16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Dank jullie... in me vakantie naar de begravenis.. :(

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    gecondoleerd dames. Sterkte!

Hier alles goed. Echt enorm veel gekocht voor de baby. Ik wist net op tijd het geslacht voor de sale. Tja als je dan in een winkel komt met alles voor 50% van allemaal leuke merken (feetje, babyface, gymp baby etc.) dan wordt het kopen! Heb voor ruim 400 Euro kleertjes uitgezocht en gelukkig 'maar' 200 betaald. Ik schaamde me dood bij de kassa, zo'n stapel. Maar hej, een meid heeft wel een goede garderobe nodig hè?

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dag dames!
    Gecondoleerd! ;(

Hier druk druk. Heb al vrij grote buik hihi. 11e weten we wie het word.
    Morgen met dochter naar zh voor haar eczeem en maandag naar mesoloog voor hetzelfde plus slaapproblemen.
    Hoop dat we uitkomen tenminste met iemand.

Lekker weer hier elke dag buiten met dochter op speeltuin.
    Deze week mijn laatste tennisles geweest... Zit op wedstrijd tennis dus is vrij heftige les al paar weken erna lage rugpijn maar tijdens les gewoon knallen hihi. Maar mocht van trainer niet meer meedoen na 16wk (volgende week vakantie helaas). Vorige keer ging ik tot 20 weken ging makkelijker ook niet zo n grote buik had ik als nu.

Yoga/pufcursus: ik had vorige keer van cb florance 30 euro of zo teorie en puf. Die gymnastiej stelde niets voor maar theorir was fijn ook het kletsen wekelijks met meisjes en na de bevalling ging het nog even door 4 lessen. Dus wel leuk!
    Deze keer ga ik niet.

Kleren: leuk voor meisje vind ik altijd zo veel te kopen valt! Hier overvolle kast ze draagt alles maar 1-2x keren en veel helemaal niet.
    Gymp, z8, le chic, imps elfs, trumble dry, petit bateau .. Mooie merken.. Koop mij altijd suf in uitverkoop hihi.
    Helaas nog week wachten wie het word hopen voor meisje ivm te veel mooie kleren wat ik lastig zal vinden verkopen..
    Jongensnaam denken we al lang maar komen niet uit..
    Voorgevoel zegt mij meisje, mijn man denkt dat het een jongetje is..spannend!

4. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd:(

Cizmo: Haha jou kleine meid zal niet te kort kleren hebben:) Heerlijk die sale he

Piccolino: Nou als ik het zo hoor heb jij ook al genoeg mooie kleren voor als het een meisje is:)

Heerlijk vandaag het laatste dagje school, vindt het zo lekker dat we de aankomende weken gewoon dat gehaast in de ochtend niet hebben. Y kijkt er ook erg naar uit, loopt al 2 weken af te tellen. Vindt ze al dat gefeest de laatste dagen op school ook leuk natuurlijk. Zometeen pannenkoeken bakken en naar school brengen. Vanmiddag denk ik even bij schoonouders langs, zijn woensdag thuis gekomen van vakantie.

Hier nog mensen die op vakantie gaan de aankomende tijd?

5. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Voor meisjes is het idd veel leuker shoppen maar ook veel moeilijker om je in te houden whahah!! Heb al zoveel gekregen maar wil ook shoppen whaha!!

Hier is de vakantie gistermiddag al begonnen, heerlijke rustig beginnen op de vrijdagochtend!
    Vanmiddag ff met zl naar het ziekenhuis voor echo van zijn nieren/blaas etc.

Hier niet echte vakantieplannen, hebben nog wel dierentuinkaartjes liggen voor Artis, Blijdorp en zodiak zoo's dus wel leuke dingen doen iig! Miss nog weekendje of midweekje camping ofzo.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Vakantie jaaaa!!
    We gaan 10 dagen in augustus naar Moskou. Vakantie is iets anders hihi maar dat is ook leuk. Mijn zusje gaat trouwen dus moeten erbij zijn.
    En in september 10 dagen echte all in vakantie turkije. Hadden al geboekt voordat ik wist zwanger te zijn.. Dus moeten gaan.
    Maar is echt heerlijk niets doen!

Hoop vliegen zal meevallen.. Moskou 3.5 uur valt mee denk ik is ook KLm waardoor je meer ruimte en service hebt. Maar daarna met auto naar huis vanuit vliegveld kan echt uren dure ivm files.
    Turkije is ook 4 uur plus transfer 1.5 geen pretje ook mede kleinere stoelen, drukte en geen service ;)
    Met meisje die nooit op schot zit.. Zal vast een hel worden maar goed het moet dus even nadenken pas als we erin zitten ;)

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    lekker hoor vakanties in het vooruitzicht!

Wij zijn natuurlijk nog geen 2 weken terug maar als ik me nog goed voel wil ik in september nog wel een weekje gaan. Misschien naar Mallorca ofzo. Niet te ver vliegen, maar wel beter weer dan hier. even afwachten. Manlief is d dinsdag bij zijn nieuwe baan met proeftijd van 2 maanden begonnen dus eerder vakantie is geen optie.

8. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij hebben nog niks gepland, denk laatste week augustus weekje Zeeland.. Vriend heeft pas laat vakantie..

9. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Wij gaan morgen naar drenthe, vlak bij Hoogeveen.
    Huisje voor n week.

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    gecondoleerd dames!
    kwam even loeren en lees geen leuke berichten!
    jeetje wat hebben jullie al veel gekocht...ik nog helemaal niks hahaha! achja vind t voorlopig ook nog niet zo nodig en ook nog steeds te eng...
    vannacht wakker geworde met harde buik en 3 kwartier mega buikpijn gehad:( gelukkig rest van de dag alleen beetje zeurende pijn maar niks zorgwekkends alleen heel vervelend!
    hier over 3 weekjes lekker vakantie! niks geboekt, ga ervanuit dat t hier supermooi weer is dan;)

11. tvt

tvt Niet meer actief

Gecondoleerd..

Wat leuk al zoveel spulletjes gekocht, wij hebben wel wat leuke kleine dingetjes gekocht, maar ook vooral heel veel gekregen toen we t nieuws verteld hadden.

Hier gelukkig bijna niet meer misselijk en wat meer energie:) Bij mij komt nu ook steeds meer een buikje ja...

Nog 2 weken werken, dan ook heerlijk 6 weken vakantie. Wij gaan een weekje naar Duitsland.

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb ook nog niks gekocht. Heb van mijn zoontje nog heleboel, dus als het een jongetje wordt hoef ik maar een paar dingen te kopen.

Kleine man heeft buikvirus, eet slecht en slaapt veel. Heeft mij en mijn vriend aangestoken, vandaag dus alle drie ziek. Bah. Lig al in bed, hopelijk geen wc meer voor ons vannacht...

13. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Giggle je bent niet de enige doe nog niets gekocht heeft hoor. Hier ook bijna niets. Komt nog wel. Wil eerst weten wat we krijgen

Miracles fijne vakantie. Hoop dat je een beetje kan bijtanken.

Noid beterschap voor jullie allemaal dan.

Hier cervixmeting was prima, dus geen bandje nodig. Frummel doet het goed en ligt netjes op schema. 29 juli SEO en 11aug weer controle in het ziekenhuis.

14. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog helemaal niks gekocht. Eerst maar de geslachten weten :)
    Vandaag eindelijk kraamzorg geregeld.

15. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Dat bedoel ik. Hihi...hier weer klaar wakker op de meest achterlijke tijd!!! Ok wil nog slapen!!! Moet er over 2u al uit.......enne zie dan zondagavond mn bed pas weer....hoezo ff zwaar weekend voor de deur.....

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Nee helaas!!
    Naja k ga vandaag op vakantie, gister bruiloft gehad!
    En een vriend vraagt hoe t met me oma gaat... Reageerde heel droog... Tjah dies dood, k had t ineens niet meer ook! Lachen en huilen tegelijk. T is goed zo... En thats life, we kunnen niet eeuwig blijven, t arme mens was er geestelijk allang niet meer.

Anyway fantastisch dag aan t strand, zo rijden naar Drenthe met de hondjes en Mel.

Maandag Efteling... En ja woensdag een begravenis, ook fijn om iedereen te zien en weten dat het goed is.

15 weken vandaag!! Nog anderhalve week en dan weten we... J/m!!!

17. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Oh ik zie dat ik reageer op een eerdere bericht... Lol!

Hier had ik al aardig wat en heb eigenlijk nog niks gekocht nu.

18. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ikke dat word vast pittig!! Sterkte

Miracles lekker vandaag ff verstand op nul, vast veel plezier voor maandag en sterkte voor woensdag! Knuff

Hier ook nog niet zoveel gekocht, wel veel gekregen... ga na de 20 weken echo ff shoppen met me meisje.

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen een kinderwagen gekocht.
    Was een mooi bod (zgan, prachtige wagen), wilde ik niet laten lopen.

Verder al wel aardig wat gekregen, zo leuk!

Miracles, wat vertel je het mooi van je oma..en zo is het ook, maar je zal ze zo mutsen hè?

20. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niks gekocht, had de wieg gekocht, maar die krijgen we nu van m'n ouders.
    Verder koop ik ook niet veel kleertjes, wij weten niet wat het gaat worden, en heb eigenlijk wel genoeg neutrale kleertjes (ook weer nieuw gekregen). En die meiden hebben het weinig aan gehad, omdat je toch snel dan de echte meidenkleren aan doet.
    Wil wel nog nieuw badje, want die is wel af en misschien nog van die nieuwe doeken/handdoeken. Moet even zien hoe die eruit zien.

Miracles: Toch een prettige vakantie en alvast sterkte voor woensdag.

Ikke: Fijn dat alles goed was. Moest je bij de vorige zwangerschap wel zo'n bandje dat ze dat nu controleren?

Giggle: Wat een onrust in je buik, gelukkig nu weer goed.

Deel Deze Pagina