Grrrrr nou primark viel tegen. ... toen ik net zwanger was van alles gezien. Maar wilde echt op kleur kopen. .. nu alleen drie hydrofielen en wel een heel stoer rompertje gekocht. Wel voor het behang geslaagd whiiiiii
Jammer!! Soms valt het idd tegen en soms alleen maar leuke dingen! Fijn dat behang gelukt is voor je kleine mannetje!
Mja geeft verder ook niet we hebben nog ffies. Wel vandaag weer voor het eerst mn broek open en buikband dr overheen. Dacht dat ik nog knoopsgaten elastiek had maar dat was een grapje. Ach door de band zakt mn broek ook niet af whahaha
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |m?| 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 17 juli Miracles, geslachtsbepalings echo Tiniedice, extra controle vk 21 juli Mama JaDeBo, controle vk Mammievan5 controle Vk 23 juli Tvt, controle vk Niki2014, controle vk 24 juli Niki2014, Geslachtsbepaling 25 juli elyc, 20 weken echo mamsam, vk controle 28 juli Mama JaDeBo, 20 weken echo Sznne, vk controle 30 juli Tammie87, 20 weken echo 31 juli Cizmo, 20 weken echo Tammie87, controle vk 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo Tiniedice, controle vk + echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo Noid, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo elyc, 20 weken echo Giggle, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo 7 augustus Niki2014, Guo 19 wkn 8 augustus Cizmo, controle vk Tiniedice, 20 weken echo 11 augustus Nathenhuug controle vk 13 augustus mamsam, 20 weken echo 14 augustus Maaiike, 20 weken echo 19 augustus Maaiike, afspraak verloskundige ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Pfff wat een warmte! Komen jullie ook al zo moeilijk vooruit? Ben blij dat ik niet in de zomer op springen sta! De laatste tijd ben ik wat minder aanwezig geweest. De misselijkheid is gelukkig nu weer wat aan het afnemen, maar nog wel aanwezig. Sinds 2 weken heb ik nu veel last van bekkenpijn en loop nu bij bekkenfysio. Hoop dat het beter gaat worden
Mijn zusje is over 2 weken uitgerekend. Nou dat is ook niets nee. Aan de andere kant is het ook fijn om met verlof te zijn met deze hitte.
♥♥♥bevallingslijst ♥♥♥ 12 december ♥ - mamafemsie | 32 jaar | 2e kindje |j|m|? 14 december ♥ - betje| 28 jaar | 1e kindje |j|m|? 16 december ♥ - mamajudith | 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - tammie87 | 27 jaar | 2e kindje | j|m? ♥ - cizmo | 29 jaar | 2e kindje |m| ♥ - elyc | 29 jaar | 3e kindje |j|m|? 17 december ♥ - mamajadebo | 28 jaar | 4e kindje |m| ♥ - taraatje | 32 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ - mama2b1 | 31 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - ikke142 | 32 jaar | 1e kindje |j|m|? 20 december ♥ - giggle | 29 jaar | 2e kindje |j|m|?' ♥ - daan2002| 29 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - noid | 27 jaar | 2e kindje |j|m|? 21 december ♥ - nathenhuug | 26 jaar | 2e kindje |m?| 22 december ♥ - t84 | 30 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Mammievan5 | 29 jaar | 7e kindje | j|m|? 25 december ♥ - RoIn | 35 jaar | 1e kindje m ♥ - mamsam | 33 jaar | 2e kindje j 26 december ♥ - knutseltante | 24 jaar | 1e kindje | j|m|? ♥ - Mommy80 | 33 jaar | 1e kindje |j|m|? 27 december ♥ - miracles | 29 jaar | 2e kindje |m|? 29 december ♥ - tvt | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥ - sznne| 28 jaar | 2e kindje | ? ♥ - noushka | 25 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - mbnn | 23 jaar | 1e kindje |j|m|? ♥♥ - maaiike | 24 jaar | 1e + 2e kindje |j|m|? 30 december ♥ - fliertje| 26 jaar | 2e kindje |j|m|? ♥ - Riette89 | 24 jaar | 1e kindje |j|m|? 31 december ♥ - niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |j|m|? 1 januari ♥ - tiniedice | 35 jaar | 3e kindje |j|m|? ♥ afsprakenlijst ♥ 21 juli Mama JaDeBo, controle vk Mammievan5 controle Vk 23 juli Tvt, controle vk Niki2014, controle vk 24 juli Niki2014, Geslachtsbepaling 25 juli elyc, 20 weken echo mamsam, vk controle 28 juli Mama JaDeBo, 20 weken echo Sznne, vk controle 30 juli Tammie87, 20 weken echo 31 juli Cizmo, 20 weken echo Tammie87, controle vk 1 augustus Nathenhuug, 20 weken echo Tiniedice, controle vk + echo 4 augustus Miracles, 20 weken echo Noid, 20 weken echo 5 augustus RoIn, 20 weken echo elyc, 20 weken echo Giggle, 20 weken echo 6 augustus Mommy80, 20 weken echo 7 augustus Niki2014, Guo 19 wkn 8 augustus Cizmo, controle vk Tiniedice, 20 weken echo 11 augustus Nathenhuug controle vk 13 augustus mamsam, 20 weken echo 14 augustus Maaiike, 20 weken echo 19 augustus Maaiike, afspraak verloskundige ƸӜƷ vlindertjes ƸӜƷ sita90 - roro84 - bloempje83 - sparky - muis87 - binby - cicey - piccolina
Het is idd erg warm... hier binnen momenteel 29 graden zweet loopt over me gezicht terwijl ik gewoon ff op laptop zit en dus eigenlijk niks doe... blegh! Cizmo wat zal ze het zwaar hebben nu! K zou niet graag op punt van bevallen staan met die hitte, blegh!
