16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief dat je het vraagt Elyc! Het is nog niet helemaal als vanouds maar we komen er wel samen :)
    Zijn nog wel wat probleempjes maar die heeft iedereen :)

Laat jullie straks wel weten hoe zonemans het vond hihi :D

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Vanmorgen na de echo met mijn moeder kleertjes geshopt en van haar gekregen. <3
    Ohjee wat is dat moeilijk om een beetje leuke neutral kleertjes te vinden. :) :D

3. Nou, volgens mn kleine bink heb ik een zwarte baby in mn buik die met een treintje speelt (hartje hihi) hahahah
    We kwamen niet meer bij :D :D :D
    Alles zag er goed uit, alleen geen mooie foto kunnen krijgen omdat hij/zij er niet goed voor lag.
    Ze had nog geprobeerd om te kijken naar het geslacht, maar enige wat ze goed op beeld kreeg was een beentje hihi.
    Volgende keer (30 Juli) gaat ze weer kijken of ze kan zien wat het is, en anders 2 dagen later herkansing op de 20 weken echo :D
    Mijn avond kan dus niet meer stuk!
    Wel lekker vroeg naar boven, tv kijken op bed en ondertussen was opvouwen.

Fijne avond dames!

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier net even hartje geluisterd. Uurtje geleden kon mannetje m niet vinden, maar net voelde ik gerommel, dus ff op die plek geluisterd..en ha hoor netjes 149 slagen per minuut. Weer ff helemaal happy!

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    ahhh leuk al die echo's!! Ik wil ook!! haha nog 4 weekjes geduld :D

mijn buikje begint ook te bollen, zal van de week ook eens een foto maken.

Elyc gelukkig gaat het weer goed dan met je dochtertje.

Riette leuk hoor, lekker geshopt dus.

6. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Narhenhuug: Fijn dat het beter gaat, en inderdaad overal is weleens wat, sommige dingen hebben ook gewoon even de tijd nodig:)

En wat leuk dat je nog een echo kreeg, haha je zoontje heeft er een mooi beeld bij:D

Ikke: Kan jij helemaal aflezen hoeveel slagen per minuut, wat een luxe:)

Tammie: Begint dan helemaal echt te worden he met zo'n bol buikie

7. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Leuke uitspraak van je zoontje ;)

Ikke altijd fijn het hartje weer te horen!

Hier gaat t wel. Druk aan t opruimen... Nesteldrang whahah nu al! Verder laatste schooldaagjes van mijn kanjers aangebroken... Morgen laatste dagje voor zomervakantie!

De misselijkheid lijkt wat af te nemen, heeft zijn momenten... Avond eten gaat niet van harte maar ja, ook af en toe ineens wat meer energie om vervolgens in te storten kwa energie.
    Buikje groeit goed en gister reageerde kleintje op mijn hand, zo bijzonder (al kan t toeval zijn) hihi! Voel haar regelmatig dus dat is fijn.

8. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Echt wel. Was ff zoeken en eerste keer was het alleen heel vaag, maar toen ik uurtje later nog een keer luisterden, omdat ik het toch wel ff goed wilde horen, klonk het duidelijk en krachtig.

Vandaag alweer 16 weekjes. Wat gaat het hard he. Toch begint weer langzaam wat spanning op te bouwen. Vrijdag weer controle en dan moet blijken of ik een bandje om de baarmoeder krijg. Hoop het eigenlijk niet, maar alles voor het goede doel.....

Nog dames die vandaag controles of echo's hebben?

9. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    hey meiden, wat een mooie fotoos weer! fijn dat t met iedereen zo goed gaat!
    hier kapot van een dagje efteling gister! superleuk gehad, kleine meisje intens genoten maar zelf echt bekaf nu hahaha.
    nog even dagje nixen, morgen weer werken!

10. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Heey meiden!!!

Natenhuug hahaha.. geweldig!!!

