Mooie echo weer! En nog een meisje! Gezellig! Hier zijn we een zwembad aan het opzetten voor morgen en eventueel de rest van het weekend. Lekker afkoelen!
Ja inderdaad die eerst en dan na de vakantie tijd even kijken wie er al heel lang niet meer is geweest...het is steeds zo'n lange lijst. Ik wil het wel doen,maar weet niet hoe het moet
Nou ja zeg staat mijn reactie die ik eerder had geplaatst er opeens weer,geen idee hoe dat kan. Super mamajadebo Miracles:worden warme dagen inderdaad,wij gaan morgen naar het zwembad.Weekend moet ik werken,maar gaat vriend met de kids naar het strand denk ik zomaar.Heerlijk genieten dus.
Hoi, Ik wil wel graag blijven. Ik schrijf niet zo veel maar lees wel alles mee. Ik heb komende maandag 20 weken echo bij 19+1 wk maar ik wil niet weten wat het wordt, klinkt alsof ik een van de weinigen ben! Nog meer mensen die het niet willen weten? Groetjes en slaap lekker
Miracles oh haha bedoelde cizmo Hier ook helaas werken,maar niet in uniform. Betje:Wij willen ook niet weten wat het gaat worden.We wisten het bij de andere 2 ook niet.Je bent de eerste denk ik met de 20 weken echo.
Ik denk inderdaad dat je de eerste bent Betje. Ik mag pas met 20+2 voor de 20 weken echo. Nog 2 weken geduld hebben!
hier willen wij t ook niet weten!!!! lees weer dat de meiden nog steeds voor lopen hihihi! leuk hoor al die leuke berichten! en dan nog een mooi bericht van cicey ow wat fijn zeg! alleen maar goed nieuws! hier net lekker vierdaagsefeesten gevierd, gister ook al en morgen nog even met kleine meisje de wandelaars aanmoedigen! altijd weer heerlijke tijd van t jaar vierdaagsefeesten. nu wel al in bedje....beetje vroeg voor mijn doen maar moest vandaag werken. volgende week nog en dan lekker 2weekjes vakantie!!!
Wat leuk dames al die geslachtsbepalingsechos! Muis, is trouwens ook weer zwanger Hier inmiddels 2x na die tijd zwanger geweest en beide miskraam geworden. 4x miskraam achter elkaar. Nu naar fertiliteitscentrum.
Jeetje sparky wat heftig!! Heel veel succes en sterkte bij fertiliteitscentrum!! Hoop dat alles positief mag verlopen en jullie ook een wondertje mogen ontvangen in jullie gezinnetje!
Sparky wat vreselijk rot voor je!! Bah! hopelijk kan het fertiliteitscentrum iets voor je betekeken! Heb je al een pup?
Roin, nee nog geen pup. Bleek een broodfokker te zijn. We wachten nu even om het budget op te krikken en gaan dan naar een rasfokker denk ik. Of toch via asiel een herplaatser. Maar een broodfokker wil ik niet in de hand werken.
jeetje wat veel meisjes zeg... misschien trekt het nog wat bij wel grappig. shopse mamsam, ik hoor zoveel over primark, geloof dat ik er ook een keer heen moet.. dagje voor uittrekken dan, want t zit voor ons niet om de hoek. Succes sparky! Na regen komt zonneschijn!
Jeetje Sparky! Hopelijk snel duidelijkheid en een plakker Voor jullie! Wat is het warm he, vorig jaar was ik hoogzwanger in de zomer en kon ik het goed hebben, nu een stuk minder. Heb geen energie, zweet me achterover en plak daardoor aan alle kanten. Kleine man dadelijk als hij uit bed komt in het zwembad, mama met haar voeten in een bak water relaxen in de loungeset...
Sparky sterkte meid! Wat heftig voor jullie. Ik hoop dat je gauw goed nieuws hebt meid. Hier druk aan t werk, maar begin t zwaar te krijgen
Heb een aantal pagina's teruggelezen en zie inderdaad dat er meer meisjes verwacht worden, gezellig hoor! Ik heb zelf al twee meiden en vind het echt een feest. Ik heb vandaag een echo gehad en wij verwachten een jongen. Oudste dochter had liever nog een zusje gehad.