Fijn!! Je bent de eerste met een 20 weken echo geloof ik hè? Hier nog even wachten tot 5 aug. Maar de tijd gaat snel.
Nee volgens mij waren er nog 2 voor me! Ben idd opgelucht dat alles goed was! Ze bevestigde ook meteen het geslacht toch fijn Hihi! Nu maar hopen dat de placenta mee omhoog gaat want k wil t liefst thuis bevallen...
Was idd fijn haar weer eventjes te zien, was dan ook niet erg dat de student ook nog eventjes wou meten enzo hihi! Ze lag steeds met haar handjes onder haar hoofdje, wreef in haar oogjes, probeerde te duimen... zo lief!! Ben verliefd!
Zo leuk hey!! Blij dat alles goed was... Hier volgende week maandag de 20 weken echo... Ben heel benieuwd. Verder is kleine meid erg druk... Lijkt wel n complete verbouwing ofzo. Jeetje wat is die al sterk zeg! Nadeel is alleen wel dat mijn harde buiken wel pijnlijk zijn.... En ondanks ik bijna niks doe blijven ze komen. Vind t best een beetje eng eigenlijk. Maar goed morgen gesprek op t werk en daarna verloskundige. We gaan t meemaken zeg maar.
Hihi ja ze heeft ook werkelijk elke positie gehad, overdwars met rug naar boven, overdwars met rug naar beneden, stuit, hoofdligging hihi! Nu draait ze ook steeds weg haha, pittige tante! Dat zou ik idd ff aangeven ja, harde buiken die wat pijn doen zijn niet zo goed... Miss blaasontsteking?
Ik drink vrij veel en heb helemaal geen last van mijn blaas en of plassen.... ben zelf ook niet heel erg bekend met blaasontstekingen. enige keer dat ik m had was vlak na me curettage....
Je hoeft het niet te voelen als je zwanger bent... zal je vk waarschijnlijk ook vragen of laten checken
Met 15-16 weken al gecheckt... Toen was t ook niks in me urine. Ga er dus niet van uit en me vk ook niet.
ik kwam er vanmiddag achter bij de vk dat ze helemaal geen weegschaal hebben, die van mij geeft ineens 2kg minder aan als vorige week dus dacht wil ff daar wegen misschien dat die van ons kuren heeft. Zegt ze doodleuk dat ze helemaal geen hebben??! Worden jullie ook nooit gewogen tijdens controle??
Zooo meiden ben ik weer even. Fijn dat alles goed is met je kleine meisje. Jedabo! Hebben jullie nog last gehad van het noodweer? Wij leken eerst de dans te ontspringen maar het had toch zn weg naar ons gevonden. Wij hadden wat natte plekjes in de voortent. Maar de buren.... zie foto. ... en ze waren dus niet thuis
Nope, nog geen een keer gewogen bij de gyn. Hou het zelf wel bij, maar ben al met al nu ongeveer 0.5kg zwaarder dan voor de zwangerschap.
Wat fijn goed nieuws Mama JaDeBo! Ik mag op 7 aug voor de GUO met 19 wkn ipv 20 wkn echo. De man van de pretecho zei dat ik me nergens druk om hoefde te maken en dat het er prima uit zag! Dat geeft toch wel een fijn gevoel. Wij hebben vorige week ook hele mooie plaatjes gezien