Ik ken iemand die ook zo hun dochter heeft genoemd.. Ikzelf heb ook de Joolz kinderwagen en moet zeggen toen ik die naam hoorde daar niet aan moest denken, vind het een leuke naam!
Ik vind het ook leuk hoor die naam, maak toch niet uit dat de kinderwagen toevallig ook zo heet. Balen van die rug en heupklachten, misschien is fysio inderdaad wat voor je. Een vriendin van mij heeft ook rugklachten vanaf dat ze 15 weken was, ze is nu 19weken en ze werkt 50 procent. Mama jadebo ik snap wat je bedoelt met je darmen haha en leuk he die kleine vaker voelen, dat heb ik nou ook. Elyc misschien banden? Ik heb vaak een harde buik als ik nodig moet plassen of moeilijk naar de wc kan.
Heeey hier vanuit de efteling, zit ff op t bankie!! Mag toch de achtbaan niet in! Hier eergister me eerste harde buik gehad... Wat beweging betreft valt t me zwaar tegen. Voelde Mel al veel meer en duidelijker. Daardoor maak ik me soms ook wel n beetje zorgen. Maar al leg je je hand strak op me buik... Voel je toch wel bewegingn/verschuiving onder in. Nou eens kijken wat de kleine meid vind van de vogelrok!!! Srry dat t even n echo berichtje is!
Gyn was extra voorzichtig denk ik. Was met inwendige echo...echt 2 tellen kijken, baarmoederhals meten zoals ze ook de kleine meten. Was ruim 4cm dus alles goed. Stelde weinig voor.
Ik zou me niet tegen laten houden omdat je een kinderwagen van dat merk hebt. Hoe ga je het dan uitspreken? Als Joels of Jules? Ik ben sinds ik vrijdag ziek ben geweest nog steeds niet lekker. Veel moe, ene moment voel ik me prima en uur later kan ik helemaal gammel zijn. Vanavond controle bij vk, ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Hoewel ik niets spectaculairs verwacht.
Oke, nou heb het gevraagd, kan geen kwaad kan alleen eventueel iets eerder bevallen zei ze.. Net op controle geweest alles zag er goed uit.. Helaas kon ze niet zien wat het wordt.. dus nog even tot de 20 wkn echo wachten of toch een geslachtsbepaling echo laten doen... hihi...
Ik vind het wel een grappige naam! Fijn dat alles goed was maar jammer dat ze nog niet konden zien wat het wordt! Hopelijk heb je geduld tot de 20 weken echo!
Joolz, ik vind m prachtig! Gewoon doen dus als jullie het een mooie naam vinden. Hier zelf nu 2e dag ziek thuis, dalijk verloskundige bellen om te kijken hoe en wat qua extra controle ofzo. Hoofdpijn is gewoon niet meer te negeren nu en maar constant paracetamol slikken is ook niks. Gelukkig is het wel het perfecte weer om ziek te zijn vandaag haha
hahaha... ja beter met dit weer ziek dan met een zonnige 25graden. Hier ook al twee dagen niet lekker.... onzettende keelpijn en behoorlijk gammel..... te veel te doen en te veel stress momenteel denk ik... erg druk met een reorganisatie...maar komt goed!!! Morgen alweer 17w... joehoe!!!!
Net controle gehad, bloeddruk was inderdaad prima. Urine ook. Alleen mijn ijzer zit op het randje, moet ijzerrijke gaan eten en aanvullen met drankje of tabletten.. Verder is de 20wkn echo gepland op 4 augustus! Das al bijna he
noid, als joels idd! gewoon echt op zn engels! vind t wel heel lief dat al jullie reacties zo positief zijn!!! hihi toch fijn... vrijdag weer controle dus ben benieuwd...vind t weer rete eng...
