16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Veel plezier vandaag Maaike!

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Spannend Maaike! Veel succes en plezier ;)

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Veel plezier Maaike!

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Veel plezier Maaike! :D

Ik heb toch het idee dat ik het ook voel sinds gisteren! Ik heb wel is van die spiertjes die samentrekken (ooglid) maar ik heb dat ook wel is in mijn been of arm.. nu zit het gevoel in mijn onderbuik, een keer of 8 gevoeld nu..
    Zei het tegen mijn collega en die zei direct, ja DAT ja! Dat gevoel had ik ook!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zeker!!

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Roln, wat een grappige omschrijving. Ik heb ook wel regelmatig zo'n trekoog en het lijkt er inderdaad wel op! Dat is zeker weten jouw wondertje!

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    :D
    Dank Cizmo!
    Grappig! Ik zit er nu steeds op te wachten! Of denk dan: ah, doe nog is? Maar zo werkt het natuurlijk niet! :D

8. Mama JaDeBo

Grappige omschrijving! dat is idd het kindje!

Hier schuift ze ook onder mijn hand... Soort duwtjes Hihi! Maar soms ook echt duidelijk een afzetje :) ze is erg bewegelijk ^_^!

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat doet hij/zij bij mij nog niet hoor..
    Maar ik moet er ook echt stil voor zitten, ik denk dat als ik in de auto zit ik het nog niet eens voel, zo licht is het nog! Maar ik vind het bijzonder! :)
    Is voor mij de eerste keer natuurlijk.. ik hoop maar dat het klopt wat ik voel.
    Morgen weer naar de vk voor hartje, en 's avonds en pretecho.
    Als ik 's middags het hartje heb gehoord kan ik met een gerust hart naar de pretecho!

10. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Maaike spannend. Veel plezier!!!

11. Mama JaDeBo

Ja dan is het idd wel anders hoor ;)k weet waar ik op moet letten. Voel haar soms ook tijdens autorijden.
    Vannacht nadat ik eruit geweest was om te plassen was ze ook weer lekker aanwezig Hihi!

K had dat ook voor de pretecho, ging er toch met geruster gevoel heen ;)leuk en spannend! Veel plezier alvast ;)

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dank!
    Vond het eerst wel eng (dacht wel aan picolinna) maar nu ik denk wat te voelen is dat al wat weggezakt!

13. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maaike:Leuk even spieken bij de kleintjes,was niet 1 eiig toch?

Mamajadebo:wauw jij voelt het echt al goed,hier nog niet elke dag,maar soms ook 2/3x op een dag.Maar nooit als ik m'n hand erop leg,echt op momenten als ik er even niet aan denk :) Zijn overigens dan wel heel duidelijk.En dat terwijl het hier toch de 3de is,is het niet veel eerder als de andere keer.Bij de eerste was het vanaf 18 weken,de vorige even eerder,en nu vanaf week 16 ongeveer.
    Het blijft bijzonder.

Roin:Heerlijk gevoel he :)

14. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    hier heeft mijn man het zelfs al een paar keer gevoeld, echt zo leuk!!!

Maar bij hem is het meer geluk hebben... ik voel het een stuk regelmatiger. ene dag meer dan de andere dag.

Heerlijk gevoel is dat!

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hoe is het eigenlijk met je ex Miracles, is het nu rustig?

Ik zie hieronder een banner van kinderstoelen.
    Wil eigenlijk een tripp trapp maar wat zijn die dingen asosiaal duur zeg!
    Wat hebben jullie?

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    t is rustig omdat ik gewoon niet op m reageer... maar ik merk vooral onrust in Mel. Al helemaal als ze net met m gesproken heeft aan de telefoon.

Maar verder is t rustig... tot nu toe.
    Straks is ze daar 3 weken... en dan merk ik t wel.

17. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje meiden!
    @ Elyc, twee eiiig inderdaad.

Ben benieuwd of mijn voorgevoel klopt.

@RoIn, dat met die spiertjes samentrekken herken ik ook!!!!! Is dat de baby????? Ik dacht gewoon spiertjes, ook omdat je het soms wel 6 keer achter elkaar voelt.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, normaal zie ik het als het spiertjes zijn, dan trilt mijn been, of ik zie mijn arm wat samentrekken.
    Nu zie ik het niet op mijn buik (en het zit wat dieper natuurlijk) maar voel het wel.
    Niet zo snel als bij je ooglid, maar wat afzonderlijke 'klopjes' soms, 1x, soms 2-3x achter elkaar en dan is het weer weg. :)

19. Zo, nog 1 dag en dan eindelijk extra controle, weet niemeer waar ik t moet zoeken vd pijn aan m'n bekken.
    Hopelijk ook echo morgen want dan horen we misschien wel wat t geslacht is hihi

Geniet in ieder geval wel al van die heerlijke bewegingen in m'n buik hihi

Al dames die de kinderkamer hebben uitgekozen? Ik wel namelijk hihi, moet m alleen nog halen :p

20. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen weten wij ook hopelijk wat het is :D. Kian kan niet wachten. wil graag een broertje. gister in bed vroeg ik en wat nou als het wel een meisje is zei hij. ach mam als het maar een baby is toch! zo lief... smelt.

hier wilde ze het kamertje deze week al bezorgen..... nou zei doe maar na de 20 weken echo...

wij hebben dit kamertje bestelt.
    Ledikant 60 x 120 - Commode - Hanglegkast Marseille | Basic Babykamers | Baby-Dump

Deel Deze Pagina