16 t/m 31 december 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama JaDeBo, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tvt

tvt Niet meer actief

Wat een weertje... Morgen lekker een dagje strand!

Hoe is het met jullie buik? Nu bij iedereen al (goed) zichtbaar? Ben benieuwd!

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ja hoor kleintje groeit goed hier :) ook lekker aanwezig Hihi

Baarmoeder zit op navelhoogte op t moment

3. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    ff een vraagje, kan je ook deels/ voor de helft een harde buik hebben?
    Ik heb vandaag een nogal een rotdag gehad op het werk en heb daar nu zo af en toe last van sinds vanmiddag. Geen idee wat het is

4. Betje

Betje Lid

22 apr 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij kan dat, dan ligt de baby scheef en trekt de baarmoeder daaromheen samen en dan heb je een scheve harde buik, tenminste zo ziet het er bij mij uit...

5. Mama JaDeBo

Ja dat herken k ook... Daar ligt t kindje daardoor is het harder aan een kant... Hier soms een 'bult' aan een kant Hihi

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Begint zichtbaar te worden. Klein rond buikje.
    Met iets wijds zie je het niet.

Ik had vandaag ook flink stress en toen voelde mijn buik wat trekkerig. Is dat net zoiets? Of voelt en harde buik anders?

7. Mama JaDeBo

Dat trekkerige zijn meestal je banden... harde buik is soort harde bal in je buik gevoel :cool:

En weer een week verder, gaat snel ineens zeG!! T wordt ook steeds meer 'echt'... Kleintje is ook lekker aanwezig :) Al vind ik de echo over 5 daagjes wel erg spannend!!

8. tvt

tvt Niet meer actief

Hier ook iets ronder, maar met iets wijds niet te zien...
    ik mag zo weer naar de vk. Helaas geen echo dit keer!

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat het beter gaat met je zoontje mamajadebo!

Hier ook al een buikje, maar met iets wijds zie je het nog niet..

Tvt, succes bij de vk zo! Wel hartje luisteren? Heb geen idee wat je bij de vk doet.. heb alleen maar bij de gyn gelopen..

Hier 7 augustus de 20 wkn echo.. en 5 augustus controle bij de gyn, hoop dat de uk dan wel laat zien wat het is.. hihi!

Vandaag mn laatste werkdagje en dan heerlijk 4 weken vrij!!

Fijne dag meiden!

10. Ziekmelding is goedgekeurd en doorgezet naar het UWV voor de betalingen. Zo'n enorme opluchting dat ik nu weet dat ik me compleet kan focussen op het verbeteren /stabiel houden van mn klachten.

Morgen middag weer een behandeling bij de fysio, en vanaf volgende week 1x pw. Voor op vakantie krijg ik een speciale bekkenband mee, waardoor ik extra steun heb en we toch wat dingetjes kunnen gaan doen en niet op de camping hoeven te blijven hangen die 2 weken.

Buikje begint idd al heel goed te groeien, zelfs collegaatjes van m'n vriend die hij niet veel ziet (en mij dus nog minder) konden het nu al opmerken hihi
    Gewone broeken passen dan ook echt niet meer nu, zelfs niet die wat me voor de zwangerschap écht te groot waren hihi.

Nog maar 9 nachtjes tot de 20 weken echo, wordt echt spannend nu hihi, langzaam maar zeker gaat iedereen de helft over en kan het aftellen weer beginnen hihi

11. Mama JaDeBo

Goed gedaan Nathanhuug! Soms moet je idd voor jezelf kiezen!! Nu rustig aan en hoop dat de fysio iets voor je kan betekenen...

Zelf net maar ff ha gebeld... vk adviseerde toch wat te vragen nu voor die erg misselijkheid, want het belemmerd mij erg in dagelijkse dingen en slapen etc. Ze belt zometeen terug... ben benieuwd of en wat ik krijg...

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Sterkte voor iedereen die zich niet zo goed voelt. Ik mag wat dat betreft niet klagen. Voel me erg goed!

13. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook al een buikje. Maar ja bij mij zitten er 2 in hihi.
    Heb de babys nog niet gevoeld trouwens. :(

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat hoeft ook niet hoor Maaike, Dan kan je placenta aan de voorkant zitten en gemiddeld is met 20 weken! Dus behalve dat het jammer is is het niets om je zorgen over te maken.

Ik voel het soms trouwens ook een dag niet om dan ineens weer iets van een schopje te voelen.

15. elyc

elyc Actief lid

18 apr 2014
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maaike: Bij mij zei ze dat het gemiddelde bij eerste kindje 20-22 weken was, dus het niet voelen is nog niet zo gek.
    Hier ook nog niet dagelijks, soms even kort, maar niet heel beweeglijk.

Wel hier ook harde buik gehad gisterennacht. Werd er wakker van, inderdaad een hele harde bal links van m'n buik en voelde ook niet prettig. Herken dit helemaal niet, volgens mij heb ik dat nooit gehad bij de meiden.

Fijn dat de echo goed was Betje, toch altijd even spannend. Wij moeten vrijdag.
    Nu druk bezig in huis en alles klaar maken voor vakantie. Morgen laatste dagje werken en dan 3,5 week vrij. Zaterdag vertrekken we richting Italie Echt zin in!

16. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Gister voelde me man het ook heel duidelijk.. echt zo bijzonder en zo leuk!

Vanaf deze week kan de baby ook je stem horen enz... dus hij begint nu al tegen haar te praten :) *smelt*

Hier een dag dus extra vrij, kreeg teveel last en was te moe.
    Straks planning nog even bellen en dan weer twee dagen werken. Hij vind elke keer 1 dag vrij en weer een dag werken juist goed... nou... pfff niet met mijn stressvolle baan enne ga er maar eens op maandag ochtend staan!

17. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    beetje rare foto hahaha maar was even lastig om zelf te maken hihihi.
    buikje erg zichtbaar wat ik ook aanheb...geen verbergen maar aan hahaha, maar dat hoeft natuurlijk ook niet;)
    vandaag lekker in de tuin! morgen werken en vrijdag meisje jarig!!! zaterdag nog een dagje en dan VAKANTIE!!!

Bijgevoegde bestanden:

18. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihih ik merk dat mn rollen wat minder rollen worden hihih maar als je het niet zou weten zou je het niet kunnen raden lol en niet alle broeken gaan makkelijk meer dicht. nog eeeeeen dagje werken en dan vakantie whiiiii lekker snel gegaan ineens

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier heeft mijn vriend vakantie, dus ben wat minder aanwezig. Vandaag even met de kleine man naar de kermis geweest, je merkt dat hij het nog niet snapt. Vind het allemaal niet zo boeiend, zodra hij een hond ziet is zijn aandacht alweer van de kermis afgeleid.

Hier vandaag ook wat foto's gemaakt, met de pregnancy card over het eerste schopje. Vaag, maar laat wel m'n buik zien.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,4 KB
      Weergaven:
      1
  20. Mama JaDeBo

Heb van ha medicatie gehad, moet voor t slapen innemen. Heb voor 2 weken gehad want ze hoopt dat het dan wel minder is... Ze denkt waarschijnlijk dat het na de echo wel afneemt... Van mij mag t heb t liever niet zo erg!

Maar goed nu dus in dubio omdat apotheek zegt dat ik 3 dgn niet mag autorijden maar vrijdag wel weer naar ziekenhuis moet met me zoontje, zondag verjaardag eindje rijden..: ervaringen met emesafine (zoiets)

Deel Deze Pagina