Vorig jaar was ik 5 juli uitgerekend en 14 juli bevallen. Toen was het ook zooooo warm. Maar had nergens last van, vond het heerlijk Toen.
jeetje 29graden is wel heel wat, trekt het zo snel naar binnen bij jullie? Ik ben heel blij dat het hier niet zo hoog oploopt, zou dan ook vast de druppels van mijn voorhoofd moeten vegen. Heb nu ook wel het idee dat ik meer last heb van de warmte als anders..:s Moet nu ook echt heel rustig aan doen en echt binnen zitten ipv in de tuin. Vind nu ook dat ik veel minder lekker vooruit kom op de fiets.. en ik doe daar eigenlijk alles mee dus baal daar erg van! Vorige zw kon ik tot 36 weken prima fietsen+ werkte bij de post tot 6maanden. Hebben jullie daar nu bij een 2e/meer kindjes ook sneller moeite mee??
Ja helaas werkt hele dag zon en op 4 hoog met plat dak ook niet erg mee... Heb alles open staan maar blijft Zo heet! En met renovatie is alles beter geïsoleerd gemaakt wat in de winter super zou zijn maar nu bah!! Dochter slaapt nog niet, middelste is logeren en jongste werd net ook helemaal bezweet wakker en zocht zijn speen. Arm ventje! Heb hem maar flesje drinken in bed gegeven... Zo warm niet normaal meer
kom net binnen plakken hihih. zijn bij mn mams blijven eten en na het eten met mams naar de baby-dump en prenatal geweest. ze had gezegd dat we alle benodigdheden voor het bedje van mijn ouders mochten kopen whiiiii. twee hele mooie gebreide dekentjes voor het ledikant uitgekozen, een grijze en een licht blauwe. ik had nog meer leuke dingen bij baby dump op internet gezien... helaas hadden ze dat niet in de winkel. prenatal viel helemaal tegen... terug bij mn mams gekomen zei ze joh bestel maar wat je nog wilde hebben hoor dus er kwam nog bij: licht blauw hemeltje. 3 lakentjes, een waskussenhoes in dezelfde stijl als de dekentjes in het grijs, ze hadden hem niet in het licht blauw... beetje vreemd maar goed hihihih mocht de pret niet drukken. toen mn nichtje bevallen was hadden ze bij de baby dump ook allemaal leuke hydrofielen.... in de winkel hadden ze nu niks... dus ik liet ze aan mn mams zien. oh zei ze bestel ook maar krijg je die van mn tante hihih. (tante ligt heel slecht maar mn mams had opdracht gekregen om wel nog iets voor kleintje te regelen, zo lief) dus uit haar naam nog een pak hydrofielen luiers, een setje spuugdoekjes, een setje washandjes en een waskussen gekocht.... oftewel kamertje is bijna klaar hihihihi. mn nichtje had ook nog een hele zak met kleertjes aan mn mams mee gegeven. verschillende maatjes maar sokjes voor een weeshuis hahahah. en bijna een heel pak luiers maatje 1 hihihi. kreeg ook dr kolf en mn kruiken terug. gaat hard ineens... nu echt naar bed morgen om 6 uur beginnen pfff als ik er nu al aan denk....
Mams je bent flink verwend zeg! Hier is het in de woonkamer 27 graden en in de slaapkamer van mijn zoontje 30. Komt inderdaad door goede isolatie en ligging op zuid-westen. Ach ja, krijgen we ook geen klap in ons gezicht als we naar buiten gaan! Vandaag boodschappen doen en weer de hele dag in het zwembad in de tuin hangen. Dit is geen weer voor huishoudelijke klussen.
Mamsam super lief zeg!! Lekker verwend Cizmo tis idd geen weer om hh te doen... doe dat ook niks vandaag... Net ff snel gezogen en vuilniszak weggebracht en voor de rest doen we niks... t was hier vanochtend al 28 graden... heb deuren wagenwijd open nu is het 27 met een heerlijk briesje door het huis. Morgen eventjes kijken naar ons nieuwe aanwinst... Luna 4 weekjes oud... dus gaan haar rond 17/8 ophalen maar gaan elke week ff kijken
Wat een scheetje! Ik zou alleen niet moeten denken aan de verantwoordelijkheid voor een pup tijdens mijn zwangerschap en kraamtijd. Maar dat heb ik eigenlijk sowieso met honden, het is best druk met uitlaten enzo natuurlijk. Knap hoor dat jij er wel aan begint!
Voor de bevalling en kraamtijd is het al geregeld, dan gaat ze min. 2 weekjes naar mijn ouders, die nemen haar zusje ! Daarna lukt het wel moet er toch ook uit om de kinderen naar school te brengen dus kan ze meteen mee rondje uit ! Mocht het niet gaan kan ze altijd even naar mijn ouders, dus komt vast goed