Controle was goed, alles gaat 'volgens het boekje'. Baarmoeder is heel goed te voelen, 3 vingers onder mn navel. 20wkn echo kan niet bij vk, dus heb n afspraak int ziekenhuis gemaakt. 12 augustus mag ik, nog 2,5 week!!!
Ik heb ook Emesafene tegen de misselijkheid en al vanaf week 8 ongeveer. In de eerste week was ik er wat suffig van, maar nu gaat het prima gelukkig. Verder goed nieuws na de controle van vk vanavond. het hartje klopt weer prima! Morgen de pretecho! We kunnen haast niet wachten. En dan gaan we ook nog samen met onze moeders en die vinden het ook super leuk! Verder werk ik sinds deze week 75% ivm bekkeninstabiliteit en loop daarom sinds vorige week bij de fysio. Daarnaast ook nog een hoop gedoe op mn werk, dus dat schiet allemaal niet op
@mamajadebo, emesafene heb ik ook gehad deze zw maar hielp toen nix. Vorige zw wel, daar werkte ik op om vervolgens thuis op de bank te ploffen. Wat ik me herinner is dat ik er idd wel wat suffiger van werd, ik gebruikte 1 zetpil per dag en alleen als ik moest werken. Dus niet dagen achter elkaar.. Heb toen alleen geen auto gereden, wel op de fiets en dat ging gewoon goed.
Hey dames. Ben net heel erg geschrokken. Lag op mijn zij in bed en wilde iets pakken waardoor ik draaide in nogal een vreemde positie. Op dat moment voelde ik een soort stomp in mijn buik aan de linkerkant. Was een heel raar maar geen pijnlijk gevoel dus lijkt me geen bandenpijn ofzo. Ook denk ik niet dat het de baby was want het was nogal een duidelijk gevoel en heb de babys nog niet gevoel Iemand een idee wat het zou kunnen zijn geweest, maak me wat zorgen. Leek netaalsof er iets klem zat ofzo.
Hier ook alles goed. Heel druk en weinig tijd om te reageren! Gisteren een pret echo gehad en we krijgen een echt meidengezin! Ook nummer 3 is een prachtig meisje! Verder nog 1 week werken en dan 4 weken welverdiende vakantie!
@maaike denk toch echt dat het een van de beebs was hoor! Hihihi die waarschijnlijk zo iets had van hey mam wat doe je nou! Hihihi
maaike, ik denk toch echt 1 van je kindjes die een beetje ruimte wilde waarschijnlijk mijn dochtertje voelde ik namelijk toen de 1e keer op precies dezelfde manier!!!! berichtje uit je buik; mama, ik heb ruomte nodig je vouwt me dubbel tinediece whuhuuuuuu een echt meiden gezien!!! hoe bijzonder! je man met zijn harem hier vandaah MEGA drukke dag gehad op het werk pfffff maar wel weer goed voor de zaak natuurlijk!!! morgen vrij, kleine meisje jarig en wordt 2 oehhhhhhhh wat gaat het toch hard!!!! en dan zaterdag nog dagje en dan lekker vakantie! heerlijk...
O dat is even schrikken maar ik denk ook dat het een baby was! Hier alles goed. Heb alleen sinds 3 weken elke dag dat ik werk vanaf de laatste werkuren hoofdpijn. Hou het dan bijna niet vol en moet pijnstilling nemen. Dat vind ik dan weer vervelend. Vraag me af of ik moet doorzetten of moet luisteren. Het komt toch ergens vandaan. Tegelijkertijd wil ik me niet gedeeltelijk ziek melden. We hebben al zoveel problemen op het werk en dan haal ik mijn targets voor dit jaar nooit! Lastig! Zouden jullie de verloskundige hiervoor bellen? Heb pas over 2 weken een afspraak.
Maaike denk idd dat het een van je kindjes is... hier soms ook echt harde schop dat je denkt huh?! nu al zo hard... Cizmo vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt zeg! Drink je voldoende? Miss je bloeddruk even op laten meten tussen door, kun je ook hoofdpijn van krijgen! K zou zeker even de vk bellen en overleggen wat je nog kunt doen, behalve ziek melden! Sterkte! Hier voel ik t kleintje steeds beter en duidelijk, zo schattig! Ze reageert nu elke keer op mijn hand... Ook kon mijn dochter haar al keer voelen bewegen, zo leuk! Medicatie maakt idd suf... gister wel auto gereden omdat het niet anders kon... Gisteravond niks genomen omdat ik vandaag toch echt met zoon naar ziekenhuis eindje rijden moet. Dus kan nog niet echt beoordelen of t werkt... Nog maar 3 nachtjes tot de echo, spannend hoor!!
Heey meiden Hier ook zo'n drukke meid!! Manlief legde net zijn hand op me buik zoals altijd en er was flinke actie. Haha zo leuk! Ze reageerde gewoon!! Maaike denk ook idd een van je kleintjes! Hier ook veel last van hoofdpijn joh... Bah en vreselijk lui vooral! Baal dan echt! Maja zoals vandaag moet ik ook werken.
Maaike ook hier toch wel het vermoeden dat het een beebje was. Hihi...idd ff signaal dat ie plek nodig had. Hier ook al af en toe duidelijke stompen als de frummel niet genoeg plek lijkt te hebben. Verder ff niet zo lekker in mn velletje, maar dat komt wel weer goed. Vanaf dit weekend drukke week voor de boeg, staan 4 dagen markt op t programma de kine de week, wel leuke/gezellige markten, dus dat komt wel goed. Volgende week 3 dagen de hulp van mn mannetje zijn oudste zoon en diens vriend. Komen gezellig logeren, dus kijk er ook wel naar uit. Kan ik t ff wat rustiger aan doen...
O ik dacht dat je vandaag de echo had mama jadebo! De hoofdpijn komt iig niet door weinig drinken en ik verwacht ook niet van de bloeddruk. Denk toch spanning of beeldscherm staren...
Hier al de hele dag doodmoe en een gespannen buik....misschien van de stress? Fysiek doe ik al twee dagen vrij weinig.... Of zal de spanning gewoon komen van het groeien..hihi
Heus niet erg 30 wachtende voor je bij de apotheek in het ziekenhuis. Met broodje haring dr bij lukt het wel hihi. We zijn weer helemaal goed gekeurd.
pffffff hier alweer 2 uir wakker aant liggen terwijl ik me doodmoe voel...bleh! vandaag laatste dagje werken en dan vakantie, heerlijk! gister ontzettend leuke dag gehad met kleine meisje op dr verjaardag en morgen nog dr feestje vieren voor iedereen. maandag weer op controle en week daarna 20wkn echo! pffff wat leef ik daar naartoe zeg!
Ja dat herken ik Giggle! Ik heb donderdag de 20 weken echo. Vind het zo lang duren! Ik ben blij als het voorbij is. Als ik dan hoor van mensen die m ergens met 19 weken al hebben ben ik wel een beetje jaloers hoor. Ik besef steeds dat heel misschien na de 20 weken echo dat onbegrensde gelukkige gevoel weg is omdat er een kans is op slecht nieuws. Maar tegelijkertijd kan je echt veel zorgen op zij zetten als alles er goed uit blijkt te zien. Nou ja, we moeten nog maar geduld hebben!
ik kan ook niet wachten tot woensdag als ik hem heb. en inderdaad toch weer een stukje onzekerheid dat hopelijk weg genomen wordt. @ikke lekker rustig aan doen dit weekend. @cizmo wat vervelend dat je er nog zo'n last van hebt.