Verder blij om te horen dat het met iedereen wel goed gaat ;) ondanks de ongemakjes...

Ik had gister ook controle, t groeit allemaal goed, gewicht was schrikken ;) Met kleren aan dusssss... bah! Hartje was prima... over anderhalve week dan weten we het!!!!
    Leuk leuk leuk :)
    Ja moest wat meer me rust gaan pakken van mevrouw... maar heb nou eenmaal weinig tijd.. en volgende week vakantie ;)

11. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ikke!! Ja we zijn samen alweer 16 weken! Heeuy! Nu gaat hebt best snel vind ik! Vandaag heb ik controle en zal dan ook wel de bloeduitslagen krijgen...

Wat bedoel je met een bandje om je baarmoeder? Ik heb wat gemist denk ik...

Ben wel al erg bezig om het huis in orde te krijgen! Maandag al nieuwe bankstellen opgehaald en de oude weg gedaan. Vandaag dagje vrij dus boven maar eens aan de slag met opruimen alvast!

Zaterdag krijgen we het geslacht te horen al denk ik bijna zeker te weten dat het een meisje is, al is dat alleen een gevoel... Hihi maar daarna ga ik helemaal los qua shoppen!! Het vakantie geld moet toch ergens aan op??

12. Mama2b1

Mama2b1 Lid

16 apr 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. al iemand zich aangemeld voor een puf cursus? Ik zit aan yoga of zoiets te denken...

13. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hier ook 16 weken... Gaat zo snel ineens!!

Spannend ikke!!

Hier ook in huis bezig... Genoeg te doen hihi... Al heb ik soms de energie ff niet en probeer ik ook zo weinig mogelijk te doen... Maar als die energie er is doe ik al snel teveel.

Leuk hoor shoppen op kleur! Hihi. K moet alles nog uitzoeken heb al best veel gekregen maar niet alles is mijn smaak... En natuurlijk wil ik ook graag wat leuke dingetjes shoppen voor mijn babygirl.

K had trouwens ook een heel sterk voorgevoel dat het een meisje was.

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden, even weinig meegekletst de afgelopen dagen..
    Met mijn paard gaat het gelukkig weer wat beter, al is hij er nog niet. Vanmiddag hopelijk laatste infuus...
    Verder is gister mijn tante plots overleden, dus waarschijnlijk volgende week ergens naar Engeland voor de begrafenis.. Wel een heftige tijd zo.. :(

Hoe is het hier verder met iedereen? Ik lees goeie verhalen over echo's en de geslachten, leuk hoor!
    Ik heb dinsdag weer een controle, ben benieuwd of ze het dan kan zien, zo niet, plan ik denk nog ff snel een geslachtsbepaling in voor de 20 wkn echo, haha!!

15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gecondoleerd T84, inderdaad hectisch zo voor je.
    Hier ook nog veel te doen in huis, hele zolder moet leeg. Maar alles op het gemak haha.

16. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    He bah T84, gecondoleerd.

Nood, nesteldrang begint te komen? Hihi...hier is mn mannetje gisteren begonnen. Kamertje dat babykamer wordt langzaam leeg ruimen. Kast is al ingekort. Maaruh...de bovenverdieping lijkt wel ontploft. Straks maar weer ff verder. Hihi

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd T.. hopelijk kun je hierna toch wat meer op je zwangerschap focussen..

Vandaag 15 weken. Wat gaat het snel (en toch ook niet! :D)
    Ik kan niet wachten tot de 16e, dan de geslachtsbepalingsecho. Ik heb steeds het idee dat het een meisje is, dit is gebasseerd op niets en het maakt me ook echt niet uit maar is gewoon een gevoel. Vroeger dacht ik altijd dat als ik een kind zou krijgen het vast een jongetje zou zijn.. en nu voelt het anders. Ben benieuwd! :D

18. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hier mijn oma gister overleden... Dus ben er ff weinig

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595