Ja die 20 weken echo's komen ook nu steeds dichterbij voor ons, opeens lijkt het wel even snel te gaan, hier over 2,5 week al. Giggle: Geen twijfel meer over de naam dus, nu afwachten wat het gaat worden Hier gisteren de baby 3x op een dag gevoeld, dat was eigenlijk voor het eerst, daarvoor steeds 1x in de 3 dagen ofzo. Vandaag overigens ook nog niet gevoeld. Had eigenlijk gedacht nu het de 3de is voel ik het misschien wel eerder, maar zegt dus helemaal niks. Fysio dacht inderdaad ook dat het m'n banden zijn waar ik last van heb in m'n buik. Kon de vk niet bereiken tijdens telefonisch spreekuur, maar tot nu toe geen last van gelukkig.
elyc jawel hoor hihihi want was pas de 1e keer dat we het uüberhaupt over namen hadden en toen kwam deze voorbij en vonden we beide superleuk!!! maar dus de twijfel... maar voor nu weet ik wel dat t een serieuze optie gaat worden! kijken wat t dadelijk definitief wordt hier nog 28 nachiez en dan 20wkn echo!!! voel me net een klein kind dat afteld naar zn verjaardag hahaha. eerst vrijdag maar eens... ben wel heeeeeeeel jaloers dat jullie allemaal al jullie kindjes voelen....voel heel.af en toe wel iets kriebelen maar niet echt iets zeggends. voelde mn dochtertje bij 17+3 en toen ook echt heel bewust benieuwd wanneer nu
Giggle hij of zij zal zich vast snel meer en duidelijker laten voelen! Kan ook door ligging placenta komen dat je wat minder voelt. Ik voel mijn meisje dagelijks meerdere keren. Wordt steeds duidelijker Hihi! Kleine druktemaker. Ze reageert ook op mijn hand, duet zich er tegen aan ! Nog 20 nachtjes tot de 20 weken echo... Gaat echt snel nu! Morgen weer weekje voorbij! Vandaag verder gerommeld in huis, keukenkastjes gedaan (was nodig!) en woonkamer omgezet, haha en dat terwijl ik eigenlijk erg moe en misselijk was. Maar nu wel blij dat ik het gedaan had Hihi! Ligt toch stuk rustiger op de bank als het om je heen weer lekker schoon en fris is Hihi! Nu lekker op de bank.
Jaaaah nadat ik me gister zorgen maakte voel ik vanaf vandaag overduidelijk beweging. Wel op me vakantie adresje bij de doc geweest ivm steken, dacht aan een blaasontsteking. Maar nee, moet nog even ochtend urine inleveren en dan maar zien. Bekken instabiliteit kon t van zijn... en ik hield t al zo lang vol. Morgen begravenis van me oma... Enne Jools/Joolz vind ik een hele leuke!! Hier ook mooie namen klaar liggen... Maare die hou ik nog even voor me. T enige wat ik geheim kan houden.
Ik heb ook al een hele mooie voor mijn prinsesje en ook die blijft geheim Hihi Heel veel sterkte morgen Miracles!!
Hier nog helemaal geen geheim, maar zo wel dan houden we hem ook geheim hoor, net als het geslacht, want die weten we zelf ook niet eerder
Goedemorgen Weer weekje verder, 17 weekjes alweer!! Gaat snel!! Mijn kleine prinses laat zich geregeld duidelijk voelen zo leuk! Merk wel dat het slapen stuk onrustiger gaat, kan ook niet echt lekker liggen... Had voedingskussen gepakt helpt iets Hihi. Verder nog niet echt aangekomen... Vorige keer leek 1 kilo maar was nu alweer 600 Gr. Af... Misselijkheid neemt hier nog niet echt af, helaas nu ook maagzuur...
hier blijft de definitieve naam ook zeker geheim hoor!!! uiteindelijk weten we ook helemaal niet of r Joolz wordt haha aar wilde gewoon weten of t een optoe kon zijn...hier ook meelezers maar die wist ook al van de optieJoolz hihi naar dezelfde vraag gesteld namelijk. maar of t dat ook wordt. ...dat blijft een geheim hihihi ach misschien wordt t wel een jongen