestopt... nu verteld hij haar dat ze nooit belt en dat dat niet mag van mama enz. Voel me zo intens verdrietig.... vind dit zo zielig voor haar...
He bah wat vervelend Miracles! Helemaal dat hij haar dingen verteld die niet kloppen!! Dikke knuffel hopelijk komt je meisje snel weer beetje bij!!
Betje gefeliciteerd!! @Miracles, he bah niet leuk Hopelijk kunnen jij en je kleine meid er morgen nog even goed over praten Hier alles goed! Druk met tentamens laatste loodjes dus ben even wat minder actief maar dat komt wel weer Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken Welterusten alvast allemaal!
He wat een rotstreek van je ex Miracles. Altijd lastig voor kids om op twee plekken op te groeien, maar om het dan op deze manier zo moeilijk te maken. Heeft ie dan niet door dat degene die het meeste last ban deze acties heeft zn dochter is? X
Ow ja, mannetje heeft gisteren besloten een angelsound aan te schaffen....hij wil tussendoor het hartje kunnen horen. Zo lief...hihi
even totaal iets anders; WE ZIJN DOOR NAAR DE KWARTFINALES WHUHUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahaa sorry was nog even euforisch ervan! mooie buikkies voorbij zien komen! strax ook even fotootje maken hihi ow betje nog gefeliciteerd!
Giggle: En wat was het spannend he!!!! Maar we gaan weer door Mooie buikies kwamen er voorbij en wat een leuke pakjes mamajadebo. Miracles: Wat vervelend dat het zo gaat met je ex. Hopelijk is je dochter er vandaag weer wat rustiger onder. Fliertje: Succes met je tentames! Wat doe je voor opleiding? Hier gisterenochtend op verjaardag geweest, kreeg daar ook nog kadootje van m'n tante voor de kleine. "s Middags doop/kraamfeest van een buurmeisje, en daarna de voetbal thuis gekeken. Na de voetbal nog even op internet gekeken of er al een leuke aanbieding is voor de vakantie...en ja hoor vacancesoleil had een wk-actie tussen 18:00-23:00, 50% korting op 11 campings...en daar zat precies de camping bij waar ik heen wil...ik helemaal blij, 26 juli gaan we en komen dan 14 augustus weer thuis. Was ik even blij dat we niet 2 weken terug hadden geboekt...scheelt ons gewoon 900 euro