Zo snel al een echo... en daarna volgen er vast al velen. Hier besloten pas met 10 weken een echo aan te vragen. Ik wil geen vroege, puur vanwege eerdere zwangerschappen.
Wat snel als je volgende week al een echo krijgt! Voor ons duurt het nog 15 dagen. Hier behalve enorme moeheid geen last van kwaaltjes. Ik heb wel een heel klein beetje mijn borsten gevoeld, maar nu ook niet meer hoor! En die moeheid komt harder aan omdat we door ons zoontje wel af en toe gebroken nachten hebben en niet kunnen uitslapen. In de middag meeslapen vind ik dan ook heerlijk!
Ik krijg hem ook over een week al... spannend hoor!! Toch wel snel gegaan... was eerst nog 2,5 week en nu nog maar 1 week whaaaa!!
@miracles, is het toen na de echo nog fout gegaan? @Cizmo, hier helaas ook nog gebroken nachten en zoon in al 3.. Erg vervelend en bijslapen is er overdag niet bij door de weeks. Dat wordt nog wat de aankomende tijd. Fijn wel dat jouw zoontje nog slaapt overdag.
Ik moet de afspraak nog maken (uiteraard) zit helemaal aan het begin. Zou hem ook graag rond 7 weken willen.. Dan weet ik of ie op de goede plek zit etc. Spannend meiden!
Yep... 8.4 had ik echo en rond 9 weken alsnog foute boel, precies op 12 weken een curretage gehad... Wat n hel.
Naar is dat he?! Mijn eerste echo was goed rond 7+3 (2 kloppende hartjes maar iets minder ver) ander halve week later bleken ze 2 dagen na die echo gestopt zijn, afgewacht... vervolgens cytotec gebruikt, kreeg veel bloedverlies dus spoedcurettage, helaas nog rest waardoor week later weer moest... wat een drama was dat zeg! Hoop dat echt nooit meer mee hoeven maken!
He bah wat naar van die miskramen na de echo! Het blijft onzeker. Whaha mamajadebo is inderdaad mega snel gegaan! Mijn zoontje slaapt lekker door gelukkig en hij slaapt lekker tussen de middag nog 2 uurtjes ongeveer. Dus ik kan op mn vrije dagen even mee tukken. Sparky jij dus ook al aardig misselijk
Heel naar en ja achteraf heb ik t gemerkt... Hopelijk nooit weer... Maar onzekerheid blijft Fijn hoor die echo's!!! Hoop echt dat alles goed blijft gaan bij jullie allemaal!!
He bah wat naar he die miskramen.. ik heb in totaal 2 miskramen gehad en allebei voordat überhaupt doordrong dat ik zwanger was. Gelukkig maar. Moet er niet aan denken om mee te maken wat jullie hebben meegemaakt. Ik word gebeld door de assistente van de vk. Online aangemeld dit weekend. Hier idd veel misselijk. Vervelend maar ook geruststellend.
Oooh ik bel van de week... Maar wil echt pas rond 10 weken de echo. Tenzij ik het gevoel heb dat het fout is.... Ik gun het niemand.. ik heb het twee keer mee gemaakt en daarna ook een chromosomen onderzoek waar absoluut niks uit kwam.. dus wat dat betreft gewoon echt pech.... Ik heb ook echt een jaar gewacht, maar hield het niet meer uit dus afgelopen maand me nuva er uit en gelijk zwanger. T is hoe vroeg dan ook gewoon heftig.. daarom, we gaan nu gewoon voor de volle 40 weken pakketje 29 december.. Hahaha
Hoi hoi, Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik heb inmiddels 3 testen gedaan, dus begin het een beetje te geloven Volgens de berekening ben ik 17 december uitgerekend. Ik ben 29 jaar en heb al 2 dochters van 5 en de jongste wordt bijna 3. Morgen maar eens vk bellen, kijken wanneer ik voor het eerst mag komen en vooral wanneer de echo...hopelijk rond de 8/9 weken, want heb tussen de meiden in een mk gehad en merk dan nu ook dat ik heel afwachtend ben..eerst maar kijken of alles goed is. Al probeer ik er ook erg van te genieten hoor
Bedankt voor alle felicitaties meiden! Ik kom snel met jullie mee praten.. nu gezellig filmpje kijken met vriendlief
Wow wat schrijven jullie veel!! Heb in snelvaart even gelezen.. Hier vorige maand 2 vage testen van de kruidvat (stond bij allebei heel licht streepje)...3 dagen later werd ik opeens ongi.. Nu daardoor pas 4 dagen na nod getest, nu alle 3 de keren met de action testen en allemaal een hele duidelijke streep, bij de laatste 2 kwam hij meteen tevoorschijn, terwijl hij nog helemaal door moest trekken. Verder niet heel veel klachten, borsten wat gevoelig, soms steken in onderbuik (wat me dan weer onzeker maakt).
Moe ben ik ook elke keer. Word er gek van, loop te geeuwen en wil maar slapen haha. Borsten voel ik ook en misselijlheid komt nu met vlagen. Ook last van constipatie, maar dat kan ook weer door me progesteron tabletten komen.... Laat die kwaaltjes maar komen en blijven hoor, dan heb ik tenminste t gevoel dat deze blijft plakken!!! Ook is me buik al opgezet, maar ook dat kan door me med komen... En of ik aangekomen ben weet ik niet, heb al maanden niet op de weegschaal gestaan haha.
oh meiden wat een nare ervaringen met de miskramen. Dat gun je niemand! Ik duim dat het deze ronde bij iedereen goed gaat en er in december allemaal mooie gezonde baby's geboren worden!
welkom nieuwr ladies!!!!!!.en gefeliciteerd! !! wij hebben met ons.december clubje al.genoeg meegemaakt allemaal dus vind dat we het allemaal verdienen om.dit kindje te houden!!!! dus daar gaan we voor toch meiden?!? hier vandaag lekker naar bos geweest met mannetje en kleine. meisje!.ze vond t super hihihi! heerlijk zo'n dag! oehhhh de 1e echo'a zijn al in aantocht! spannend! weet dat een vroege echo totaaaaaal geen garanties geeft maar ben toch wel heeeeel blij dat ik met 6wkn mag komen! gewoon even voor t gevoel van dan! mocht t goed zitten weet ii dat ik toch totaal niet kan genieten van deze zwangerschap... heb bij mn dochter 9mnd een angstig gevoel gehad en van controle naar controle geleefd. ..door de MA daarvoor en omdat ik ook bij mn dochtertje nika niks niks voelde..dus klachtten zeggen niks maar.toch! nu weer 2 mk gehad dus de angst is alleen maar.groter dan natuurlijk! wij wilde altijd heeeeeel.erg graag 3 kindjes (en ik eig 4 maar mannetje niet).maar hebben gezegt als t nu goed zit en dit kindje mag komen.is het klaar!! we gaan het niet mee doen.... dus hoop.dat MOCHT t.goed zijn ik ergens toch een heeeeeel klein beetje kan genieten, maar ben dr bang voor eig.