mooie buikfoto's dames, hier ook al een echte 'zwanger' buik. Ben sinds gister om naar de positie/ jogging kleding. Kan mijn gewone broeken echt niet meer aan. Vind het ook nog wel mooi ook, lijk nu gewoon 5 maand zwanger (zoals bij 1e) dus kan lekker lang genieten van de buik @miracles, sowieso al een moeilijkere situatie voor je dochter en dat vader het dan nog moeilijker maakt kan ik niet bij, sneu voor der hoor! Zoals jij het verteld lijkt hij wel jaloers op jou?! En probeert hij zijn onzekerheid via je dochter kwijt te raken. Heel jammer. Hier was de beeb vrijdag weer goedgekeurd, afspraak proberen te maken voor de 20 wk echo maar dat valt precies midden in onze vakantie:S Ervoor hebben we een kindje van EKH in huis dus echt handig om die mee te nemen is dat niet, erna vind de vk niet zo'n goed idee want als er dan iets ernstigs gezien wordt heb je maar weinig tijd om nog keus te maken. Pfff lastig, nu maar ff kijken of we tijdens vakantie bij de camping in de buurt terecht kunnen...
Hij wil mij dwas zitten maar dat doet ie niet... Hij zit vooral haar dwars. Zoals jij zegt... T is n narcist. Zijn onzekerheid projecteerd hij altijd op anderen omzich zelf goed te voelen
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 19 december ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 23 december - dee-tje | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? - napatalama | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? - cici86 | 28 jaar | 3e kindje |j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje |j|m|? 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♡ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december - lady n | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |j|m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? - prups | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december - lovelymum | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 1 juli Miracles, controle vk Riette89, echo tiniedice, controle vk 2 juli mamafemsie, geslachtsbepaling / pretecho voor grote zus 3 juli Tammie87, controle vk 4 juli Ikke 142, controle gyn + echo 8 juli T84, controle gyn+echo Noid controle vk 11 juli Giggle, controle vk 15 juli Maaiike, intake gyneacoloog 16 juli RoIn, controle verloskundige, geslachtsbepalingsecho elyc, controle vk 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo 21 juli Mama JaDeBo, controle vk 23 juli Tvt, controle vk Niki2014, controle vk 25 juli elyc, 20 weken echo 28 juli Mama JaDeBo, 20 weken echo Sznne, vk controle 30 juli Tammie87, 20 weken echo 31 juli Cizmo, 20 weken echo Tammie87, controle vk 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo elyc, 20 weken echo Giggle, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo 8 augustus Cizmo, controle vk 13 augustus mamsam, 20 weken echo ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 roro84 bloempje83 sparky muis87 binby cicey
En op haar leeftijd snapt ze daar natuurlijk helemaal niks van, als hij eens wist wat dit gedrag van hem voor haar verdere toekomst kan betekenen.. maar dat zal vast een hele klus zijn hem dat duidelijk te krijgen.. je wil als vader toch ook zoveel mogelijk een goed voorbeeld zijn.. maar zijn ego gaat voor lijkt. Ik kan me om dit soort dingen heel pissig maken, sommige mensen pff.
ik ben net weer geweest voor mn bloeddruk. 113/72 prachtig dus! houden zo hoop ik.... @sznne in welke buurt zoek je een camping?? we kamperen al een paar jaar in nl @miracles blegh... zulke kerels echt je zou ze toch eens grrrrrr
Idd mooi zo houden mamsam Sznne dat moet toch wel lukken een echo ergens in de buurt. Echobureaus er genoeg zou ik denken. Succes met zoeken Miracles hoe was het vanochtend met Nel? Hier net wakker van een schaamteloos middagdutje.
Mel gaat prima vandaag, heeft meer last van t vroege opstaan dan van gister. T is belachelijk hoe die man t doet. Maar elke keer als je m aanspreekt dan weet hij t zo te draaien dat t allemaal aan mij ligt. T is zo twisted! Vroeger twijffelde ik echt over mezelf.... Nu niet maar ga t ook niet opzoeken meer. K weet beter. Fijn mamsam!! Ik morgen! Ben beniieuwd! Wil nu al niet op de weegschaal! Hahaha!
De camping heb ik een half jaar geleden al geregeld ik zoek nu een echo bureau die 20wk echo's mag doen tussen ommen en hellendoorn ergens in de buurt. Is ook nog best een klus.
Hey meiden, heb vandaag regelmatig hele pijnlijke steken in mijn onderbuik precies in het midden. Iemand een idee wat dit kan zijn? Maak me zorgen.
oooh ik dacht andersom op zoek naar een camping bij jou in de buurt. wij hadden ook snel geboekt hoor hihih. vorig jaar al. @maaike, ik denk het oprekken van je baarmoeder hoor.
Maaike, niet te zeer zorgen maken meid. Alles moet een ander plekje krijgen en je baarmoeder groeit. Dat kan soms ff behoorlijk pijnlijk zijn. X
Mooie echo riette, ik heb straks ook weer controle maar helaas geen echo denk ik hihi. Ben wel benieuwd naar hoe m'n zoontje zich houdt, of ie het interessant vind allemaal of dat ie liever druk is met speelgoed. Hij is bijna 3.5 jaar dus snapt wel dat er iets gaande is natuurlijk hihi
Szanne: Moet lukken toch een echo bureau vinden daar in de buurt, misschien daar anders vk bellen welke hun aanraden? Nathenhuug: Meestal mogen ze helpen met het luisteren naar de baby, drukken op het knopje...was dat bij mij interessanter dan het horen van het hartje voor mijn dochter van 3 Hoe is het trouwens tussen jou en je man? (jou man twijfelde toch over jullie of heb ik nou de verkeerde?) Hier net in het ziekenhuis geweest voor mijn oudste dochter, omdat ze vorige maand in het ziekenhuis had gelegen en steeds ziek was. Maar afgelopen maand ging het gelukkig goed met haar, dus hoeven niet meer terug te komen. Haar zo naar school brengen en dan wat in huis doen Om 16:00 weer aan het werk na een week vrij te hebben gehad. Nog 3,5 week dan lekker vakantie.