Manajadebo:wat sneu voor hem,mijn dochter heeft het ook keer gehad op jongen leeftijd.Kreeg je van huisarts niet zo'n plakding mee wat er speciaal voor is? Hier ook niet zo'n lekker nachtje gehad,maar wel een bezig dagje.Eerst werken van 7 tot 14:00.Daarna thuis begonnen met keuken uitsoppen,was strijken,ophangen,stofzuigen.Meiden nu naar bed,en dan even niks meer.
Nee helaas... een potje en moest er maar achteraan lopen... uhm ja! Alsof dat lukt! Dus zelf maar een lekvrij zakje eromheen geplakt. Hopelijk plast hij snel dat kan ik t morgenochtend ff snel langs lab brengen.
mama jadebo wat slecht dat je geen plaszakje gekregen hebt!!!! echt niet normaal! hier mijn meisje in dec.ook.blaasontsteking gehad zo zielig...zelfs kathetertje gehad int zkh bij ons werkte het door dr met dr blote voetjes op de badkamervloer te laten lopen... hopelijk werkt t snel!
Ja vind ook beetje raar... Helaas nog geen plasje 3 kwartier geleden... Dus hopelijk met een uurtje wel anders haal k t zakje weg en ben ik morgen ha wel op... Hij slaapt nu iig en heeft ab binnen (mocht pas beginnen na t plasje opgevangen te hebben, maar ja als ie niet plast...)
Ach beterschap met je mannetje mamajadebo. Hier vandaag op kraamvisite geweest bij vrienden. Wat zijn die pasgeboren ukkies klein!! Ik vergeet elke keer weer hoe klein zo'n pasgeboren baby'tje is . Zoo schattig! Ben nu zo benieuwd hoe onze meid eruit gaat zien. Nog ff geduld..
Net wel plasje maar toch niet in t zakje.. Morgen maar ha bellen en dan moeten ze maar zakje geven of andere oplossing bedenken! Hij ligt nu heerlijk te slapen, merkte nauwelijks dat ik zijn luier deed. Nu ook maar naar bed, morgenochtend vk controle...
Beterschap Mamajadebo met de kleine man Hier de halve nacht wakker gelegen door het onweer, en de kleine was ook wakker en lekker actief in me buik
Helaas geen plasje in t zakje... Maar mini plas in de luier terwijl die normaal vol zit 's ochtends. Ha nog even gebeld, ze hadden idd zakje moeten meegeven. Nu had het geen zin meer om op te vangen. Ze kon er ook niks van terug vinden in computer. Dus nu ab kuur afmaken en hem zoveel mogelijk drinken of iig vocht geven in welke vorm dan ook. Dan 2 dgn na kuur urine inleveren om te kijken of het schoon is. Net bij vk weer goed gekeurd! Ze groeit goed en hartje klonk weer prachtig! Over weekje de echo spannend hoor! En dan 18/8 weer naar vk
Mamajadebo: Wel fijn dat je al antibiotica had meegekregen, hopelijk doet het plassen snel minder pijn. Morgen alweer 19 weken, wat gaat het opeens snel. Vrijdag hebben wij de 20 weken echo.
Arme kerel mamajadebo, hopelijk doet het kuurtje snel zijn werk zodat plassen geen pijn meer doet! Heb me per vandaag ziek gemeld op het werk, heel het weekend amper geslapen van de pijn en dat terwijl ik al bewust rustig aan gedaan heb en niks zwaars in huis heb gedaan. Nu aant wachten op telefoon van het bedrijf dat de ziekmeldingen enzo regelt voor het uitzendbureau en vanmiddag om half 4 naar de fysio. Hopelijk gaat dat aanslaan! Fijne dag nog dames xxxx
He meiden! Hoe is het hier? Zo te zien een meidenclub qua baby's, haha! Bij mijn laatse controle met 16 wkn kon ze het helaas niet zien, bij de vorige keer met 16 wkn was het overduidelijk een jongen, dus wie weet.. nog ff afwachten, 7 augustus de 20 wkn echo.. Vorige week in engeland geweest voor de begrafenis.. was een mooie dienst, helaas op de terugweg zijn we aangereden.. wat was dat schrikken zeg, gelukkig is met ons verder alles goed.. alleen de auto moet ff naar de garage.. Dit is gelukkig mijn laatste werkweek voordat mn vakantie van 4 wkn begint.. ben er echt aan toe.. Mamajadebo, Hoop ook dat de AB snel helpt... sterkte! Nathenhuug, balen dat je zo last heb zeg.. Ik hoop ook voor je dat het helpt.. Zo ga nu is een beetje teruglezen..
beterschap voor je zoontje mamajadebo... wij hebben ook eens een zakje voor urine opvang gekregen, ging er ook wel wat langs maar als er maar iets in zit is het al goed. Beetje jammer dat ze dat zomaar vergeten zijn zeg. Nathenhuug, hoop voor je dat het snel wat verbeterd, klinkt behoorlijk heftig zeg! Ik heb ook zo nu en dan met lopen/ trap flinke pijnscheuten maar kan nog wel gewoon alles doen.. lijkt me erg zo beperkt te zijn en slecht erbij slapen ook nog... duim voor je dat de fysio aanslaat! Hier zijn we gister naar de apenheul geweest...(lang leve vakantieveiling) wat een leuk park zeg! Zelfs voornamelijk biologisch eten/ drinken en dat voor een normale prijs! En heerlijk beschut onder de bomen kunnen lopen, ideaal.
Ik zit in de tuin. Vind het maar een saaie dag. Verveel me gewoon. Met deze warmte wil ik niet met mijn zoontje in de auto stappen en winkelen en ook niet te ver wandelen. Boodschappen heb ik niet nodig dus ik wil niet naar de supermarkt omdat dat eindigt met ijs en drop... O ik ben echt een beetje negatief! Sorry! ☺️ Morgen en overmorgen weer lekker werken! 😉
Hoi, Hier ook aan het werk geweest, nu ben ik moe. Gisteren heb ik de 19/20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed! Vond het toch wel een beetje spannend maar ben nu helemaal blij! Mamajadebo, hopelijk voelt je zoontje zich weer beter! Groetjes
Betje fijn dat alles goed was!! Wij mogen maandag, spannend!! Met mijn kleine mannetje gaat t beter, hij drinkt meer en plast dus ook meer dus gaat de goede kant op. Gister was hij zo moet dat hij vanaf 17.30 - 7.00 uur geslapen heeft! Vandaag verder weinig gedaan, veel te warm! Nu ook lekker languit op de bank!
Hoi! hier ook een werkdag achter de rug, morgen lekker vrij! Mama jadebo wat fijn dat het beter gaat met je zoontje. volgende week woensdag 20 weken echo! spannend, ik hoop dat alles goed is.